Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Bara F! som plagierar? Seriöst?
Nej, det skrev jag inte. Men det är ganska typiskt lupac att inte kunna läsa och sen skriva långa svar som alltså inte har med något att göra.
Alla kan läsa vad jag skrev. Alla kan se att du inte tolkar rätt.
Något är det som är fel. Jag har redan gissat på Aspergers. Jag är ingen doktor men när en kompis fick diagnosen i vuxen ålder var det ingen som blev förvånad.
Han tolkar saker på ett sätt som liknar dig och kan också ge enorma mängder fakta ingen har frågat om.
Samma sak i ditt förra inlägg till mig. Jag frågade:
Citat:
Ursprungligen postat av
CelenoII
Lyssnade du på Kawesas tal, det hon plagierade?
Men istället för att svara på frågan om du lyssnade på talet, så börjar du prata om det oväsentliga i meningen, att det var plagierat:
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Plagiatörer finns överallt...
I några inlägg tidigare så påstår du att du måste hålla med mig för att "bekräfta". Jag ger ett hypotetiskt exempel för att visa att så inte alls är fallet:
Citat:
Ursprungligen postat av
CelenoII
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Om jag bekräftar allt du skriver så betyder det att jag håller med dig. Vilket jag naturligtvis inte gör.
Nej, det betyder inte alls att du håller med mig.
Ett hypotetiskt exempel (observera ordet hypotetiskt, detta är alltså för att illustrera en poäng, inte ett påstående eller några citat).
Celeno: lupac kan inte räkna.
lupac: Jo, det kan jag visst. 29 är mer än 1000.
Förstår du? Jag påstod att du inte kunde räkna. Du höll inte med, men bekräftade ändå precis vad jag sa, att du inte kan räkna.
Jag är
övertydlig angående att det är
ett hypotetiskt exempel (observera ordet hypotetiskt, detta är alltså för att illustrera en poäng, inte ett påstående eller några citat).
Ändå så handlar ditt svar inte om det vi diskuterar, huruvida bekräftar kräver att man håller med, utan du bemöter
det hypotetiska exemplet!:
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Det är du som inte förstår när jag menar att sökmotorn visar maximalt 1000 inlägg oavsett hur många som postats av en viss användare.
Likadant med inläggen före, där du bemöter saker helt i det blå. Du verkar inte vara kapabel till abstrakt tänkande.
Jag bad dig tänka abstrakt:
Citat:
Ursprungligen postat av
CelenoII
Du kan inte tänka dig en skola utan klassrum och kateder, utan mekaniskt lärande och utan prov som testar meningslös kunskap, en skola där man lär sig genom praktisk handling utomhus.
Det krävs nämligen lite fantasi för det.
Du kan inte tänka dig scenariot att i den skolan skulle pojkarna lyckas bäst, och det skulle krävas extra resurser för att hjälpa flickorna lyfta, hoppa högt och springa fort. Personalen skulle behöva lägga tid och energi på att få flickorna att skita ner händerna, hoppa i leran, undersöka vad som finns under den ruttna stocken.
I denna skola skulle ingen någonsin få för sig att skylla på "den skadliga kvinnligheten" och göra tjejerna mer följsamma med droger.
Men du lyckades inte såklart, utan försöker istället luska ut vilken naturskola jag kan tänkas mena. Jag menade precis vad jag skrev; att du skulle använda din fantasi.
Detta är hopplöst.
Citat:
För femtioelfte gången: En del av landskapet Halland ingår i länet Västra Götaland. Hur många gånger ska jag upprepa detta faktum för att det ska trilla ner en polett för dig?
Jag vet. Det var
jag som talade om det för dig:
(FB) Ljuger kvinnor aldrig om våldtäkt?
DU påstod:
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Nej, som sagt är Halland bara en del av Västra Götaland. Läs artikeln en gång till istället för att tramsa, så ser du att det gjordes 100 våldtäktsanmälningar i Halland, jämfört med 800 i Västra Götaland. Det var fyra konstaterat falska anmälningar av 800.
Du tänkte fel helt enkelt. Misstog kanske Västra Götaland med Polisregion Väst, vad vet jag.
Citat:
Jag har aldrig påstått att 29 är större än 1000. Om jag i FB:s sökmotor söker på "Feminazi" som användaren Celeno har skrivit, då får jag upp 29 träffar av sammanlagt 29. Skulle jag istället söka efter ordet "är" (oerhört vanligt ord), då får jag upp 1000 träffar av sammanlagt 1000. Det är helt klart att du skrivit "är" i avsevärt fler inlägg än de listade 1000. Säkert i vartenda av de drygt 10.000 inläggen du skrivit under din gamla signatur. Men nu är det 1000 som är det maximala antalet som listas i sökmotorn.
På frågan
Så 29 av över tiotusen inlägg är enligt dig "så gott som alla inlägg" svarar du:
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Du vet att FB:s sökmotor inte visar mer än max 1000 inlägg.
Max 1000 träffar visas ja.
Visas bara 29 så betyder det att det bara fanns 29 träffar.
Inte fler. För då hade det visats fler.
Upp till 1000. Förstår du? Jag har redan förklarat detta.
Citat:
Är du en idiot på riktigt? Det är sådana som du som drar ner nivån på debatten till långt under sandlådenivå. Om det är någon som är fruktansvärt trög och ohederlig i det här forumet så är det DU och dina likasinnade idioter. Dina raljeranden, tillmälen och tramsanden hör inte till god diskussionston i forumet.
Detta blev ett långt inlägg, men du brukar ju gilla långa inlägg.
Jag låter inlägget tala för sig själv.
Lite sorgligt är det.