Citat:
Ursprungligen postat av
TheRickiestRick
Har som sagt bara skummat igenom hans inlägg, men den biten var inte så viktig att citera va? så sitt lugnt i båten, du är ingen trollkarl.
Varför skulle den biten vara viktig att citera? Jag fick intrycket att du bad om en specifik länk när du bad om en specifik länk:
Citat:
Ursprungligen postat av
TheRickiestRick
Jag har redan bett det om länk, borde vara underförstått att jag även ville ha CITAT! Istället ska jag behöva gräva igenom en massa inlägg för att få reda på vad det är du vill att jag ska uttala mig om. Var mer specifik tack.
Men uppenbarligen inte.
Min kommentar angående sökmotorn hade varit uppenbar för dig om du hade läst tråden. Du vet, den tråden
du startade.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheRickiestRick
Din tolkning kan vara fel
Ja, den kan absolut vara fel.
Därav skrev jag att det är min tolkning.
Citat:
och det är knappast så att du som utomstående kan slå fast att "]Det summerar allt som behöver, och kan, sägas om ditt inlägg."
Jag har inte "slagit fast" någonting överhuvudtaget.
Citat:
Så varför inte hålla käften och invänta svar från användaren som inlägget var adresserat till?
Jag funderade på det, men jag tyckte att det var lustigt hur otroligt svårt så många av er självömkare verkar ha för att läsa och tolka även de enklaste inläggen och hur extremt dryga ni blir när ni inte begriper.
Man kan inte hjälpa att man är dum i huvudet, men det är inget att skryta om heller.