2017-05-16, 07:42
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Även Karen Melton-Stewart är ju en bokstavlig foliehatt. I klippet du länkar till sitter hon med någon form av "skyddsfolie" runt sig.
https://youtu.be/tXfHaSEcvU0?t=1150

Och?

Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vi kan sammanfatta det med att de är lekmän som inte publicerat någon erkänd forskning inom området. De är ett gäng människor som påstår en massa saker utan att kunna backa upp det med adekvata studier.

"Inte publicerat någon forskning på området"? Vilken forskning är det du efterfrågar?
Citera
2017-05-16, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Jo förvisso!

Här finns faktiskt bevis, men detta är inte i sverige dock - https://www.youtube.com/watch?v=O-R_QQEhZ9I

Lite väl mycket länkpost över det inlägget. Utveckla videons innehåll här. Hur bevisar videon gangstalking?
Citera
2017-05-17, 08:08
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Lite väl mycket länkpost över det inlägget. Utveckla videons innehåll här. Hur bevisar videon gangstalking?

Dr Hall beskriver i filmen ett fall av stalking av en kvinna av en tidigare FBI mans team som han endast kunde se genom att sätta bevakning på henne.

Jag personligen märker att så fort jag gör en anmälan så drar mina trakasserare iväg . Har varit ganska lugnt nu sedan sept 2016 , men infektion och tidigare missförhållanden gör så att ekonomin är fortsatt katastrof , så de har lyckats placera detta skit ännu hos mig. Man har inte råd att besöka vänner eller nära , man har inte råd med nödvändiga reparationer, knappt råd med mat ,av räkningar blir bara hyran och elen prioriterade plus bil försäkring och skatt och det trotts att man har jobbat utan större avbrott senaste 20 åren, så de kan och vill använda tex af mot dig just för att isolera dig.

För mig var det medan jag inte kunde tala mindre frustrerande än nu då man märker att de tex hjälporganisationerna som finns bara är ett namn på ett papper , en etnisk svensk kan aldrig få hjälp av dem tydligen.

Detta är provokationer och tortyr inför öppen ridå som även de med ok IQ måste fundera lite på för att förstå vilka som talar sanning , dessa är lättar sedan att skrämma till tystnad också då de inser att de kan bli nästa offer då massan av folket ( = de med lägre IQ) kommer det krävas mer utbildning av för att de ska förstå vad som händer.

Har ju antagit att ett antal sitter här för att hjälpa tysta ned trakasserierna med vettlösa inlägg men förstår nu sedan lite IQ forskning att de kan vara så att de helt enkelt är omöjligt att ta in pga

1, inte använt sitt IQ

2 Lägre IQ = omöjligt att ta in och förstå vad man beskrivit.

När man läser om tex den person som glatt visade bilder på döda och skadade inom kriminalvården för ett par dagar sedan så förstår man den mental nivån hos vissa placerade bland tex myndighetsfolket. Och visst det kan vara en skrämd stackare som gör allt för striden mot buset , men väx upp hade ju hellre varit önskvärt att personen gjorde än att sitta och visa bilder och försöka härda/peppa/ bereda sig själv ..... Känner igen stilen från LK , PK mfl där man själv försökte få fason på infektioner och lade av umgänget med vissa förorts vänner , hur modiga de små liven blev och har låtit mig fota deras anhang , skriva dagböcker på tom nära olyckor , ta namn adressuppgifter då de varit frame och sparkat på en under 20 år etc , de förstår att om en normalbegåvad tittar på det jag har så ligger de risigt till....
Senast redigerad av Harfager 2017-05-17 kl. 08:35.
Citera
2017-05-17, 08:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Videon bevisar förstås ingenting, det är bara en intervju av många med dr John Hall (en mycket välkänd förgrundsfigur inom GS-världen som ofta föreläser, intervjuas och inte gärna verkar missa en chans att marknadsföra sig själv och sina böcker). Dr Hall har skrivit några av de mest sålda böckerna om GS och satellit-mindcontrol [sic] och anser förstås även att han själv är ett gangstalking-offer (en TI).

