Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Nån mer som sett den här?
https://pbs.twimg.com/media/C_pXusXW0AA377U.jpg
Jääääklar så trött. Skulle ju för bövelen inte ens ersätta Dendoncker som sub...
Näe, får hålla med frysen! Första dagarna på TOTS går inte att kalla annat än ett Stort anti-klimax.
Försöker få mig själv att tycka att Nån av community-lirarna ska vara värd att testa... men det gååår inte...
TOTS Carvajal skulle möjligen kunna peta min SBC Juanfran... och Gelson, Bruma och Jonathan Viera ser väl OK ut för en hyfsat billig peng... men det är ju inget som lockar när man vet att the good stuff kommer snart. Nej, ett antiklimax indeed. Den där liraren du länkade känns inte så het heller, men ett "gratis" 87-ratat kort är ju trevligt. Kommer nog försöka vinna.
------
Jävlar vilken bra affär det var att investera i SIF Benteke när han uteblev från POTM. Låg på ca 70k före släpp, nere på 26-30k när han uteblev - nu uppe på 53k igen. Synd att jag bara köpte 4 st, profit på ca 25k per kort. Tyvärr hade jag ju två köpta för 65k sen förr, men profit till sist.
------
Hur tänker ni andra kring POTM Son? Jag är ambivalent. Känslomässigt är jag sugen, logiskt sett är det en dum affär. Det är ett stabilt, sexigt kort, hyggligt billigt.. jag har hans första POTM som supersub och det funkar bra. Plus, i pack value går jag ju nästan plus minus noll, trevligt med packs under TOTS.
Det som talar emot: jag har redan FIF Hazard på den positionen. Det kommer troligen ett bättre SON-kort i TOTS, som inte borde vara så hemskt mycket dyrare. Jag kommer inte kunna använda POTM-Son till något alls om jag löser det, utan det är 200k som jag låser fast i ett kort jag knappt kommer använda. 200k för en supersub är väldigt mycket stålar. Utöver det så ligger de NIF-kort som krävs alldeles för högt pga repeatable SBC, vilket alltid retar mig. Gillar inte att köpa under hype, även om det inte är så mycket pengar egentligen.