2017-05-07, 16:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Här har du en annan länk med samma person, känns inte helt bra men ger en bra inblick i var ifrån du hämtar ditt material/fakta.

https://www.youtube.com/watch?v=tfhQRqx0n8o

Usch, vidrigt att se på. Här kan vi verkligen prata om en bokstavlig foliehatt.

Frågan är hur man ska lyckas hjälpa den typen av människor. Hon har ju bevisligen ingen som helst sjukdomsinsikt så att hon frivilligt söker sig till vården är nog uteslutet.
Citera
2017-05-07, 18:51
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Här har du en annan länk med samma person, känns inte helt bra men ger en bra inblick i var ifrån du hämtar ditt material/fakta.

https://www.youtube.com/watch?v=tfhQRqx0n8o

"känns inte helt bra men ger en bra inblick i var ifrån du hämtar ditt material/fakta."

Jasså det säger du? Vad är egentligen poängen med ditt menlösa inlägg?

Diskutera sakfrågan istället för att angripa budbäraren och/eller dennes utseende (eller försök att skydda sig mot attacker). Vänta bara tills den dagen du själv blir attackerad. Skulle vara intressant att se hur du reagerar och om du fortfarande då skulle försöka nedvärdera utsatta.
Citera
2017-05-07, 19:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
"känns inte helt bra men ger en bra inblick i var ifrån du hämtar ditt material/fakta."

Jasså det säger du? Vad är egentligen poängen med ditt menlösa inlägg?

Diskutera sakfrågan istället för att angripa budbäraren och/eller dennes utseende (eller försök att skydda sig mot attacker). Vänta bara tills den dagen du själv blir attackerad. Skulle vara intressant att se hur du reagerar och om du fortfarande då skulle försöka nedvärdera utsatta.

Du har ju själv dragit likhetstecken mellan foliehattar och knäppskallar tidigare i tråden:

Citat:
.....
Vad har du förresten att säga om de tunga namn som backar upp WorldCACH – är de också ’foliehattar’/”knäppa”?
....

Självklart är det värt att uppmärksamma när din källa sitter insvept i folie och svamlar på youtube - om man inte trodde hon var galen innan man sett den där filmen så måste man ju vara galen om man inte ändrar sig av att se henne med en foliebytta på huvudet..
Citera
2017-05-07, 19:56
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du har ju själv dragit likhetstecken mellan foliehattar och knäppskallar tidigare i tråden:

Ditt trams är knappt värt att svara på.

Noterar dock att du glömde att nämna vilka namn som backar upp WORLDCACH.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Självklart är det värt att uppmärksamma när din källa sitter insvept i folie och svamlar på youtube - om man inte trodde hon var galen innan man sett den där filmen så måste man ju vara galen om man inte ändrar sig av att se henne med en foliebytta på huvudet..

"Min källa"? "Svamlar". Du behöver inte lyssna på hennes 'svammel'. Förresten var källan till mitt senaste inlägg gällande Lockheed Martin inte Dr. Horton utan Karen Melton-Stewart.

Vidare verkar du inte förstå vad t.ex. mikrovågor kan göra mot hjärnan eller kroppen.

Därtill undviker du att diskutera sakfrågan.
Citera
2017-05-07, 22:04
Medlem
madtops avatar
Citat:

"Min källa"? "Svamlar". Du behöver inte lyssna på hennes 'svammel'. Förresten var källan till mitt senaste inlägg gällande Lockheed Martin inte Dr. Horton utan Karen Melton-Stewart.

Även Karen Melton-Stewart är ju en bokstavlig foliehatt. I klippet du länkar till sitter hon med någon form av "skyddsfolie" runt sig.
https://youtu.be/tXfHaSEcvU0?t=1150

Citat:
Noterar dock att du glömde att nämna vilka namn som backar upp WORLDCACH.
Vi kan sammanfatta det med att de är lekmän som inte publicerat någon erkänd forskning inom området. De är ett gäng människor som påstår en massa saker utan att kunna backa upp det med adekvata studier.
Citera
2017-05-08, 04:34
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Vilka frivillighetsorganisationer/föreningar skulle man kunna tänka sig håller ett öga på folk ute i samhället. Folk de misstänker för det ena och det andra. För förekommer det stalking i organiserad form så måste det i längden vara på frivillig basis. Det skulle vara för kostsamt att ha evighetsövervakning på folk som bara är misstänkta för något skumt.

Jag tror man får börja där. Tex vilka hjälper Polisen? Eller helknasiga samfund av olika slag. Fullt med ensamma asbergers som vill leka 007.

För det i sin tur kan förklara varför vissa känner sig förföljda och övervakade utan att vara direkt skyldiga till något. Att endera vill övervakarna de skall märkas eller så är det bara så att iom att det är amatörer så är de så klantiga så ATT de märks. Även om inte syftet varit detta.

Så, 1) vilka vet vi snokar på vanligt folk som de misstänker för saker och 2) Anledning?

Jehovas Vittnen? Scientologikyrkan? Föräldrarföreningen mot narkotika? "Stoppa" föreningar av olika slag?

Någon idé på organisationer?
Citera
2017-05-09, 00:25
Moderator
Länkpost raderad.

/Moderator
Citera
2017-05-10, 05:49
Medlem
Harfagers avatar
I kring mig så har det varit en hel del sossar, besuttna sådana , även vänster mp och folkpartister har jag sett .
Tex fackförenings människor är lätt att värva mot någon som inte är med i facket. Säpo folket kring Palme mordet är lätt att värva också och sedan jobbar frenetiskt för att skydda sina arslen. De har ju en rädsla också som motiv för att dölja så mycket som det går .

