Citat:
Ursprungligen postat av
Kung-Caligula
Jag antar att du tillhör dom insatta som påstod att det inte fanns några inspelningar av pojkarnas vittnesmål? Jag var väl den enda "oinsatta" som vågade hävda motsatsen. Vem fick rätt i frågan? Det fanns ju för fan videoinspelningar till och med...
Oj, nej men titta. Ännu ett försök till att undvika att svara på frågan, och i det här fallet med en vilseledning som är lika lustig som den är lögnaktig. Om man bläddrar igenom mina inlägg i tråden så ser man att jag inte en endaste gång har uttalat mig om vad som finns och inte finns inspelat på film. Om man läser igenom tråden i övrigt så ser man även att ingen har hävdat att vittnesmål ej skulle finnas inspelade; det ser man ju i dokumentären att de finns. Vad folk däremot har hävdat, vilket stämmer och stöds av sakkunniga, är att det inte finns några inspelningar på de så kallade erkännandena. Mer då än i RS och SÅCs huvuden.
Men detta vet du ju om! Du är läskunnig, och inte överdrivet korkad. Så varför drar du upp denna skit? Kan det vara för att du desperat inte vill svara på följande inlägg?
Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
Hörru, Caligula. Varför bryr du dig så mycket öht om vad som sagts av barnen i förhör? Barn är inga tillförlitliga vittnen och kommer att vara vuxna till lags. Detta har visats gång på gång på gång; hjärnan är inte fullvuxen förrän en bit in i 20-årsåldern. Vad tänker du angående alla tillförlitliga vittnesmålen från barnen i det här fallet?
https://en.wikipedia.org/wiki/McMartin_preschool_trial
Varför vill du att barnen ska vara skyldiga?
Du är patetisk i ditt duckande, Caligula