2023-10-29, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Deras metoder grundar sig i att veta vad vi tänker och visa att de vet. De övertygar sociala kretsen att delta i denna operation. I grunden handlar det om "Mind Control" till den grad att vi ska agera och tro som de vill. Frimurare och company vill påverka våra liv efter deras tycke.

Som utsatt är det livsviktigt att skilja på "Perception vs Perspective". Vår perception blir huvuddels attackerad (psykologiska operationer) genom påverkansaktiviter. Det ni måste inse är att er perception är troligen korrumperad och skev. Ni måste se det utifrån andras perspektiv och förstå varför de utför det här.

Frågan är hur dom går tillväga för att få med släktingar att delta ? 🤔

Övertygas dom att detta är det enda rätta?

Eller mutor dom betalar skulderna i utbyte mot att dom deltar?

Eller tvingas dom att delta till den grad att dom känner att dom inte har något annat val!?

Om man ser på vilka människor som först går med på att delta så är det oftast sådana som tror att dom är bättre folk än andra.

Just sådana typer finns det mycket av från min mammas sida och dom var dom första som aktivt började med att jävlas med mig🤔

Dom slutade att bjuda in mig och mina bröder till deras födelsedags fester och bröllop helt utan någon vettig anledning 🤔
Citera
2023-10-29, 20:17
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Frågan är hur dom går tillväga för att få med släktingar att delta ? 🤔

Övertygas dom att detta är det enda rätta?

Eller mutor dom betalar skulderna i utbyte mot att dom deltar?

Eller tvingas dom att delta till den grad att dom känner att dom inte har något annat val!?

Om man ser på vilka människor som först går med på att delta så är det oftast sådana som tror att dom är bättre folk än andra.

Just sådana typer finns det mycket av från min mammas sida och dom var dom första som aktivt började med att jävlas med mig🤔

Dom slutade att bjuda in mig och mina bröder till deras födelsedags fester och bröllop helt utan någon vettig anledning 🤔

Troligen vill de flesta människor tjäna denna "hemliga" sällskap och operation eftersom de själva tror på det.
Citera
2023-10-31, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Troligen vill de flesta människor tjäna denna "hemliga" sällskap och operation eftersom de själva tror på det.

Jo finns en teori att ibland är det släktingarna själva som lägger igång gang stalking 🤔

Att de som ligger bakom gang stalking förmodligen är någon som du är släkt med eller någon gammal kompis.

Det lutar nog sig mer åt den teorin än en stor statlig konspiration i mitt fall 🤔

Jag menar de släktingar som jag misstänker har pengar hur mycket det rör sig om vet jag inte men många av dem livnär sig på att hyra ut lägenheter.

Så det kan röra sig om ganska mycket pengar i vissa fall 🤔
Citera
2023-11-03, 02:22
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Då är det kanske frågan om ett biovapen eftersom dom kan modifiera biovapen så att det endast drabbar vissa.

Det hände mig 2014 trots att vi var nästan 10 personer där så var det bara jag som hamnade in på sjukhus.

Min dåvarande fru märkte inte någonting överhuvudtaget medans jag fick en väldigt märklig lunginflammation med svart slem och väldigt ont i halsen.

Och samma sak hände mig 2022 några fick diarré medans andra fick lätta influensa symptomer medans jag blev sängliggande i 2 veckor.

Det handlar om skräddarsydda biovapen som endast ska drabba folk med vissa gener. 🤔

Du läste inte mitt inlägg eller så missförstod du det totalt. Dessa ämnen dyker upp endast om jag porrsurfar eller liknande (jag lider av sex/porrberoende). De är kemiska ångor som ger plågande symtom. Testa andas in ånga av klor, ammonika, lim eller någon annan kemikalie så fattar du vad jag menar. Det sticker ordentligt i näsan och svalget och orsakar huvudvärk, andnöd, hosta, hudirritation, utslag i ansiktet med en brännande känsla som gör ont. Kommer någon till mig så förvinner ämnet/lukten snabbt vilket är ännu en indikation på att det är ånga jag utsätts för.
Citera
2023-11-03, 02:39
Medlem
Gretathugbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Du läste inte mitt inlägg eller så missförstod du det totalt. Dessa ämnen dyker upp endast om jag porrsurfar eller liknande (jag lider av sex/porrberoende). De är kemiska ångor som ger plågande symtom. Testa andas in ånga av klor, ammonika, lim eller någon annan kemikalie så fattar du vad jag menar. Det sticker ordentligt i näsan och svalget och orsakar huvudvärk, andnöd, hosta, hudirritation, utslag i ansiktet med en brännande känsla som gör ont. Kommer någon till mig så förvinner ämnet/lukten snabbt vilket är ännu en indikation på att det är ånga jag utsätts för.

