2017-05-04, 04:17
Medlem
darkreapers avatar
är phenibut fortfarande lagligt i sverige nu år 2017? och vart kan jag köpa phenibut på bra kvalite som faktiskt fungerar? helst inrikes
Citera
2017-05-04, 09:23
Medlem
Jag köpte Phenibut från ett engelstföretag som skickar från poland...
Revenge Lab Phenibut..
Jag har inte testat andra phenibut så
vet inte vad ni känner, jag är en ghb missbrukare som har sjukt stor tröskelväde på alla droger, nån receptro i mig har pajat tror jag som gör att jag känner inte av vanliga doser som andra känner inte ens på droger jag aldrig tagit..
Iaf. tog 2 x 2g igår av phenibuten, ( 2st skopor kl 11.00 allatså 2 gram. och 2 st skopor kl 15.30) och känner inte direkt något alls den kvällen, idag tog jag 5 skoper direkt på morgonen flör ca två timmar sedan, kanske känner något vet inte riktigt ännu de är iaf = 5g Phenibut.Vad ska jag känna och vad är en farlig dos?
Citera
2017-05-08, 18:06
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickVega
Jag köpte Phenibut från ett engelstföretag som skickar från poland...
Revenge Lab Phenibut..
Jag har inte testat andra phenibut så
vet inte vad ni känner, jag är en ghb missbrukare som har sjukt stor tröskelväde på alla droger, nån receptro i mig har pajat tror jag som gör att jag känner inte av vanliga doser som andra känner inte ens på droger jag aldrig tagit..
Iaf. tog 2 x 2g igår av phenibuten, ( 2st skopor kl 11.00 allatså 2 gram. och 2 st skopor kl 15.30) och känner inte direkt något alls den kvällen, idag tog jag 5 skoper direkt på morgonen flör ca två timmar sedan, kanske känner något vet inte riktigt ännu de är iaf = 5g Phenibut.Vad ska jag känna och vad är en farlig dos?

På 5g skulle jag nog må dåligt, men effekterna är väldigt subtila om man tar en "lagom" dos, som är väldigt individuellt. Jag trodde inte heller att jag kände något de första gångerna jag tog. Man märker mer på ens inställning mot olika saker jämfört med hur det brukar vara när man är nykter. Är typ ovanligt enkelt att klara av vardagssysslor som man vanligtvis kanske inte pallar eller får ångest kring.

Ibland får jag samma känsla som man får när man drar en liten liten lina vaket. Har tyvärr ingen aning hur stor dos man behöver ta för att det ska bli farligt

Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
är phenibut fortfarande lagligt i sverige nu år 2017? och vart kan jag köpa phenibut på bra kvalite som faktiskt fungerar? helst inrikes

Läkemedelsklassat, så är okej att köpa för eget bruk. Det kan bli stannat i tullen om de misstänker att du köper in för att distribuera (alltså om du köper mycket, 4 burkar har funkat för mig men brukar köra 2 i taget). Jag tycker phenibutet ifrån biovea (deras egna märke) fungerar bäst.

Inrikes så finns alphabrain, tycker dock inte deras phenibut är samma sak som bioveas.
Senast redigerad av EmotionalBastard 2017-05-08 kl. 19:04.
Citera
2017-05-09, 11:07
Medlem
På min burk står det att de rekommenderar ta 1 gram 2 - 4 ggr per dag
för att få en bra sömn 1 - 3 gram innan man går och lägger sig.
Och att inte man bör ta det mer än 3 dagar i rad utan 2 - 3 dagars uppehåll.
Citera
2017-05-09, 16:47
Medlem
francesthemutes avatar
Fick hem detta idag, ska bli spännande att testa. MEN jag lider av tillfällig ganska illa halsbränna. Bäst att vänta? Är hcl.
Citera
2017-05-09, 21:55
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av francesthemute
Fick hem detta idag, ska bli spännande att testa. MEN jag lider av tillfällig ganska illa halsbränna. Bäst att vänta? Är hcl.

Jag har kört phenibut i alla möjliga tillstånd utan att bli missnöjd eller sämre, om du kör i några dagar och sen slutar så kan du dock få sura uppstötningar som nog inte är så nice om du har halsbränna

Citat:
Ursprungligen postat av RickVega
På min burk står det att de rekommenderar ta 1 gram 2 - 4 ggr per dag
för att få en bra sömn 1 - 3 gram innan man går och lägger sig.
Och att inte man bör ta det mer än 3 dagar i rad utan 2 - 3 dagars uppehåll.

