Citat:
Ursprungligen postat av
chokladvanilj
Ja, det allra vanligaste är ju att folk knuffas lite och att det ligger massa olyckligt placerade stenar omkring som offret råkar falla på och slå upp skallen
Har aldrig påstått att det är överlagt kallblodigt mord då någon "råkar" döda. Jag är också bekant med vållande och dråp. Dock gillar jag inte när såna som du försöker komma med förmildrande omständigheter. Till och med pundaren som mördade Lotta hade ju inte en aning om att man kunde dö av ett gäng karateslag mot hela kroppen

Hejsan hoppsan jag råkade mörda lite.
Du är som sagt riktigt korkad. Att resonera om vad som kan ha hänt den här tjejen genom alla möjliga exempel, är inte på något sätt att förringa en händelse. Varken du eller jag vet något om detta så du kan hålla käften om du inte har något att bidra med själv. Du är uppenbart djupt okunnig om såna här frågor då jag har gett exempel till dig på flera saker som kan hända som är uppenbara, som du inte tänkt på innan.
Så, stick iväg nu.
Du vet inte om det är ett liknande fall som med Lotta. Det var ett uppenbart fall av mord. Det har du inte en aning om ifall det här är.