Sluta dra i den då...
Citera
2023-11-03, 15:39
Citat:
Ursprungligen postat av Gretathugberg
Sluta dra i den då...
Men frågan är varför de utsätter just mig för detta. Jag är ju ingen terrorist, våldtäktsman eller mördare. Har inte heller kommit i kontakt med barn på nätet då de inte intresserar mig.

Kan inte fatta att de lägger ner så mycket tid, ansträngning och resurser på mig medan folk mördas av terrorister och barn råkar illa ut. Snacka om hån mot dem.
Citera
2023-11-03, 18:18
Medlem
Citat:
Men frågan är varför de utsätter just mig för detta. Jag är ju ingen terrorist, våldtäktsman eller mördare. Har inte heller kommit i kontakt med barn på nätet då de inte intresserar mig.

Kan inte fatta att de lägger ner så mycket tid, ansträngning och resurser på mig medan folk mördas av terrorister och barn råkar illa ut. Snacka om hån mot dem.

För att ingen gör just detta, allt sitter i ditt huvud och det kanske är svårt att inse att du inte är så viktig att någon organisation skulle lägga ens en minimilön på att förfölja dig.
Svårare än så är faktiskt inte förklaringen.

Det gick inte ens hålla en avsugning i ovala rummet hemlig där det endast var 2 personer, hur tänker du att det går att hålla en superorganisation som lägger enorma resurser på att förfölja tusentals?
Fundera på hur många det skulle ta att dygnet runt pinpointa en person varenda sekund på varenda plats så som ni påstår och multiplicera det med antalet stollar som tror de är utsatta för just detta.

Blir det rimligt då att den mängden människor skulle kunna hållas hemlig?
Blir det rimligt att X-antal människor inte vet vart de får sin lön ifrån?
Blir det rimligt att Skatteverket inte skulle fundera på hur en helt arbetslös som inte nyttjar bidrag klarar av en dag i samhället?

Så mitt råd är att söka för dessa vanföreställningar innan de utvecklas till psykisk sjukdom.
Citera
2023-11-04, 19:05
Medlem
Citat:

Jo den där kemikalie lukten har jag ochså upplevt vid ett par tillfällen,speciellt den där gången när jag funderade på att hyra en lägenhet men det luktade fruktansvärt mycket i den lägenheten det var nått som påminde om lim och den som hade bott där tidigare hade dött av cancer kanske 1 år tidigare jag sa åt ägaren att jag inte vill hyra den lägenheten eftersom det luktade för jävligt där🙄

Det här är ett depopulations program och dom vill styra över våra sexuella förmåga helt enkelt och det är ett rätt så avancerat system för att uppnå detta dom använder en blandning av olika kemikalier och biologiska vapen för att vi helt enkelt ska sluta att tänka på sex eller ha dålig sexuell prestanda 🤔

Jag menar allt mat som vi kokar i hemmet drar i sig av det där vad det nu är och målet verkar vara att dämpa vår sexuella förmåga men om dom börjar använda väldigt mycket av den där kemikalien så kan man känna lukten och då är det väldigt farligt eftersom det är starkt cancerframkallande.

Jag har märkt att jag får bättre sexuell prestanda när jag
äter mat som jag inte har kokat i lägenheten vad detta beror på har jag ingen aning om 🤔

Samma sak om jag åker till ett annat land och bor på hotell som dom inte har lyckats mixtra med 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2023-11-04 kl. 19:07.
Citera
2023-11-06, 18:21
Medlem
ingodwetrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
För att ingen gör just detta, allt sitter i ditt huvud och det kanske är svårt att inse att du inte är så viktig att någon organisation skulle lägga ens en minimilön på att förfölja dig.
Svårare än så är faktiskt inte förklaringen.