Testa dig fram! För mig så räcker 1g på morgonen lätt för hela dagen + en underbar natts sömn. Har aldrig behövt dosera mer än en gång. Min burk säger 250mg 1-2 gånger om dagen, men de tycker också att man ska köra det varje dag vilket är idiotiskt. Jag hittade inte vad som funkade bäst för mig på första burken jag köpte, och känner ingen som doserar lika mycket som någon annan.

(inlägg #100 woho!)
Senast redigerad av EmotionalBastard 2017-05-09 kl. 22:01.
Citera
2017-05-11, 17:49
Medlem
FiffelMonas avatar
Hörde om detta ämne först idag, ska få ett par gram av en polare i helgen.

Jag behöver något, framför allt nu när sommaren närmar sig, som får mig att känna mig bekväm i olika sociala situationer. Har social fobi och grubblar tyvärr väldigt ofta över helt onödiga småsaker som skapar ångest för mig, vilket gör att jag drar mig tillbaka oftare än jag egentligen vill. Har slutat dricka alkohol och vill inte äta benso när jag ska umgås med människor, är livrädd för att jag ska spåra ur och göra bort mig Jag har stor erfarenhet av lyrica men jag tycker att jag blir för stissig/ryckig/små tjackad när jag tar 6-700mg+, vilket är lite jobbigt i vissa sociala situationer.

Tror ni att phenibut kan passa mig bättre, baserat på vad jag har skrivit här ovan? Vilken dos skall jag ta till att börja med? Dels när jag ska vara social och om jag vill bli skön. Kommer försöka göra så att jag inte behöver äta oftare än en gång i veckan.
Citera
2017-05-14, 11:51
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Hörde om detta ämne först idag, ska få ett par gram av en polare i helgen.

Jag behöver något, framför allt nu när sommaren närmar sig, som får mig att känna mig bekväm i olika sociala situationer. Har social fobi och grubblar tyvärr väldigt ofta över helt onödiga småsaker som skapar ångest för mig, vilket gör att jag drar mig tillbaka oftare än jag egentligen vill. Har slutat dricka alkohol och vill inte äta benso när jag ska umgås med människor, är livrädd för att jag ska spåra ur och göra bort mig Jag har stor erfarenhet av lyrica men jag tycker att jag blir för stissig/ryckig/små tjackad när jag tar 6-700mg+, vilket är lite jobbigt i vissa sociala situationer.

Tror ni att phenibut kan passa mig bättre, baserat på vad jag har skrivit här ovan? Vilken dos skall jag ta till att börja med? Dels när jag ska vara social och om jag vill bli skön. Kommer försöka göra så att jag inte behöver äta oftare än en gång i veckan.

Hur ofta tar du lyrica?

Med de problem som du beskriver så skulle nog phenibut sitta fint, testa 1g första gången och sen stegra dig upp. Ta 500mg på tom mage, vänta 1h och käka frukost och ta resterande 500mg, så brukar jag och tycker det ger bäst effekt.

Försök inte känna någon berusningseffekt ifrån det första gången. Du märker mest phenibut på hur ovanligt mycket du pratar och vilken ovanligt bra dag du har, ofta för mig får jag inte någon speciell ruskänsla i kroppen som när man har tagit någon annan drog. Jag brukar märka det mest på att jag inte kan sitta still till musik, och är ovanligt social samt att jag har inga problem alls med motivation till något.

För att få ruskänsla på phenibut behöver du ta betydligt mer (skulle säga minst dubbla, men förmodligen ännu mer om du tog 1g), jag gillar det inte alls, men vissa tycker det är soft! Dock brukar motivation etc inte vara lika bra på en större dos (enligt mig), och man kan känna sig lite bakis dagen efter.