Då anmälningar inte tas upp på rätt sätt eller utreds och lögner inte heller utreds från polis av jo etc så får man ju inse att Sverige är en stasi diktatur mot vissa..... Bara rösta bort dessa nästa val. De gör inget bra för Sverige och det är inte bra att låta sig ledas av idioter.

Nästa fråga är vilka MR advokater fins det som då helst kan svenska och som har bra organisationer runt sig så att de vågar lyfta frågan?
Senast redigerad av Harfager 2017-05-10 kl. 06:19.
Citera
2017-05-10, 17:40
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
I kring mig så har det varit en hel del sossar, besuttna sådana , även vänster mp och folkpartister har jag sett .
Tex fackförenings människor är lätt att värva mot någon som inte är med i facket. Säpo folket kring Palme mordet är lätt att värva också och sedan jobbar frenetiskt för att skydda sina arslen. De har ju en rädsla också som motiv för att dölja så mycket som det går .

Då anmälningar inte tas upp på rätt sätt eller utreds och lögner inte heller utreds från polis av jo etc så får man ju inse att Sverige är en stasi diktatur mot vissa..... Bara rösta bort dessa nästa val. De gör inget bra för Sverige och det är inte bra att låta sig ledas av idioter.

Nästa fråga är vilka MR advokater fins det som då helst kan svenska och som har bra organisationer runt sig så att de vågar lyfta frågan?

Sedan kan man ju också tänka att andra arrangerat slumpvisa möte ex ta samma buss samtidigt , för att ge sken utav vara kommande från ex sossar alla . Räcker ju med ett par sådan slumpar och sagda ord som "jag är sosse " för att man ska börja fundera ...Jag har ju sett tex flera från säpo i min närhet och om jag är lurad till en plats tex på af och säpo chefen brukar handla sim wirre på bolaget på min väg dit så behövs ju endast hans chaufför vara invigd och han tänker, om jag skulle orda om att jag sett flera från säpo " vilken idiot " ..... Men hata slumpen så får man fram mönstret och kanske även kan ta Olof Palmes baneman.

Metoderna används av vanliga polisen som tex här :
"Man skulle arrangera så att de förstod att kompisen också var i polishuset i Arvika, låta dem se varandra i korridorerna eller någonting sådant där, säger A*de*s M*nho*m i förhören.
Sedan skulle de efter förhören köras hem till sina föräldrar där de förhoppningsvis skulle ringa varandra."
http://www.expressen.se/gt/polisens-olagliga-metod-telefonavlyssnade-barn/
Senast redigerad av Harfager 2017-05-10 kl. 17:47.
Citera
2017-05-12, 20:53
Medlem
Alltså tråden är extremt rörig och vad jag vet så har det enbart varit ett fall i usa år 2006 som dom faktiskt har lyckats bevisa att en kvinna blev utsatt för gangstalking och med allt som kommer kring detta!

Om det ska diskuteras om det förekommer i sverige så måste det fram bevis annars kan denna tråd bli hur lång som helst och till vilken nytta då ??
Citera
2017-05-12, 21:16
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Alltså tråden är extremt rörig och vad jag vet så har det enbart varit ett fall i usa år 2006 som dom faktiskt har lyckats bevisa att en kvinna blev utsatt för gangstalking och med allt som kommer kring detta!

Om det ska diskuteras om det förekommer i sverige så måste det fram bevis annars kan denna tråd bli hur lång som helst och till vilken nytta då ??

De skrev precis inlägg nummer 4391 så det är väl ställt utom allt rimligt tvivel att tråden kan bli jättelång.

Och du har självklart en poäng i att om det funnits bevis för att GS förekom, som är trådens ämne, så vore tråden typ 20 inlägg lång. Men nu är det så enkelt att eftersom det inte finns några som helst bevis för att det förekommer så får vi fortsätta att diskutera om det förekommer.

Att det dessutom diskuteras en jävla massa off-topic i form av Olof Palme, socialdemokrater och skalärvågor är ytterligare ett tecken på att det egentligen inte finns så mycket att diskutera inom trådens ämne.
Citera
2017-05-15, 08:35
Medlem
Harfagers avatar
IQ relaterad effekter och tolkningar detta med GS och Zersetzung.

Man behöver nog en viss nivå av intelligens ( använd intelligens) för att inse vad som pågår både som offer , betraktare (och även utförare som tror de blivit utsedda ).
Olika intelligenser tolkar det olika , den med IQ 85-115 kan tolka detta efter vad denne har fått inpräntat vad som är rätt och fel, medans de med högre IQ i spannet och över det , kan lättare bilda sig en egen mer logiskt uppfattning om vad som är möjligt, detta gäller ju givetvis betraktaren och offren.

Utförargruppens ledare inser ju att bara kanske 3% av befolkningen har det bästa logiska tänket som krävs för att lista ut vad som är sant eller inte och använder "stjärnorna" med tom lägre IQ än 85 till att störa med enkla tekniker de som skulle kunna vara ett hot mot dem.

Om man ser vad IQ spelar för roll så kan man tex se att Amerikanska armen tar bara in de med lägst IQ 85 efter att man testat med att släppa in de med IQ 80 men trotts längre utbildning så klarar de inte av vissa saker som de med IQ 85 klarade så de ändra tillbaka till IQ 85 som minimikrav.
Senast redigerad av Harfager 2017-05-15 kl. 08:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in