Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 13:31
Medlem
huomaamatons avatar
Ser brunt ut för dessa unga herrar, sicken soppa.
Citera
2017-05-16, 13:31
Medlem
Exet, BF om jag är rätt på det, är anhållen för mord just nu. Han är också anmäld tidigare för misshandel av Tova.
Citera
2017-05-16, 13:33
Bannlyst
Polisens presstalesman säger fel namn, Tove istället för Tova, vilken IDIOT.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Undra om misshandlade ofta och denna gången blev det mord.

Hon hade anmält honom för misshandel för 2 månader sen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/84Kwd/polisanmaldes-i-varas--misstanks-ha-misshandlat-tova

Han är väl samma skit som martin jonsson, även om han ser "trevlig ut".
Senast redigerad av werdo 2017-05-16 kl. 13:36.
Citera
Medlem
ParkLane66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
18 års fängelse? Driver du eller? De lär släppas alla tre för att det inte kommer kunna bevisa VEM som dödade Tova. Händer ju hela tiden för svenskt rättsväsende är ett jävla skämt!
Händer hela tiden? Har hänt en gång vad jag vet. Men du kanske har andra uppgifter eller också spyr du bara ut skit
Troligtvis åker en av dom (gissningsvis x:et) för dråp och dom andra för lindrigare brott typ medhjälp till dråp, brott mot griftefriden. Skulle gissa (osäker gissning) att ingen får över 10 år.
Citera
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Blund
Nu kommer de att skylla på varandra och gå fria.

Två av dessa MGM kan nog kanske ha en del att tjäna på ett erkännande.
Citera
2017-05-16, 13:34
Medlem
leffe.js avatar
Det får vara hur det vill med GM bara man tar de jävlarna och förhoppningsvis har man det, om polisen kan få bevis?? Hoppas det är poliser värda namnet som har det på sitt bord som inte klantar bort det hela som vi läst om så många gånger.
Sänk sedan den bonus man får på straffet till 10% om man sköter sig och höj minsta tiden man får sitta innan man kan lämna in om benådning. Nu följer en pärs likadan som den med Lisa Holm låt den sluta i att asen inte kommer ut på många många år om ens någongång.
Citera
2017-05-16, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66
Händer hela tiden? Har hänt en gång vad jag vet. Men du kanske har andra uppgifter eller också spyr du bara ut skit
Troligtvis åker en av dom (gissningsvis x:et) för dråp och dom andra för lindrigare brott typ medhjälp till dråp, brott mot griftefriden. Skulle gissa (osäker gissning) att ingen får över 10 år.

Hänt flertal gånger
Citera
2017-05-16, 13:35
Medlem
Deagle66s avatar
Den tredje pojkfan ska tydligen vara Fredrik Hedman.

https://www.facebook.com/fredrik.hedman1

Såg det i en tråd på Facebook om dessa amöbor.

Det var en som postade en blid från ett finskt forum där alla + denna Fredrik är med.
Citera
2017-05-16, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huomaamaton
Ser brunt ut för dessa unga herrar, sicken soppa.

Som jag skrev tidigare- detta är Sverige.
Vi har haft gäng som misshandlat oskyldiga män till döds och gärningsmännen kan inte åka dit för mord ändå- då rätten aldrig kan bevisa vem som gav det sista slaget/sparken som ledde till döden.

en jävla massa dårar på flashback som skriver som att detta är i USA- detta är som sagt Sverige.

Räcker med att de skyller på varandra och de är på frifot inom något år eller två, vänta och se.

hade jag varit jimmy,billy eller fredrik hade jag bestämt mig för att vi skyller på varandra så ses vi om ett år eller två

nej, jag vill inte se dessa män gå fria (förvisso om de råkar vara oskyldiga, så visst, absolut) men om de använder samma taktik förortsmaffian/brottslingar gör vid varje mord- då kanske vi får ilska nog ifrån allmänheten och stat, att vi kan ändra på detta skitsystem. För nu har vi vita män, media behöver ej avpixla och dölja nyheter/artiklar om brottet.
Citera
2017-05-16, 13:36
Medlem
0gKolhydraters avatar
Snacka om att vara hjärndöd om man mördar en person som anmält en för misshandel 2 månader tidigare, sedan är det också ditt ex.

Nejnej polisen kommer inte spana in mig
Citera
2017-05-16, 13:37
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Ja men gruppvåldtagen osv? Man vet väl inte ens hur hon dog ännu..

När det gäller gruppvåldtäkt svarade jag bara på antagandet att 3 män förgripit sig på henne och sedan dödat henne och vad GW skulle sagt om det. Han skulle aldrig säga i detta fall att hon blivit gruppvåldtagen av 3 män och sedan dödad. Vad jag vet har det aldrig hänt i modern tid att någon blivit dödad efter gruppvåldtäkt. Därmed skulle GW aldrig säga att han tror det har hänt eftersom det statistiskt är osannolikt. Det mer mer sannolika och statistiska är ett svartsjukedrama. Förstår du nu hur jag tänker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in