2019-01-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du menar David Icke?

Ja det finns en hel del TI's som är övertygade om att det handlar om rymdödlor.
Ett av många exempel:
https://www.youtube.com/watch?v=NOHXembHBUY
Ja så heter token..Jag tror det är rymdfåglar jag såg Boström äta en kråka bakom scen en sommar..
Citera
2019-01-14, 20:51
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Ja så heter token..Jag tror det är rymdfåglar jag såg Boström äta en kråka bakom scen en sommar..

Vem är Boström?
Citera
2019-01-14, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Vem är Boström?
Bodström sossen missa ett d
Citera
2019-01-14, 21:31
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag har sett en trend nu TRE separata gånger här i diskussionforumet: VARJE gång jag gör ett VÄLDIGT informativt & utbildande inlägg med tillhörande bevis & bevisunderlag SÅ kommer flera "nya" & gamla användare in i diskussionen inom 24h & tar ner det på en låg nivå med inlägg så som "rymdödlor" & "det finns ingen trovärdig bevis..." - massa missledandeprat & inte alls jordnära teorier om Org. Gang Stalking.

Vilka patetiska troll & "nyttiga idioter" (CIA-term) etc. Återgå till att kolla på porr & ha aldrig barn (tjänst för mänskligheten). Tack!
Senast redigerad av RiktigTI 2019-01-14 kl. 22:25.
Citera
2019-01-14, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Ett citat från nedanstående video; "if you're hit on the side of your head you do experience that sensation of being unable to breathe and that is something many many people who are targeted have reported".

20.25 minuter in: Ramola D Reports, Episode 2/Surveillance Targeting Today is Classic Torture; https://www.youtube.com/watch?v=gz_l2tEsofc

Tack för länken, FreedomDeep. Om det verkligen var så att jag blev attackerad på det sättet så skulle det kunna förklara varför de lämnade mig helt ensam i fem minuter på sjukhuset trots att jag hade svåra andningsproblem. De kanske kände till att det inte var någon riktig fara för mitt liv.

Kan tillägga att jag var med om en liknande situation även en gång förut. Det var exakt samma kvävningskänsla med andningsproblem, men inte alls lika starkt som nu den senaste gången, och helt utan någon smärta i hjärttrakten var det då. Detta "problem" dyker liksom bara upp helt plötsligt utan att det finns någon annan omständighet runt omkring som skulle kunna förklara fenomenet.
Citera
2019-01-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har själv märkt att de övervakar mig i mycket av det jag gjort - allt från informatörer (alt. Gang Stalkers eller HumInt-tillgångar) via mitt sociala nätverk till mikrofon i mobilen (antagligen) till Keylogger på PC:n eller övervakning av nätaktivitet. De gör det för att bl.a. mäta hur väl deras operation -& experiment- går.

De läser det här men jag är helt orädd för dem. Det finns inget att dölja för dem. De skyddas bl.a. av all disinfo & misinfo. som finns & av alla "nyttiga idioter" som tar kampen om att tysta rösten av alla TI:s.

Jag kommer att avslöja dessa psykopater som hanterar operationen av TI-programmet.

Ja, de läser här och de följer vad man gör i mobilen och på internet. Jag är heller inte rädd för dem och har ingenting som jag behöver dölja för dem. Mitt internet- och mobilabbonemang går som sagt ut denna veckan, imorgon är sista dagen. Jag behöver helt enkelt en paus från internet, ibland tar man in för mycket information under en lång tid så att det nästan bara känns förvirrande. Så det är inte av rädsla för dem som jag stänger ner, utan för att jag behöver en paus. Har inte gett upp.

Ditt tidigare informativa inlägg var bra. Känner mycket väl igen mönstret; när man lägger upp viktig information här så dyker det inom kort upp nonsens-inlägg, förmodligen i syfte att begrava sådant som är seriöst och flytta det längre bak i tråden så att det ska vara synligt under kortast möjliga tid.
Citera
2019-01-15, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluxamera
En möjlig lösning skulle vara att samla in bevis och sedan ansöka om skyddad identitet. Men risken är väl ganska stor att polismyndigheten är involverad?

Jag har inga bevis för min gang stalking då det (än så länge) utförs diskret. Och att leva under skyddad identitet skulle nog vara för ensamt. Å andra sidan är det väldigt jobbigt att leva under ständigt hot.

Har ibland varit inne på samma sorts tankebanor som du; att kanske ansöka om skyddad identitet. Men tyvärr tror jag inte att det skulle fungera när man är en TI, för dina aningar om att polisen är delaktig i gangstalkingen har - enligt mina egna och många andras erfarenheter - verklig substans. Långt ifrån alla inom poliskåren förmodligen, men tillräckligt många för att man som TI inte ens kan be om någon hjälp ifrån dem, vilket ju egentligen borde vara en självklarhet i ett friskt och väl fungerande samhälle.
Citera
2019-01-15, 00:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxamera
En möjlig lösning skulle vara att samla in bevis och sedan ansöka om skyddad identitet. Men risken är väl ganska stor att polismyndigheten är involverad?

Jag har inga bevis för min gang stalking då det (än så länge) utförs diskret. Och att leva under skyddad identitet skulle nog vara för ensamt. Å andra sidan är det väldigt jobbigt att leva under ständigt hot.

