Citat:
Ursprungligen postat av
skotittare
Vad har jante med det hela att göra?
Folk får ligga hur mycket de vill Jag har själv haft en del slampiga perioder, men inte fan skrävlar jag om det på internet på det där högstadiesättet du gör.
Det känns som att du värderar sex lite väl mycket i livet; på ett rätt omoget sätt. Va fan slappna av, det är bara sex.
Hehe. Bara jag som noterat hur det alltid är att grabbar som säger att de har
"been there, done that" med att ligga runt och belägra tjejer, faktiskt aldrig haft några vackra flickor?
Tills det att du faktiskt för fram någon form av bevis här på alla vackra kvinnor som du som självutnämnd player har slampat runt med så är du ingenting annat än en lögnaktig skrytmåns på internet.
Betvivlar i högsta grad på att en indie pop-kille, som du, som har som krav på att tjejen du träffar ska definiera sig som feminist, har fått särskilt mycket eller fagra kvinnor här i livet. Särskilt med tanke på hur pass besatt du tycks vara av att gå fullständigt jävla off-topic från tråden och diskutera min person.
Jag är livsnjutare - massa sex och i synnerhet trekanter med väldigt attraktiva kvinnor (och inte orakade feminister) är jävligt najs och någonting jag värderar väldigt högt här i livet.
Du borde testa på det någon gång själv, tro mig, det är en av de bättre sakerna i det här livet!