Citat:
En sak måste du förstå. Den här tråden är för elitister och tuffa killar. Här duger endast trve kvlt black metal inspelad med en kassettbandspelare en stormig höstnatt i början på 90-talet.
Ända sedan Adversarius lämnade tråden för typ tre år sedan har många försökt ersätta honom och hans trötta elitistiska dravel, i synnerhet Mordum87 skulle jag nog vilja hävda. Minns hur den gossen såg upp till Adversarius för rätt många år sen nu.
Många är det som genom åren kommit in i tråden och tipsat om allehanda black- och death metal, men de har snabbt blivit bortskrämda av tuffingarna.
Tråden heter trots allt "Black- och Death metal: den stora rekommendationstråden", inte "TRVE KVLT ATMOSPHERIC NSBM DSBM DOOM RAW black metal: rekommendationstråden"
np: In Flames - Cloud Connected (alltid retar det någon)
Ända sedan Adversarius lämnade tråden för typ tre år sedan har många försökt ersätta honom och hans trötta elitistiska dravel, i synnerhet Mordum87 skulle jag nog vilja hävda. Minns hur den gossen såg upp till Adversarius för rätt många år sen nu.
Många är det som genom åren kommit in i tråden och tipsat om allehanda black- och death metal, men de har snabbt blivit bortskrämda av tuffingarna.

Tråden heter trots allt "Black- och Death metal: den stora rekommendationstråden", inte "TRVE KVLT ATMOSPHERIC NSBM DSBM DOOM RAW black metal: rekommendationstråden"
np: In Flames - Cloud Connected (alltid retar det någon)
Ahahah! Ja, min rise to fame här är Adversarius förtjänst
. Såg verkligen upp till en vän som dessutom är tio år yngre än en själv, verkligen skarpsynt haha. Faktum är dock, att den karln tillsammans med Frank höll hög kvalitet i tråden när det begav sig, i form av rekorderliga tips och inte ett samma ändlösa harvande av skit alla som söker sig till en sånhär tråd, med största sannolikhet redan hört, ätit och skitit ut. Du å andra sidan kommer ju inte dragandes med något av värde öht, likt 90% av de som hänger kvar här förutom Glanton, Innesi och Von_s.
Så kliv ner ifrån dina hästar nu.
Np: Baphomet - The dead shall inherit