2017-05-14, 22:32
Medlem
kan orsakas av för mkt BA, eller så är det kontaminerat, dålig råvara
Citera
2017-05-14, 22:59
Medlem
Har ett fint blåmärke nu efter senaste sticket, och ganska fin pip. Shit happens. Ibland går det åt helvete bara.

Ska tillägga att alla andra stick med oljan varit pipfria.

Är det ett helvete med varje stick så bör du nog fundera på att byta märke.
Citera
2017-05-15, 00:44
Medlem
LastCigarettes avatar
Du borde nog lära dig sticka själv, för mig låter det mer som ett felplacerat stick än kontaminerad olja.
Hade själv kraftig smärta och svullnad i låret efter ett stick som gick fel med samma olja som jag kört utan problem länge.
Citera
2017-05-15, 01:17
Medlem
Btw märket är gen pharma ( http://forums.steroid.com/attachments/pictures-steroids/136026d1364005615-gen-pharma-test-e-image-3766917900.jpg )

Men han har ju hjälpt mig i 16 veckor tidigare med min första kur, gick hur bra som helst och han har själv kurat i 3-5 år och bör veta vart man gör det.

Han sa dock själv att han använt denna olja och fick själv ont första gången, men det la sig med tiden..

Men aja, vad tror ni om att fortsätta i samma ben? eller byta injekt ställe till röven?

men ja jag får väl fortsätta och prova ett tag till, löser det sig inte så får jag väl byta märke

En sak jag såg på gymmet förut ikväll (bättre lyse) är att benet jag har ont i är lite svullet, typ små blåmärken där det gör ont, och en liten bula (syns knappt)
Senast redigerad av adolfson 2017-05-15 kl. 01:19.
Citera
2017-05-15, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfson
Btw märket är gen pharma ( http://forums.steroid.com/attachments/pictures-steroids/136026d1364005615-gen-pharma-test-e-image-3766917900.jpg )

Men han har ju hjälpt mig i 16 veckor tidigare med min första kur, gick hur bra som helst och han har själv kurat i 3-5 år och bör veta vart man gör det.

Han sa dock själv att han använt denna olja och fick själv ont första gången, men det la sig med tiden..

Men aja, vad tror ni om att fortsätta i samma ben? eller byta injekt ställe till röven?

men ja jag får väl fortsätta och prova ett tag till, löser det sig inte så får jag väl byta märke

En sak jag såg på gymmet förut ikväll (bättre lyse) är att benet jag har ont i är lite svullet, typ små blåmärken där det gör ont, och en liten bula (syns knappt)

Polaren kör med samma olja dessutom, och han fick ju ont han med, han varnade för att jag skulle få ont, men han säger att det inte gör ont på han längre men vad fan vet jag.. har fått axel inflammation en gång, och om jag ska mäta det här med den smärtan så är det typ samma

edit: skulle edita mitt egna inlägg, blev lite fel! aja, tacksam för svar inför morgondagen då jag ska köra injekt nummer2.. frågan är om jag ska köra på samma ben, eller om jag borde byta ställe?
Citera
2017-05-15, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfson
Polaren kör med samma olja dessutom, och han fick ju ont han med, han varnade för att jag skulle få ont, men han säger att det inte gör ont på han längre men vad fan vet jag.. har fått axel inflammation en gång, och om jag ska mäta det här med den smärtan så är det typ samma

edit: skulle edita mitt egna inlägg, blev lite fel! aja, tacksam för svar inför morgondagen då jag ska köra injekt nummer2.. frågan är om jag ska köra på samma ben, eller om jag borde byta ställe?

Kör andra benet.
Citera
2017-05-15, 13:01
Medlem
kör axlar eller lats, mycket mindre pip i dom oavsett olja, jag kan sätta en pipfri olja i axeln och sen kan jag sätta samma olja i benet och BOOM! känns som att djävulen knullar mitt lår med hans taggiga kuk

det låter inte som kontaminerad olja i mina ögon..

inte heller fel placerat stick.. jag får exakt likadant och jag kan skjuta i mina lår med bundna ögon

antingen är du känslig i benen helt enkelt, eller så är du känslig emot denna oljan.. i vilket fall som hällst så borde du byta inject place till något där du har mer rörlighet, mer rörlighet har alltid gett mig mindre pip
Citera
2017-05-15, 13:07
Medlem
HeadOfBoos avatar
Tycker det låter konstigt att köra olja man får ont av. Man får alltid pip efter injekt, så sluta gnäll om det bara är lite ömt. Svullnar det upp och gör väldigt ont är något fel.
Citera
2017-05-15, 14:39
Medlem
Kör på denna;

https://www.apoteket.se/produkt/apoteket-desinficerande-vatservett-20-st-242292/

Funkar utmärkt.
Citera
2017-05-15, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShawnRay
Kör på denna;

https://www.apoteket.se/produkt/apoteket-desinficerande-vatservett-20-st-242292/

Funkar utmärkt.

Onödigt dyra. Cutisoft kostar 23 kr för 100 st.
Citera
2017-05-15, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314396
Onödigt dyra. Cutisoft kostar 23 kr för 100 st.

Där ser man, tack för alternativet!
Citera
2017-05-15, 15:48
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Jag kör vanlig handsprit och hushållspapper. Det du vill göra är att döda alla bakterier på huden kring injektionsstället. Du kan använda kokande vatten, men det rekommenderar jag inte! Dessutom vill du ju använda något som dunstar snabbt så du inte trycker ner något av vätskan du desinfekterat med i muskeln när du injicerar. (Tex är ju väteperoxid bra att desinfektera med, men det dunstar ju INTE speciellt fort). Varför ALKOHOL är att föredra. Du kan använda vodka om du vill.

EDIT:

Kom ihåg att desinfektera händerna också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in