2017-01-21, 12:15
Medlem
Gjort ett fitnesslag med 5 av veckans IF ifall man vill prova lira dem för under 200k
https://www.futbin.com/17/squad/1315419

Tänkte hålla på Asenjo ett tag ifall han får upgrade. även Badelj och Kalinic ser bra ut och går ju för discard.
Citera
2017-01-21, 12:53
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Spelade precis en match i säsonger, han lämnade efter 3-0 men jag fick vinsten. Kan det bero på vilket sätt han lämna på? Tvivlar på att EA har gjort något.
Kan mycket väl ha glitchat. Finns ett par olika. Han använde förmodligen den där du fick vinsten och matchen räknades inte alls för honom.
Citera
2017-01-21, 13:41
Medlem
jeanthss avatar
Nu har det gått nästan en vecka utan att världens största spelföretag inte lyckats köra en rollback på eländet.
Skandal.
Citera
2017-01-21, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Nu har det gått nästan en vecka utan att världens största spelföretag inte lyckats köra en rollback på eländet.
Skandal.

räkna inte med att det är klart närmsta månaden..har de inte fixat Kit buggen förrän nu så lär det ta tid med detta också..
Citera
2017-01-21, 15:32
Medlem
ASså va händer med priserna eller. Haft min otw kante ett tag köpte för 398k, ökat nu de senaste dagarna och ligger på 648k cirkus, helt sinnes...

Och i vanlig ordning så ökar pogba gradvis
Citera
2017-01-21, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
ASså va händer med priserna eller. Haft min otw kante ett tag köpte för 398k, ökat nu de senaste dagarna och ligger på 648k cirkus, helt sinnes...

Och i vanlig ordning så ökar pogba gradvis

Angående Kanté så verkar många tro att han får en upgrade som gör att hans IF/OTW ökar i rating. Köpte hans IF för nån vecka sedan och har gått upp typ 140k sedan dess. Från 260k till 399k.

Svårt att förstå sig på marknaden just nu, lite oberäknelig. Tänkte jag skulle slå till på TIF Eriksen men gått upp 30k sen igår, sitter o väntar på att slå till om han går ner igen.
Citera
2017-01-21, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Angående Kanté så verkar många tro att han får en upgrade som gör att hans IF/OTW ökar i rating. Köpte hans IF för nån vecka sedan och har gått upp typ 140k sedan dess. Från 260k till 399k.

Svårt att förstå sig på marknaden just nu, lite oberäknelig. Tänkte jag skulle slå till på TIF Eriksen men gått upp 30k sen igår, sitter o väntar på att slå till om han går ner igen.

Ofan så winter upgrades ökar på totw korten och otw ? Spelade inte förra året men har för mig de inte påverkade tidigare år ?
Citera
2017-01-21, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
Ofan så winter upgrades ökar på totw korten och otw ? Spelade inte förra året men har för mig de inte påverkade tidigare år ?

Om uppgraderingen av gubbens vanliga kort blir samma eller högre som IF-kortet så ökar det kortet med.

The IF cards released before the upgrades will be upgraded in the same proportion as those (but automatically) if an upgraded player’s new OVR rating equals or surpasses his existing first in-form’s rating
Citera
2017-01-21, 17:33
Medlem
Qirrens avatar
Sjukt kul att marknaden lever så pass fortfarande tycker jag. EA har lyckats i år. TOTY brukar väl innebära början på döden vanligtvis.
Citera
2017-01-21, 17:49
Medlem
Fan vad skönt ändå med en helg utan att stressa igenom 40 matcher
Citera
2017-01-21, 19:05
Medlem
sonofnatures avatar
jag tycker matcherna blir förstörda när dom har gjort så att sista 10 min av varje match. att alla kryper fram som sniglar.

Hade vart mycket mer spännande om dom gjorde tvärtom, speedade upp skiten lite på slutet.
Som på riktig fotboll. där allt kan hända på sista 2 minuterna.

å e fri typ, så springar han som en snigel å man tänker wow
Citera
2017-01-21, 19:42
Medlem
Jävla horspel leder med 3-0 efter 20 min två matcher i rad å tappar connection i båda matcherna. Fan är det för jävla fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in