2017-05-03, 02:43
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Lärarkarriär. Utan tvivel.

Jävla tjat om karriär, vad vill du ha sagt? Gå ut högstadiet först. Jag har dessutom redan karriär sedan många år tillbaka på en av Sveriges bästa hamburgerestauranter.
2017-05-03, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRickiestRick
Jävla tjat om karriär, vad vill du ha sagt? Gå ut högstadiet först. Jag har dessutom redan karriär sedan många år tillbaka på en av Sveriges bästa hamburgerestauranter.
Hoppla!
2017-05-03, 03:02
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Svara på mitt inlägg nu, lärarkandidaten. Du är en löjlig bluff, en intellektuell tattare. Bye bye.

Och varför skulle jag göra det? Du har hittills bara dragit iväg några intetsägande oneliners och personangrepp. Vad kan det möjligtvis ge mig för slags insiktsfulla tankegångar när jag sen får ditt svar?
2017-05-03, 03:08
Medlem
Citat:
Och varför skulle jag göra det? Du har hittills bara dragit iväg några intetsägande oneliners och personangrepp. Vad kan det möjligtvis ge mig för slags insiktsfulla tankegångar när jag sen får ditt svar?
Jag tror att du har helt fel. Min intellektuella förmåga överstiger din, min moral likaså, livserfarenhetsmässigt finns inte ens någon tävlan. Ändå envisa du med att försöka låtsasdebattera. Vad mer kan en man göra än att slåss för det som är rätt?
2017-05-03, 03:19
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Jag tror att du har helt fel. Min intellektuella förmåga överstiger din, min moral likaså, livserfarenhetsmässigt finns inte ens någon tävlan. Ändå envisa du med att försöka låtsasdebattera. Vad mer kan en man göra än att slåss för det som är rätt?

Ja jag undrar vem det är som försöker låtsasdebattera här...

Att du envisa(S) med att klaga på stavning också....
2017-05-03, 03:38
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Du valde att plocka bort en relevant mening vari jag klart och tydligt inkluderar ordet "diskussionsklimat".

Här kan man läsa inlägget i sin helhet: https://www.flashback.org/sp60618791

Tycker du att du debatterar ärligt när du gör så?
Det är tydligt för alla varför debattklimatet är så lågt som det är, feminister verkar inte kunna hålla sig från att ljuga. Tamejfan konstant.

Jag hade högre förväntningar på dig.

Hoppsan, var lite för snabbt på knapparna där, det var inte meningen att radera den biten som faktiskt hade relevans. Jag hade såklart aldrig heller trott att jag skulle komma undan med ett sånt billig knep, så jag antar att jag blir betrodd.

Kallar du mig feminist? Har jag skrivit att jag är det någonstans? Min TS går lätt att tolkas som så men den var slarvigt skriven och jag är kluven i frågan.
2017-05-03, 03:42
Medlem
Citat:
Hoppsan, var lite för snabbt på knapparna där, det var inte meningen att radera den biten som faktiskt hade relevans. Jag hade såklart aldrig heller trott att jag skulle komma undan med ett sånt billig knep, så jag antar att jag blir betrodd.

Kallar du mig feminist? Har jag skrivit att jag är det någonstans? Min TS går lätt att tolkas som så men den var slarvigt skriven och jag är kluven i frågan.

Ok fair enough.
2017-05-03, 03:53
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Ok fair enough.

Tycker du att debatterar ärligt när du väljer att inte svara på frågor riktade till dig? Eller var svaret "Ok fair enough" ett svar på frågorna också? För du kan väl omöjligt ha gjort som jag och gjort en miss?
Senast redigerad av TheRickiestRick 2017-05-03 kl. 03:59.
2017-05-03, 07:26
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
jag kan dock inte hitta ett enda där det var hen som började kasta skit.
Jaså, jag hittade ett direkt.

Uppenbarligen är jag en riktig trollkarl när det gäller sökfunktionen på det här forumet.
2017-05-03, 07:37
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Tycker du att debatterar ärligt när du väljer att inte svara på frågor riktade till dig? Eller var svaret "Ok fair enough" ett svar på frågorna också? För du kan väl omöjligt ha gjort som jag och gjort en miss?
"Ok fair enough." betyder att han accepterar ditt påstående att det bara var ett misstag och inte gjort medvetet, dvs ditt antagande att du blir betrodd. Det betyder också att han backar från att kalla dig feminist och förstår att du definierar dig som "kluven i frågan".

Det summerar allt som behöver, och kan, sägas om ditt inlägg.

Så tolkar jag som utomstående observatör det och jag tycker det är tydligt.
2017-05-03, 11:02
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Jaså, jag hittade ett direkt.

Uppenbarligen är jag en riktig trollkarl när det gäller sökfunktionen på det här forumet.

Citat från mig:
Citat:
Eftersom du som brukligt vägrade ange källor så har jag själv snabbt skummat igenom lupacs inlägg, svagt av hen, men vi är ju som sagt apor, mängder med personangrepp ja, jag kan dock inte hitta ett enda där det var hen som började kasta skit.

Har som sagt bara skummat igenom hans inlägg, men den biten var inte så viktig att citera va? så sitt lugnt i båten, du är ingen trollkarl.
Senast redigerad av TheRickiestRick 2017-05-03 kl. 11:41.
2017-05-03, 11:13
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
"Ok fair enough." betyder att han accepterar ditt påstående att det bara var ett misstag och inte gjort medvetet, dvs ditt antagande att du blir betrodd. Det betyder också att han backar från att kalla dig feminist och förstår att du definierar dig som "kluven i frågan".

Det summerar allt som behöver, och kan, sägas om ditt inlägg.

Så tolkar jag som utomstående observatör det och jag tycker det är tydligt.

Din tolkning kan vara fel och det är knappast så att du som utomstående kan slå fast att "]Det summerar allt som behöver, och kan, sägas om ditt inlägg."

Så varför inte hålla käften och invänta svar från användaren som inlägget var adresserat till?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in