Här är en rätt bra artikel om GS-världen och dr Hall: https://www.google.se/amp/s/mobile.nytimes.com/2016/06/11/health/gang-stalking-targeted-individuals.amp.html. (Mobilversion)
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-05-17 kl. 09:09.
Citera
2017-05-19, 19:44
Medlem
Citat:

Ja alltså precis som han säger i intervjun så har han då blivit kontaktad av en kvinna som påstod att hon både blev förföljd och drogad samt övervakad!

Den här doktorn tar då och sätter bevakning på både henne och hennes hem under en tid och precis som kvinnan sagt så verkar det stämma! Då samlar dom bevis och tar detta till polisen och därifrån så får dom dessa personer dömda!

Det dom kunde bevisa var att hon blev stalkad och att hon blivit drogad vid flera tillfällen!

Detta har alltså hänt år 2006 då!
Citera
2017-05-21, 06:48
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ja alltså precis som han säger i intervjun så har han då blivit kontaktad av en kvinna som påstod att hon både blev förföljd och drogad samt övervakad!

Den här doktorn tar då och sätter bevakning på både henne och hennes hem under en tid och precis som kvinnan sagt så verkar det stämma! Då samlar dom bevis och tar detta till polisen och därifrån så får dom dessa personer dömda!

Det dom kunde bevisa var att hon blev stalkad och att hon blivit drogad vid flera tillfällen!

Detta har alltså hänt år 2006 då!

Vilka tror du det är som förföljer dig? Är det alltid nya personer eller känner du igen folk? Tror du det är någon frivillig organisation?
Citera
2017-05-21, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Vilka tror du det är som förföljer dig? Är det alltid nya personer eller känner du igen folk? Tror du det är någon frivillig organisation?

Ja alltså vad gäller mig så vet jag precis hur/vart detta började!

Jag påstår inte att detta är ( gangstalking )!

Ibörjan så var det en grupp och då var det samma personer och det var för det mesta samma bilar!
Men efter en tid och efter att jag själv gjort klart att jag visste om deras spaning/kartläggning så började dom skifta folk och det blev då svårare att få detta dokumenterat!

Vilka som kan tänkas vara med på något sådant är omöjligt att svara på.
Citera
2017-05-22, 21:23
Medlem
Citat:
Ja alltså vad gäller mig så vet jag precis hur/vart detta började!

Jag påstår inte att detta är ( gangstalking )!

Ibörjan så var det en grupp och då var det samma personer och det var för det mesta samma bilar!
Men efter en tid och efter att jag själv gjort klart att jag visste om deras spaning/kartläggning så började dom skifta folk och det blev då svårare att få detta dokumenterat!

Vilka som kan tänkas vara med på något sådant är omöjligt att svara på.

Om någon följde efter mig skulle jag skita i det eller så skulle jag börja förfölja dem, spekulera kan man göra på kul.

En lustig sak med stenbergapyromanen som polisen försökte följa efter var att han körde så förbannat sakta, så ta det lungt om ni tror er vara förföljda.
Senast redigerad av herrArmbandsur 2017-05-22 kl. 21:32.
Citera
2017-05-28, 23:47
Medlem
JavierPenas avatar
Välrenommerade Vice har precis slängt upp ett uppslag om "targeted individuals" på tuben. Det sägs väl inte rakt ut (vad jag kan komma ihåg) att allt är bullshit, men det är tydligt att Vice tycker det, vilket de borde, för det är bullshit.

Meet the Targeted Individual Community
Citera
2017-05-29, 21:17
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JavierPena
Välrenommerade Vice har precis slängt upp ett uppslag om "targeted individuals" på tuben. Det sägs väl inte rakt ut (vad jag kan komma ihåg) att allt är bullshit, men det är tydligt att Vice tycker det, vilket de borde, för det är bullshit.

