2016-10-23, 21:43
Medlem
Hur kunde den här mannen få jobb på TV (och radio)? Är det bara tack vare Martin? Jag tycker att Anders är larvig, ointressant och självgod. Riktigt trött på karln!
Citera
2016-10-23, 22:21
Medlem
Mosbulles avatar
Varför är han så elak mot Camilla Läckberg?
Citera
2016-10-24, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Varför är han så elak mot Camilla Läckberg?

Jag vet inte varför han var taskig mot henne, men nu har de tydligen pratat ut och blivit sams igen (enligt Läckbergs instagram).
Citera
2016-10-24, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joakar
Jag vet inte varför han var taskig mot henne, men nu har de tydligen pratat ut och blivit sams igen (enligt Läckbergs instagram).
Skönt att höra.
Citera
2016-11-20, 14:50
Medlem
är ryckte sant att han är homsexuell
Citera
2016-11-20, 19:51
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargen74
är ryckte sant att han är homsexuell

Bög är han inte, möjligen har han "experimenterat".
Citera
2016-11-21, 19:19
Medlem
Mosbulles avatar
Han ger ett mycket konstiga intryck. Strange dude strange vibes
Jobbar han på Riche fortfarande?
Citera
2016-11-22, 06:57
Medlem
Citat:

Han driver väl Riche i alla fall. Vet inte om han äger det också eller bara ansvarar för driften.
Citera
2016-11-22, 09:19
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Han driver väl Riche i alla fall. Vet inte om han äger det också eller bara ansvarar för driften.

Han hovar väl bara på Riche snarare än ansvarar för driften. Äger, numera genom bolag tror jag, ungefär 3% av moderbolaget i koncernen Sturehof/Riche/Teatergrillen.
Citera
2017-01-09, 19:32
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

Nu har denne risige mediapersonlighet hittat ny tjej och förlovat sig.

Tjejen heter Charlotte Wiktorsson och ser ung och fräsch ut. Gissningsvis runt 30 år gammal.

Vem är hon ?

Anders Timell är 51 år, men jag tycker han ser några år äldre ut, dessutom är han jäkligt skev i käften.

Anders känns väldigt speedad, en bubblig hög-energi personlighet med många järn i elden. Supersocial och pratig, men han är inte den som tyst lyssnar på en lång stund när någon berättar något.

Har Anders en släng av ADHD ?
Citera
2017-01-09, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Tjejen heter Charlotte Wiktorsson och ser ung och fräsch ut. Gissningsvis runt 30 år gammal.

Vem är hon ?

Anders Timell är 51 år, men jag tycker han ser några år äldre ut, dessutom är han jäkligt skev i käften.

Anders känns väldigt speedad, en bubblig hög-energi personlighet med många järn i elden. Supersocial och pratig, men han är inte den som tyst lyssnar på en lång stund när någon berättar något.

Hon fyller 37 år 2017, ser ungefär lika sned ut i ansiktet som Anders så dom kommer nog passa bra ihopa. Nej, skojade bara, ger dom året ut, max......
Citera
2017-01-09, 21:47
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Vem är hon ?

Släng av ADHD? Snarare urtypen av någon med ADHD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in