Citat:
Ursprungligen postat av
Kung-Caligula
haha jag tvivlar inte på detta.
Jag har sett första delen två ggr. Blev än mer kritisk mot hur dokumentären är uppbyggd. DJ har ju inget som helst neutralt sinne när han går in i det här fallet. Han utgår ifrån direkt att allting har varigt fel från början till slut. Han har en tydlig agenda och kan därför inte och bör inte ens ta i det här fallet. Din fråga huruvida jag är förståndshandikappad tillför just inte så mycket. Eller kommer det att bringa ljus i Fallet Kevin tror du?
Nej, men det skulle förklara dina otroligt märkliga utspel. Beträffande fallet så låter jag kommande avsnitt tala. Däremot så tycks din agenda här främst vara att förpesta diskussionen med diverse rasisitiska/imbecilla påhopp.
När det kom till din kännedom att det fanns barn med utländskt påbrå i Dottevik så började du plötsligt ifrågasätta brödernas skuld.
Du hävdar också att Dan Josefsson har valt det här fallet för att "bli stor på riktigt". Därav min tidigare (obesvarade) fråga till dig om du överhuvudtaget vet vem han är?
Det är bara ett axplock av dina bisarra inlägg, tillräckligt skevt för att avfärda allting du hädanefter kommer dragandes med.
Omyndigförklarad.