Flashback bygger pepparkakshus!
2017-05-12, 20:43
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Nå, till dess att han erkänner att han hittade på så får man väl lita på de uppgifter som han själv sprider. Egentligen spelar det ingen roll om det är hittepå eller sanning, att skryta med att man hotar en kvinna med allvarligt våld för att hon ska vara tyst är illa, riktigt illa.

Han gör ju inte kurder och andra hedersvåldfolkslag en tjänst. Det här ökar rasismen men visst, är det hans mål så kör på för all del.

Nu väntar vi bara på att Bret Easton Ellis ska åtalas för alla mord han begick i American Psycho, och Camus för att han mördade en arab i Främlingen. Visst ja det var ju en arab. Men Ellis då åtminstone.
Citera
2017-05-12, 21:42
Medlem
planksteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Han stoppade ner telefonen i fickan istället för att filma "rasisten" som alla verkar göra i såna här historier.
ÖZz är sjukt vidrig, en nationalist-kurd som anklagar alla svenskar och europeer för att vara rasister enbart för att de inte gynna hans egen nationalistiska agenda som rasistkurd. Hoppas man har flyt nån gång och träffar honom på bussen

Precis detta. Han är en jävla giftorm och borde sitta i finkan då han verkar ha problem med att behärska sig själv.
Citera
2017-05-12, 21:49
Medlem
... Den gamle damen rättade till pillerburken som hon bar upp med sin sobelindränkta peruk, och spände jacken i det störande elementet.

-Slyna skrek hon inte, men kanske slyngel?

Enligt uppgift var inte Gojan Galon, och Gymnastikmannen på plats.
Citera
2017-05-12, 22:42
Medlem
TröttSvensks avatar
Fake News !
Özz åker inte buss.
Han åker bara taxi.
Citera
2017-05-12, 22:44
Medlem
Jösses. Oj oj oj. Sa han det? Ni små liv är bra roliga. Först och främst så pratar vi vilket jävla språk vi vill i det här landet. Ingen kärring (eller sverigedemokrat för den delen) ska komma och tala om för mig vilket språk jag ska att prata. Att han sedan svarar som han gjorde (om han nu gjorde det) var väl bara för att visa att han t o m kan prata stockholmska (ej riktig svenska) om han vill.
Ni är alldeles för uppfyllda av var människor kommer ifrån. Tänk fritt men glöm inte att tänka objektivt och lite kritiskt. Gör ni det så kommer även ni att bli klokare med tiden.
Senast redigerad av zetax 2017-05-12 kl. 23:01.
Citera
2017-05-12, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetax
Jösses. Oj oj oj. Sa han det? Ni små liv är bra roliga. Först och främst så pratar vi vilket jävla språk vi vill i det här landet. Ingen kärring (eller sverigedemokrat för den delen) ska komma och tala om för mig vilket språk jag ska att prata. Att han sedan svarar som han gjorde (om han nu gjorde det) var väl bara för att visa att han t o m kan prata stockholmska (ej riktig svenska) om han vill.
Ni är alldeles för uppfyllda av var människor kommer ifrån. Tänk fritt men glöm inte att tänka objektivt och lite kritiskt. Gör ni det så kommer även ni att bli klokare med tiden.
Säg det till Özz, han är kurdisk nationalist och hade röstat på KuP= Kurdernas parti, i ett självständigt Kurdistan.
Märkligt också hur du själv blir blatte-apolgetiker när det är en blatte som attackerar en äldre dam, apropå att särbehandla. I vanliga fall så är du ju feminist, å ena sidan så är ju feminister inget annat än kultur-marxister som anser att mångkulturalism och anti-rasism går före kvinnokamp.
Citera
2017-05-13, 00:17
Medlem
Takpapps avatar
Özz Nujen är en pervers rasistjävel. Den som tror nåt annat är en hjärntvättad AFA-idiot. Han har bevisat detta mer än en gång.