Meet the Targeted Individual Community

Lite roligt när Vice testar "strålning" på sig själv och apparaten gör utslag.
Varpå TI'n genast drar slutsatsen att även Vice är en TI.
35:45 in i klippet:
https://youtu.be/62s3FinAoC0?t=2143
Senast redigerad av madtop 2017-05-29 kl. 21:21.
Citera
2017-06-04, 09:40
Medlem
Harfagers avatar
Blir ju helt fel att gruppera in folk i "TI:s" etc .
Utsatta/Offer är rättare, som om man jobbar inom butik och blir utsatt för rån tex så är ju dessa offer inte en grupp TI.s bara för att tillvägagångssätt och mål är likartade.

För att alla skulle som då det gäller mig ha antagonister anställda inom tex polisen , af och vänner inom domstolarna , tom infektionssjukvården etc och detta hos mig med PU som mål eller falsk utredning för att avpollettera mig då jag vet för mycket om dem efter värvningsförsök ?, borde ju ha läckt mera tycker man.

Försökte anmäla nu , även den som tog emot anmälan men trotts bevis på den delen så blev det nobben. De lät som några med lägre IQ här faktiskt och förmodligen spelade dessa dumma . Har även kontakta en MR grupp men inte ens fått svar så antingen hejdar de min mejl och styr mina telefonsamtal ännu till sig själva eller så sitter det folk och återger brottstycken tex från min berättelse och sedan tramsar så att dessa mr grupper tröttnar totalt eller så är det bara tiggarföreningar dessa MR grupper som aldrig skulle gå på handen som föder dem .... Hoppas inte världen är så rutten men efter att ha sett från andra världskriget nu på SVT i 5 dagar och torterande "hjältar " i Irak i pressen så ........

Kan tillägga att jag varit så gott som utslagen i 3 månader efter att jag anmält och vet inte om mitt jobb har fått mig utbränd , eller om jag blivit sjuk av patogener eller störd av ständiga väckningar eller om det är sammantaget fått mig att bli totalt uttröttad. Jag hade börjat träna stadig men lugnt och detta bara hoppade på mig som en infektion ...Filmade en kille som hostade mig rätt i nacken en gång för flera år sedan på bussen och han bara flinade typ då jag tittade på han efter ( och det hade hänt massor på dessa bussar innan , med grupp 3-4 )
Senast redigerad av Harfager 2017-06-04 kl. 10:38.
Citera
2017-06-04, 18:24
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Försökte anmäla nu , även den som tog emot anmälan men trotts bevis på den delen så blev det nobben.

Rent teoretiskt finns ju faktiskt möjligheten att de gjorde en annan värdering av dina "bevis". Det är inte helt otänkbart att de tyckte att dina "bevis" inte riktigt höll som bevis.

Citat:
Har även kontakta en MR grupp men inte ens fått svar så antingen hejdar de min mejl och styr mina telefonsamtal ännu till sig själva eller så sitter det folk och återger brottstycken tex från min berättelse och sedan tramsar så att dessa mr grupper tröttnar totalt eller så är det bara tiggarföreningar dessa MR grupper som aldrig skulle gå på handen som föder dem

Rent teoretiskt finns ju även möjligheten att människorättsgruppen faktiskt har fått ditt mail och att de helt enkelt inte tror på dig eller ens förstår vad du skriver. Det finns faktiskt en ganska stor risk att de avfärdar dig som en paranoid rättshaverist.

Citat:
Kan tillägga att jag varit så gott som utslagen i 3 månader efter att jag anmält

Tråkigt att du inte mår bra men jag är inte riktigt säker på att dina hälsoproblem beror på Gang Stalking. Det finns faktiskt andra mer sannolika orsaker till utbrändhet.
Senast redigerad av madtop 2017-06-04 kl. 18:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in