Om du tycker 1g inte räcker så var väldig varsam om du bestämmer dig för att ta mer samma dag. Det går att boosta phenibut genom att ta mer, men när du inte har tom mage kan det ta ända upp till 3h innan du ens börjar få lite effekt, och kan snabbt bli otrevligt om du kommer på dig själv med att du tog mer varje timme för att du inte kände något.
Citera
2017-05-20, 09:58
Medlem
Om man tar ca 1,2gram pulverform och sköljer ner med kaffe på tom mage för att därefter bli skitnödig(toabesök efter 45min). Finns det en risk att man skiter ut kaffet/fenibutet?(Kaffet som triggat)

Tack på förhand.
Citera
2017-05-21, 20:29
Bannlyst
Hejsan

Jag ska nu gå av benzo efter måååånga år då jag funnit min underliggande faktor till att jag mådde dåligt men vilket märke är bäst??
Jag kan komma över denna i äkta apoteks piller på 500mg st billigt från Ryssland och funderar på det eller vad säger ni. Kommer ju åka på en AT fast jag mår bättre. Sen samma kan jag komma över mediciner som bara ryssarna har som liknar phenibut så tänkte köpa 3 olika sorter till när jag mår dåligt för att testa och de ska gå svagt på GABA men bara 2st en ska vara skitbra mår ångest, stress och oro men inte alls gå på de receptorerna som benz. Tar ju tid att läka dom jävla receptorerna och mina e total brända. Var ren dock 1år och 3mån för 2år sedan sen orkade jag inte längre men nu som sagt har jag hittat varför jag led mer än alla andra som slutade med benzo så vara där kommer jag ju ha en fördel att jag nu mår mycket bättre psykiskt men ivf som så behövs något i en 4-5mån för att dra ut på nertrappningen ännu mer och då bara 3g veckan.
Vill ha ett bra pulver med om nån vill vara snäll och säga var det finns.
E ingen amatör och har funnit ett som typ 80% i övriga världsdelar rekommenderar fast vill se om nån här har köpt de nån gång.

Tack för svar.
Citera
2017-05-22, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
Hejsan

Jag ska nu gå av benzo efter måååånga år då jag funnit min underliggande faktor till att jag mådde dåligt men vilket märke är bäst??
Jag kan komma över denna i äkta apoteks piller på 500mg st billigt från Ryssland och funderar på det eller vad säger ni. Kommer ju åka på en AT fast jag mår bättre. Sen samma kan jag komma över mediciner som bara ryssarna har som liknar phenibut så tänkte köpa 3 olika sorter till när jag mår dåligt för att testa och de ska gå svagt på GABA men bara 2st en ska vara skitbra mår ångest, stress och oro men inte alls gå på de receptorerna som benz. Tar ju tid att läka dom jävla receptorerna och mina e total brända. Var ren dock 1år och 3mån för 2år sedan sen orkade jag inte längre men nu som sagt har jag hittat varför jag led mer än alla andra som slutade med benzo så vara där kommer jag ju ha en fördel att jag nu mår mycket bättre psykiskt men ivf som så behövs något i en 4-5mån för att dra ut på nertrappningen ännu mer och då bara 3g veckan.
Vill ha ett bra pulver med om nån vill vara snäll och säga var det finns.
E ingen amatör och har funnit ett som typ 80% i övriga världsdelar rekommenderar fast vill se om nån här har köpt de nån gång.

Tack för svar.
Men alltså, bara så du vet, att byta ut benzo mot phenibut är som att byta till att dra en 75:a sprit varje dag. Phenibut ska man nog bara ta nån gång då och då, det är sjuuukt beroendeframkallande. Toleransökningen är inte denna värld, dubbel dos dagen efter den andra för att få samma effekt, är nog rimligt.

Som jag förstått det så väljer en del att lägga in sig, för att avgiftas från phenibut.

Hade phenibut varit ett alternativ till benzo så hade det använts vid utsättning av benzo eller som ett alternativ.

Alltså lyrica, med sin helvetes avtändningar, är betydligt mer safe än phenibut skulle jag säga.

Jag mår äckligt bra av phenibut, men vet hur jag kände redan efter tre dagar på 1.5 gram.
Citera
2017-05-22, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golfgurun
Om man tar ca 1,2gram pulverform och sköljer ner med kaffe på tom mage för att därefter bli skitnödig(toabesök efter 45min). Finns det en risk att man skiter ut kaffet/fenibutet?(Kaffet som triggat)

Tack på förhand.
Nej så snabb omsättningen har ingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in