Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-16, 23:27
  #1153
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowsmile
Tror att det är många "svenssons" som fortfarande inte vet att han är ute i kylan och på grund av vad.

Pratat med två polare i veckan, dom såg båda ut som frågetecken när jag nämnde det.....
och det är inte tonåringar med noll koll om man säger så....
Han kom ju undan rätt bra där efter att storebror hängts ut och försvunnit från rampljuset. Det är väl några fler som har undgått pärsen. Inte många som lyssnar på radioprogrammet av äldre då dom vill höra nyheter och inte en massa trams på morgonen. Många vet nog och speciellt stamgäster som vistas på krogarna och sprider nyheten. Grejen är också att metoo-rörelsen hade gått varm och började svalna i samma skede som krogprofilen var på väg att hängas ut. Han hade nog lite tur där. Dessutom är det väl få som ens brytt sig om den okammade skitstöveln.
__________________
Senast redigerad av Zoom008 2018-02-16 kl. 23:30.
Citera
2018-02-17, 11:57
  #1154
Medlem
Om jag hade varit högsta hönset så hade han varit portad på alla deras restauranger på livstid. Det aset vill man inte förknippas med.
Citera
2018-02-20, 04:30
  #1155
Medlem
Instant-Neccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowsmile
Tror att det är många "svenssons" som fortfarande inte vet att han är ute i kylan och på grund av vad.

Pratat med två polare i veckan, dom såg båda ut som frågetecken när jag nämnde det.....
och det är inte tonåringar med noll koll om man säger så....

Eller så är folk bara inte lika kändiskåta som du.
Citera
2018-02-20, 06:33
  #1156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Instant-Necc
Eller så är folk bara inte lika kändiskåta som du.

Gå ut på stan och fråga 100 pers om vad han gjort. Jag tror tyvärr att max 25-30 pers.

Det är ju inte så att tidningarna basunerat ut bilder på han med hans namn. Av någon anledning så tystas det nästan ned.
Citera
2018-02-20, 13:42
  #1157
Medlem
Instant-Neccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Gå ut på stan och fråga 100 pers om vad han gjort. Jag tror tyvärr att max 25-30 pers.

Det är ju inte så att tidningarna basunerat ut bilder på han med hans namn. Av någon anledning så tystas det nästan ned.
Återigen, eller så är inte alla så kändiskåta som du. Tror inte de flesta bryr sig särskilt mycket om vad den nollan sysslar med.
Citera
2018-02-20, 21:03
  #1158
Medlem
Snowsmiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Instant-Necc
Eller så är folk bara inte lika kändiskåta som du.


Ja man kan ju kalla det vad man vill, men det va ungefär det du skrev som jag skrev innan, fast med lite mer innehåll.

Nu anser jag mig inte vara det jag väger in i det du kallar kändiskåt, men visst om du tror
att det är kändiskåta som känner till vad han, och brorsan, Virtanen etc har gjort så
får du tro det.

Jag tror att du har fel och att det beror på andra saker att vissa vet saker om saker och andra inte.
Citera
2018-02-22, 12:22
  #1159
Medlem
Virginies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowsmile
Tror att det är många "svenssons" som fortfarande inte vet att han är ute i kylan och på grund av vad.

Pratat med två polare i veckan, dom såg båda ut som frågetecken när jag nämnde det.....
och det är inte tonåringar med noll koll om man säger så....
Förlåt, men jag har verkligen inte hängt med. Kan man läsa nån sammanfattning någonstans i tråden?
Varför är han ute i kylan? Vad har hänt?
Citera
2018-02-22, 12:36
  #1160
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virginie
Förlåt, men jag har verkligen inte hängt med. Kan man läsa nån sammanfattning någonstans i tråden?
Varför är han ute i kylan? Vad har hänt?
Enligt Jennie Hammar (Filip Hammars dåvarande fru), så undersökte Anders som arbetsgivarrepresentant om hon var intimrakad medelst handpåläggning på det aktuella området.

Varför inte Filip Hammar slet av Anders Timell armen och slog honom i huvudet med den blodiga stumpen förtäljer inte historien .
Citera
2018-02-22, 13:30
  #1161
Medlem
Adam Alsing lägger upp filmklipp på AT. Nu sjönk Adam´s aktie väldigt lågt. Väldigt lågt. Avföljer på instagram direkt.
Citera
2018-02-22, 13:43
  #1162
Avstängd
Sherberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Adam Alsing lägger upp filmklipp på AT. Nu sjönk Adam´s aktie väldigt lågt. Väldigt lågt. Avföljer på instagram direkt.

Inget filmklipp ju...

https://www.instagram.com/p/Bc9YI9cF...-by=adamalsing

Citera
2018-02-22, 19:17
  #1163
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Inget filmklipp ju...

https://www.instagram.com/p/Bc9YI9cF...-by=adamalsing


Vem var karln till höger i bild? 60-talet ringde och ville ha tillbaka en övervintrad wannabe-rockstar.
Citera
2018-02-23, 06:19
  #1164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Inget filmklipp ju...

https://www.instagram.com/p/Bc9YI9cF...-by=adamalsing


Jo det var det. Insta-stories.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback