Citat:
Ursprungligen postat av
Max-gainz
om det är krig detta sticket också så kör axeln, om axeln inte ens funkar då tycker jag du kan fundera på o hoppa av men benen alltså, det är jävligt många som inte sticker i benen alls för det är ett jävligt ställa o ha pip på, dessutom vanligt att man får pip på
Vaknade upp imorse eller ja ganska nyligen, hade jävligt svårt att somna inatt utav någon anledning (tur man är arbetslös) iallafall så vaknade jag upp och ja.. öm som fan i andra benet, och lite smärta.. är dock full rörlig med vänster ben fortfarande, men känns som att imorgon kommer smärtan jag har i höger benet också lägga sig i vänster benet, förhoppningsvis har jag fel. men tror fan inte det..
Ni som beskriver att ni också får den här smärtan i benet, är det SJUK smärta ni får? alltså typ kliva upp ur sängen är som att du inte har något ben alls, och lyfta upp benet i knähöjd är i princip omöjligt? haltar framåt varje steg jag tar. Om jag nu får smärtan i båda benen kommer jag inte kunna gå ALLS
Frågan är hur länge det tar innan det lägger sig helt? Vet inte ens om jag vågar sticka nr3 i axeln just nu, då kommer jag ju nästintill vara förlamad? har även en grym date jag måste gå på nästa vecka =D jobbigt att vara handikappad hahahha!