Det gick inte ens hålla en avsugning i ovala rummet hemlig där det endast var 2 personer, hur tänker du att det går att hålla en superorganisation som lägger enorma resurser på att förfölja tusentals?
Fundera på hur många det skulle ta att dygnet runt pinpointa en person varenda sekund på varenda plats så som ni påstår och multiplicera det med antalet stollar som tror de är utsatta för just detta.

Blir det rimligt då att den mängden människor skulle kunna hållas hemlig?
Blir det rimligt att X-antal människor inte vet vart de får sin lön ifrån?
Blir det rimligt att Skatteverket inte skulle fundera på hur en helt arbetslös som inte nyttjar bidrag klarar av en dag i samhället?

Så mitt råd är att söka för dessa vanföreställningar innan de utvecklas till psykisk sjukdom.

Din förklaringsmodell är bra på många sätt.
Det jag vill fråga dig är följande: varför tror du att detta fenomen förekommer? Psykisk sjukdom? Det förklarar dock inte varför så många människor världen över har fått exakt samma vanföreställningar, oberoende av varandra...? Eller är det jag som missat något...? Detta fenomen är ju helt nytt, sett till världshistorien, och därför desto mer svårbegripligt. Även om man antar att det beror på psykisk sjukdom, förklarar det ju inte att massor av människor världen över har samma upplevelse, oberoende av varandra?
Är det någon mer som tänker ungefär som jag?
Jag är faktiskt helt konfunderad av detta fenomen... finns en person i min närhet som säger sig vara T.I. Vet inte hur jag ska hjälpa honom ....
Förtydligande: jag kritiserar inte ditt perspektiv, är mest nyfiken på vad du och de som läser tråden har för åsikt om detta?
PS. Jag påstår inte att jag är en T.I.
Citera
2023-11-06, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingodwetrust
Det jag vill fråga dig är följande: varför tror du att detta fenomen förekommer? Psykisk sjukdom? Det förklarar dock inte varför så många människor världen över har fått exakt samma vanföreställningar, oberoende av varandra...? Eller är det jag som missat något...? Detta fenomen är ju helt nytt, sett till världshistorien, och därför desto mer svårbegripligt. Även om man antar att det beror på psykisk sjukdom, förklarar det ju inte att massor av människor världen över har samma upplevelse, oberoende av varandra?
Jag är faktiskt helt konfunderad av detta fenomen... finns en person i min närhet som säger sig vara T.I. Vet inte hur jag ska hjälpa honom ....
Förtydligande: jag kritiserar inte ditt perspektiv, är mest nyfiken på vad du och de som läser tråden har för åsikt om detta?

För att man har ett liv man misslyckats med och därför letat ett sätt att skylla bort det på annat. Då slipper man ansvaret och kan skylla på just detta fenomen och då blir de lika.
Citera
2023-11-06, 19:04
Medlem
Citat:

För det första så upplever inte alla TI's exakt samma vanföreställningar. Det är snarast tvärtom, de upplevda symtomen spretar ohyggligt mycket. Vi pratar om människor som upplever allt från många vita bilar till de som blir fysiskt påverkade av strål- och biovapen.

För det andra så handlar det om internet och att dessa människor rör sig i ett kaninhål där där de träffar på likasinnade. De läser utsagor från TI's och tar till sig berättelser som i sin tur skapar och förstärker deras upplevelser.

Citat:
... Detta fenomen är ju helt nytt, sett till världshistorien, ...

Det är verkligen inte ett nytt fenomen att människor är paranoida och känner sig förföljda. Det har funnits i alla tider. Det enda som möjligen är nytt är internet där de enkelt kan träffa likasinnade och skapa sig någon slags community.
Senast redigerad av WilleGarvin 2023-11-06 kl. 19:12.
Citera
2023-11-07, 03:39
Medlem
ingodwetrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
För att man har ett liv man misslyckats med och därför letat ett sätt att skylla bort det på annat. Då slipper man ansvaret och kan skylla på just detta fenomen och då blir de lika.

Har svårt att köpa det som förklaring helt ärligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in