Over and out.
Citera
2017-05-13, 00:20
Medlem
Utbrytarens avatar
Den kurdiske ståuppscammaren Özz Nûjen hotade att slå till en kvinna som sa till honom att prata svenska på en buss

http://www.friatider.se/zz-n-jen-hotade-sl-till-kvinna-p-buss

Özz Nûjen hotade att misshandla kvinna på buss

https://www.nordfront.se/ozz-nujen-hotade-att-misshandla-kvinna-pa-buss.smr

Nordfront:
Citat:
Den svenskfientlige komikern Özz Nûjen erkänner i en krönika att han hotat att misshandla en kvinna på bussen.
Citera
2017-05-13, 01:11
Medlem
Dogrusts avatar
Citat:

Asiater uppträder varsamt och ödmjukt. Du är förmodligen en släkting till Özz.
Citera
2017-05-13, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Kan ingen göra ett envarsgripande för att han utger sig för att vara komiker trots att han aldrig varit rolig?

Stämmer bra att han aldrig varit rolig, såtillvida att man inte finner nöje i att höra hur hårig hans mamma är och andra standardkurdvitsar, men det är väl inte fängelse i straffskalan för värdelös/inkvoterad 'humor' så envarsingripande därvidlag rekommenderas inte.
Citera
2017-05-13, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Säg det till Özz, han är kurdisk nationalist och hade röstat på KuP= Kurdernas parti, i ett självständigt Kurdistan.
Märkligt också hur du själv blir blatte-apolgetiker när det är en blatte som attackerar en äldre dam, apropå att särbehandla. I vanliga fall så är du ju feminist, å ena sidan så är ju feminister inget annat än kultur-marxister som anser att mångkulturalism och anti-rasism går före kvinnokamp.

Nej, jag blev ingenting som jag inte alltid är. Du svänger dig med många meningslösa ord. Varför inte bara prata som folk? Jag förstår inte kopplingen till politik öht. Jag är kvinna och därför är jag feminist, dum vore jag väl annars. Du använder ordet feminist som ett skällsord i ena minuten för att i nästa minut värna om en "äldre dam" vars beteende är för jävligt (om det nu var sant) bara för att det var en "blatte", som du kallar det, som var inblandad gissar jag. Min erfarenhet säger mig att han snäste av henne på ett skämtsamt sätt pga av språket han använde. Men för någon som inte förstår sig på ironi och humor kan det kanske förefalla hotfullt och då valde han kanske fel sätt. Att klumpa ihop människor till "blattar" och "feminister" är naturligtvis den enklaste vägen när man försöker förstå en komplicerad värld. Men försök att tänka lite utanför din lilla box. Livet blir kanske inte lika enkelt då men det är roligare att ha en alldeles egen uppfattning som man har värkt fram själv. Ge mig nu ett argument som talar för att kärringen som måste kommentera vilket språk han använde när han talade med sin mamma. Det är där allting börjar i det här fallet och det har du fortfarande inte gett någon synpunkt på.
Senast redigerad av zetax 2017-05-13 kl. 05:51.
Citera
2017-05-13, 07:13
Medlem
Citat:
Om detta har hänt så förstod damen nog inte vad ÖN sade till henne. Vilket var själva poängen med krönikan.Kan man känna sig verbalt hotad på ett språk som man inte förstår? Jag tycker att det är mer anmärkningsvärt att det finns personer i Sverige som lyssnar på andras mobilsamtal och lägger sig i. Sverige är på väg att bli en riktig ankdamm om mobilsamtal på andra språk än svenska är någonting som SD -radikaliserade pensionärer anser sig ha rätt att kritisera. Jag har haft nöjet att träffa dessa personer i Spanien där de kräver service på svenska . Som tur är har de inte förstått svaren på spanska. Annars hade vi fått många nya trådar på Flashback.
Senast redigerad av nantale 2017-05-13 kl. 07:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in