Citat:
Ursprungligen postat av
oLf
Som detta?:
"Vilket ja! jag anser generellt måste ha ett medelnivå på IQ klart under medel. Aldrig diskuterat med så många uppenbart känslostyrda IQ fiskmås som här."
Tycker du att du gör kvinnor en tjänst när du hanterar dem med silkesvantar?
Tycker du du gör dig själv en tjänst via att avslöja att du plockar ut något från ett sammanhang?
Du tar detta från ett inlägg där jag i stort förkalrar att jag inte hatar, föraktar eller ser ner på män, och att jag inte sitter och använder samma retorik mot gruppen män som ex. Gertrud glatt gör kring gruppen kvinnor? Skulel aldrig falla mig ex skriva nått så blåst som: män är "hysteriska" eller män är som "omogna känslostryda barnrumpor".
Men OM jag vid sällsynt tillfälle har använt denna form av retorik så måste det ha varit riktat mot den lilla gruppen anitfeminsiter som jag konstant debaterar mot på detta forum eftersom ja!......
dessa har jag bildad mig en uppfattning om.....och nej den är inte speciellt positiv kring deras IQ nej.
Vet du det
går faktiskt behandla andra hederligt, även om man inte gillar deras politiska ståndpunkter.
Finns bara en anledning att övergå till ohederligt bemötande och det är när man själv blir konstant bemött med detta.