2017-01-09, 22:16
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Hon fyller 37 år 2017, ser ungefär lika sned ut i ansiktet som Anders så dom kommer nog passa bra ihopa. Nej, skojade bara, ger dom året ut, max......
Hon fyller 35 i år, och hon bor i hyreslägenheten på Rörstrandsgatan tillsammans med Anders och hans 23-årige son enligt Ratsit. Sonen är nog bara skriven där.

Ny Timellfamilj på gång tro? Tycker att de verkar vara ett fint par. =)

Två år lär de ha lyckats hålla ihop i alla fall.

Inlägg från 141114:

Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Timells nya flickvän heter Lotti (Charlotte) Wiktorsson, är 32 år och jobbar som kommunikationsansvaig på H&M. För övrigt samma arbetsplats som exflickvännen Emma.

Mycket kan sägas om karln, men kvinnor, det kan han.

http://websta.me/p/844768182543573669_52821015
Citera
2017-01-09, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Hon fyller 35 i år, och hon bor i hyreslägenheten på Rörstrandsgatan tillsammans med Anders och hans 23-årige son enligt Ratsit. Sonen är nog bara skriven där.

Ny Timellfamilj på gång tro? Tycker att de verkar vara ett fint par. =)

Två år lär de ha lyckats hålla ihop i alla fall.

Inlägg från 141114:

Hahaha.....det var just det inlägget som jag utgick från med hennes ålder men min huvudräkning lyckades inte så bra
Citera
2017-01-10, 18:56
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakar
Hur kunde den här mannen få jobb på TV (och radio)? Är det bara tack vare Martin? Jag tycker att Anders är larvig, ointressant och självgod. Riktigt trött på karln!
Självklart. Vilka egna meriter har han att stå på? Men så är det ju alltid, halva Kändissverige består ju av släktingar som glidit in på en räkmacka tack vare sina kontakter.
Citera
2017-01-13, 23:35
Medlem
Hur är det med olika sinnesförändrande substanser och Anders? Har ju varit ett par påståenden längre bak i tråden; men vad jag kunnat se inget som varken bekräftats eller dementerats...
Citera
2017-01-14, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Fast om man gillar Takida så har man fan ingen rätt att gnälla på hur efterblivna folk verkar överhuvudtaget. Den rätten har man förbrukat för längesedan.

Lmfao! Ligger mycke sanning i det påståendet!
Citera
2017-05-11, 07:12
Medlem
Gandalf.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Nu har denne risige mediapersonlighet hittat ny tjej och förlovat sig.

Tjejen heter Charlotte Wiktorsson och ser ung och fräsch ut. Gissningsvis runt 30 år gammal.

Vem är hon ?

Anders Timell är 51 år, men jag tycker han ser några år äldre ut, dessutom är han jäkligt skev i käften.

Anders känns väldigt speedad, en bubblig hög-energi personlighet med många järn i elden. Supersocial och pratig, men han är inte den som tyst lyssnar på en lång stund när någon berättar något.

Har Anders en släng av ADHD ?

Hur fan kan man ha "en släng av ADHD"??
Har man en släng av cancer oxå då el?
Släng av benbrott?
Det verkar som du har en släng av okunskap och av ointelligens.
Citera
2017-05-11, 11:08
Medlem
Anders Timell verkar vara en person jag aldrig någonsin skulle vilja umgås med.
Citera
2017-05-11, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Anders Timell verkar vara en person jag aldrig någonsin skulle vilja umgås med.
På grund av vad? För att han inte är en gnällig flashbackare som du? Karl jobbar med att hålla låda på två olika platser, varje dag. Tyder på att han har något som inte alla har. Kan vara självförtroende. Har hört att han ska ha en enorm kuk.
Citera
2017-05-11, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hestetaren
På grund av vad? För att han inte är en gnällig flashbackare som du? Karl jobbar med att hålla låda på två olika platser, varje dag. Tyder på att han har något som inte alla har. Kan vara självförtroende. Har hört att han ska ha en enorm kuk.
Nä, jag har spanat in hans instagram och där fick jag intrycket av att han är en väldigt tråkig & läskig individ jag inte har något gemensamt med överhuvudtaget.
Citera
2017-05-11, 11:29
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Nä, jag har spanat in hans instagram och där fick jag intrycket av att han är en väldigt tråkig & läskig individ jag inte har något gemensamt med överhuvudtaget.
Båda Timellarna är läskiga. En av dem är t.o.m. psykopat.
Citera
2017-05-11, 23:02
Medlem
Känns som en förvuxen jättebebis som försöker agera cool för passa in med kidsen på Riche födda 90-00 talet. Har respekt för hur han kämpar sig upp, säkert trevlig i person, men det han kommunicerar offentligt får en att må en släng illa.
Citera
2017-05-12, 01:04
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestetaren
Tyder på att han har något som inte alla har. Kan vara självförtroende.

Nej, självförtroende är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in