Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det är nog bra om någon upplyser dig om att du överlever bättre med syre från en rökare, än utan syre alls om du slutar andas.
Och nej rökare "läcker inte gifter" ..
Jag tror dig - du skulle säkert lägga stort fokus på just hunden.
Vem sa något om att lägga stort fokus på hunden? Det jag svarade på var att ja, jag skulle fokusera på att också få med hunden i återberättelsen om hunden varit med.
LÄS FUP innan du uttalar dig. Han blir ombedd sjuttioelva gånger att i EXAKT DETALJ återberätta hela kvällen och speciellt minuterna innan Hailey slutar andas. Fattar du?! EXAKT DETALJ. Du är ju fanimej helt blåst. Det är ganska så jävla väsentligt vad som gjorts och vad som hänt där sista stunden. Varje grej är viktig. Att han missar hela hunden talar för att hans historia inte går ihop och att det ligger en hund begraven här. Extremt jävla viktigt och du käftar emot din jävla nolla. Skaffa dig åtminstone basala kunskaper om hur förhör går till och vad som är viktigt och inte, innan du börjar skriva och göra bort dig ännu mer.
Och jo, rökare läcker ut gifter. De svettas och andas ut gifter. Du är för fan helt obildad.
Hur har du ens lyckats starta datorn? Eller har din personliga assistent fått hjälpa dig? Skriv inte fler svar till mig nu. Jag har ingen som helst nytta av ditt efterblivna pladder.