Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Jag har själv märkt att de övervakar mig i mycket av det jag gjort - allt från informatörer (alt. Gang Stalkers eller HumInt-tillgångar) via mitt sociala nätverk till mikrofon i mobilen (antagligen) till Keylogger på PC:n eller övervakning av nätaktivitet. De gör det för att bl.a. mäta hur väl deras operation -& experiment- går.
De läser det här men jag är helt orädd för dem. Det finns inget att dölja för dem. De skyddas bl.a. av all disinfo & misinfo. som finns & av alla "nyttiga idioter" som tar kampen om att tysta rösten av alla TI:s.
Jag kommer att avslöja dessa psykopater som hanterar operationen av TI-programmet.
Ja, de läser här och de följer vad man gör i mobilen och på internet. Jag är heller inte rädd för dem och har ingenting som jag behöver dölja för dem. Mitt internet- och mobilabbonemang går som sagt ut denna veckan, imorgon är sista dagen. Jag behöver helt enkelt en paus från internet, ibland tar man in för mycket information under en lång tid så att det nästan bara känns förvirrande. Så det är inte av rädsla för dem som jag stänger ner, utan för att jag behöver en paus. Har inte gett upp.
Ditt tidigare informativa inlägg var bra. Känner mycket väl igen mönstret; när man lägger upp viktig information här så dyker det inom kort upp nonsens-inlägg, förmodligen i syfte att begrava sådant som är seriöst och flytta det längre bak i tråden så att det ska vara synligt under kortast möjliga tid.