En skyddad identitet hjälper ju knappast när problemet egentligen sitter i det egna huvudet. Finns det ens en enda före detta TI som inte längre anser sig förföljd men fortfarande tror på fenomenet gangststalking??
Citera
2019-01-15, 01:00
Medlem
Bara ett perspektiv som jag nyss blev påmind om:

Om detta gangstalking-program egentligen har ett högre syfte, om det är ett slags test vi ska genomgå i den här världen, så kanske det är klokast att försöka att inte döma någon överhuvudtaget; inga gangstalkers, inga poliser (som jag just gjorde), eller någon annan som medverkar. Utan istället bara sträva efter att finna förlåtelse i hjärtat, gå igenom livet och vara sig själv och göra sitt bästa för att följa den inre kompassen; den som visar vägen bort från det som är orätt och vägen fram till det som är rätt och sant.

Ok, med detta sätter jag punkt.
Citera
2019-01-15, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har sett en trend nu TRE separata gånger här i diskussionforumet: VARJE gång jag gör ett VÄLDIGT informativt & utbildande inlägg med tillhörande bevis & bevisunderlag SÅ kommer flera "nya" & gamla användare in i diskussionen inom 24h & tar ner det på en låg nivå med inlägg så som "rymdödlor" & "det finns ingen trovärdig bevis..." - massa missledandeprat & inte alls jordnära teorier om Org. Gang Stalking.

Vilka patetiska troll & "nyttiga idioter" (CIA-term) etc. Återgå till att kolla på porr & ha aldrig barn (tjänst för mänskligheten). Tack!

Det är uppenbarligen ett känsligt ämne för vissa här på flashback. Vilket ställer följdfrågan kring hur anonymt forumet egentligen är..?
Citera
2019-01-15, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Det är uppenbarligen ett känsligt ämne för vissa här på flashback. Vilket ställer följdfrågan kring hur anonymt forumet egentligen är..?
Det är ett öppet forum och troll hatar liksom inlägg gör så att tråden hamnar i nya inlägg. Det är inte så avancerat.
Citera
2019-01-15, 11:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Vidare utmärkt investigative journalism från ExposingInfragard-bloggen; inlägg från 2015: "Why Targeting Programs Are Never Exposed" - källa: http://exposinginfragard.blogspot.com/2015/06/why-targeting-programs-are-never-exposed.html

Alla svar ni kan tänka er finns att hitta på bloggen. Anthony Forwood var en riktig TI som var utsatt för Org. Gang Stalking & har undersökt hela TI-fenomenet kritiskt sedan runt 2010. Tyvärr har jag hört av min TI-källa att han år 2015 försvann & att bloggen därefter kapats. Bloggen är kvar då hans inlägg finns uppladdade på andra sidor runt Internet (tack & lov).

"Since I started investigating Myron May and the FSU shooting last December, I've been banned from ALL of the groups that are run by FFCHS or anyone who supports them, including peacepink, whose moderator (John Allman, who I've since confirmed is a registered pedophile) has banned me more than once now with no reason ever given, all of which indicates how closed these people are to being fair and honest when looking at the facts and answering for themselves, or even to just hearing all points of view. But it appears that some of them have something to hide. What about the rest that are in their groups? If they’re actually TIs and they fear that other people will react negatively to their claims, then it’s their own fault for not having thought them out well enough to be able to answer those questions. Hiding from them won't help them at all.
(...)
Because FFCHS and certain other organizations (ICAACT, etc.) only support people who claim to be targeted with these technologies, they do not represent those of us who are victims of the more widespread (and far more proveable) problem of organized stalking. People who believe they're targeted with electronic technologies are obviously only a subset of the larger TI population, and probably only a very small subset, in spite of being more recognizable for all their vocalizations. Those people who are encouraged to voice their far-fetched claims as often as possible just drown out and even turn off legitimate TIs who don't suffer from electronic harassment but are targeted nonetheless. These latter people end up not wanting to be associated with the TI community at all, and because they remain silent as a result they go mostly unrecognized while the excessively vocal 'tinfoil-hat crowd' continue making the entire situation look like a bunch of BS to outsiders.

At the very least, mixing this REAL conspiracy of targeting with innumerable wild THEORIES about any of it just makes it easy for the counterintelligence teams (think trolls, shills, fake TIs with wild stories, con artists selling their BS science, fake advocates, etc.) who are out there tasked with creating confusion and encouraging false assumptions to lead people away from the truth so that the programs can keep running.

People need to look more closely at the various people who I highlight on my blog and what I point out about them. They are just examples of the many questionable personas who make the TI community their area of operations, selling their BS, taking names, encouraging poor judgments, making wild claims, and ultimately leading people astray and creating general confusion.

The main focus should be on outlawing draconian surveillance laws that tag people as 'terrorists', the fusion centers that handle the data-collection and monitoring of these 'terrorists', and the watch lists that supply them with the 'terrorists' to monitor. It's very easy to convincingly show how they all fit together and how they can be (and are) easily abused... Much easier than trying to prove that someone's experiences are caused by technologies that can't be properly identified or even explained how they can do what they're claimed to do."
Senast redigerad av RiktigTI 2019-01-15 kl. 11:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in