2017-05-12, 22:21
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Ja du, när tror du medvetandet om sex och sexlusten vaknar? Är det möjligtvis i puberteten då könshormonerna börjar cirkulera i kroppen?

Det stämmer inte. Sexualdriften kan ”vakna” långt före puberteten.
Citera
2017-05-12, 22:25
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Jag har fått telnr och målnr via pm. Återkommer om detta.

Är det så att uppgifterna stämmer så är det väldigt intressant.
Borde nog ringa SÅC och fråga hur tidigt pedofila drag kan visa sig...

Men tingsrätten lär tyvärr stänga i helgen och vi måste alltså vänta till måndag för att få svar på denna fråga?
Citera
2017-05-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Det stämmer inte. Sexualdriften kan ”vakna” långt före puberteten.

Så en 5-åring & en 7-åring är sexuella varelser som vet att de tänder på småbarn menar du? Och det krävs alltså inte något påslag av könshormon för att få igång driften? Det får stå för dig. Det är väl så som pedofiler resonerar och menar att barnen var så jävla kåta. Själv var jag inte ett dugg intresserad av sex när jag var 5 & 7 år och jag vet att könshormonerna kommer inte igång förrän senare och har effekt.
Citera
2017-05-12, 22:27
Medlem
Beatass avatar
[QUOTE

R och C blir hörda av polisen på initiativ av förälder. R uppger att han sett K blivit mördad med kniv. C uppger ”Anders” som mördare.

Om någon har ork och lust, komplettera gärna sammanfattningen med nya uppgifter som framkommit[/quote]

Anders?
Vad hände med Robert?
Citera
2017-05-12, 22:28
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Anders?
Vad hände med Robert?
Robert var väl Robins lead.
Citera
2017-05-12, 22:31
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z2361
Men tingsrätten lär tyvärr stänga i helgen och vi måste alltså vänta till måndag för att få svar på denna fråga?
Japp, så tragiskt är det.
Citera
2017-05-12, 22:32
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Robert var väl Robins lead.

Ja och det är Robins vittnesmål Christian hänvisar till.

Jag kanske missat att det var en Anders före Robert bara.
Citera
2017-05-12, 22:38
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Japp, så tragiskt är det.

Tingsrätten stänger 16.00 på vardagar. Något säger mig att Salzsalino inte satt på nyheten i 4+ timmar innan han postade en sådan saftig twist...
Citera
2017-05-12, 22:41
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Så en 5-åring & en 7-åring är sexuella varelser som vet att de tänder på småbarn menar du? Och det krävs alltså inte något påslag av könshormon för att få igång driften? Det får stå för dig. Det är väl så som pedofiler resonerar och menar att barnen var så jävla kåta. Själv var jag inte ett dugg intresserad av sex när jag var 5 & 7 år och jag vet att könshormonerna kommer inte igång förrän senare och har effekt.

Du .. tillskriv mig inte åsikter som jag inte gett uttryck för. Halmgubbeargumentation är vad du pysslar med.
Citera
2017-05-12, 22:42
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Tingsrätten stänger 16.00 på vardagar. Något säger mig att Salzsalino inte satt på nyheten i 4+ timmar innan han postade en sådan saftig twist...

Onekligen väldigt lägligt inför helgen i s f.
Trollar nog.
Citera
2017-05-12, 22:43
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pynkis
Men med sådana idiotiska resonemang skulle alla brott mot barn bara få ske utan att någon någonsin dömdes.

Det är svårt att förhöra barn. Så jäkla lätt för alla experter att tycka och tänka, men inte ens idag finns bra metoder (med tanke på att statistiken för åtal är förfärlig när offret är barn).

Det finns något som heter teknisk bevisning. Sedan finns det förhörsledare som inte ställer ledande frågor vilket barn är väldigt, väldigt känsliga för.
Citera
2017-05-12, 22:43
Medlem
OldWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salzsalino
2012.
Vill att du förklarar en sak, så vi slipper grubbla över helgen. Värmlands Tingsrätt stänger 16.00. Du var inne i tråden mellan 15.34 och 16.21 utan att berätta om domen mot Christian. Du gör det först 19.50. Hur orkade du hålla dig? Du har säkert en bra förklaring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in