2017-04-29, 21:26
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Du har missuppfattat flashback. Detta är en intellektuell fäktningsarena med skarpa vapen. Men ni unika snöflingor kräver specialbehandling.

En garde!

Om ni inte pallar trycket på ett internetforum så anser jag inte ni skall kvoteras in någonstans

Hur ska någon se på någon annan som likvärdig om den kräver specialbehandling?

Att säga att någon annan är inkompetent och/eller en idiot som helst borde dö är ju allt annat än intellektuellt.
2017-04-29, 21:28
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Du har missuppfattat flashback. Detta är en intellektuell fäktningsarena med skarpa vapen. Men ni unika snöflingor kräver specialbehandling.

En garde!

Om ni inte pallar trycket på ett internetforum så anser jag inte ni skall kvoteras in någonstans

Hur ska någon se på någon annan som likvärdig om den kräver specialbehandling?
Men så får du bara umgås med likasinnade o då blir det ju ingen diskussion.
Jag kräver ingen specialbehandling mer än att inte dumförklaras.
2017-04-29, 21:31
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Hur många tycker du ska tiga så att dumheter kan fortsätta få spridas?

Vilken debatt?

Feminism är sanningen. Den går inte att debattera.

Det sades alldeles nyss i tråden, det finns ingen seriös kritik mot feminism.

Nu har ju denna tråd entydigt visat vilka som serverar raggmunkar, så det argumentet kan du lägga ner.

Varför blir inte du idiotförklarad om det är det som driver oss, tror du?

Och räknas kommentarer som "Ramlar det ner ett mynt snart? Punkt jävla slut? eller måste jag formulera detta ännu tydligare?" eller "Som sagt du behöver u inte bevisa din uppenbara dumhet, oförmåga läsa och förstå rapporter av denna typ eller fatta vad grundläggande begrepp som jämställdhet står för ännu mer" som idiotförklaring?
Ja, typ sånt här gör att det blir ointressant att ens försöka debattera.

Tråden handlar ju om varför så få feminister finns här.
Du är en del av förklaringen.
2017-04-29, 21:35
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Ja, typ sånt här gör att det blir ointressant att ens försöka debattera.
Typ vad?
Citat:
Tråden handlar ju om varför så få feminister finns här. Du är en del av förklaringen.
Jag vet att jag är en del av förklaringen.

Vad förklaringen är, är vi nog inte överens om.
2017-04-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Att säga att någon annan är inkompetent och/eller en idiot som helst borde dö är ju allt annat än intellektuellt.

Som detta?:
"Vilket ja! jag anser generellt måste ha ett medelnivå på IQ klart under medel. Aldrig diskuterat med så många uppenbart känslostyrda IQ fiskmås som här."

Tycker du att du gör kvinnor en tjänst när du hanterar dem med silkesvantar?
Senast redigerad av oLf 2017-04-29 kl. 21:46.
2017-04-29, 21:50
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Som detta?:
"Vilket ja! jag anser generellt måste ha ett medelnivå på IQ klart under medel. Aldrig diskuterat med så många uppenbart känslostyrda IQ fiskmås som här."

Tycker inte att jag hanterar någon med silkesvantar.

Vet inte vem som skrivit det där (antar att det är en feminist) men tycker att det är jäkligt onödigt att dra in eventuell iq i debatten.
2017-04-29, 21:57
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Och här kommer l'arrière des Merapi

Jag har aldrig önskat livet ur någon. Merapis inlägg och kompetens är upp till var och en att bedömma. Likaså hennes IQ

Och min googlade franska
Senast redigerad av Gertrud1 2017-04-29 kl. 22:06.
2017-04-29, 21:57
Medlem
Citat:
Tycker inte att jag hanterar någon med silkesvantar.

Vet inte vem som skrivit det där (antar att det är en feminist) men tycker att det är jäkligt onödigt att dra in eventuell iq i debatten.

Det skulle öka din trovärdighet om du någon endaste gång kritiserade feminister i forumet när de (enligt mig mer frekvent än andra sidan) sjunker till personpåhopp och förolämpningar generellt.

Jag har nämligen aldrig sett någon av forumets manliga feminister göra det.
2017-04-29, 22:01
Medlem
Citat:
Som detta?:

Tycker du du gör dig själv en tjänst via att avslöja att du plockar ut något från ett sammanhang?

Du tar detta från ett inlägg där jag i stort förkalrar att jag inte hatar, föraktar eller ser ner på män, och att jag inte sitter och använder samma retorik mot gruppen män som ex. Gertrud glatt gör kring gruppen kvinnor? Skulel aldrig falla mig ex skriva nått så blåst som: män är "hysteriska" eller män är som "omogna känslostryda barnrumpor".

Men OM jag vid sällsynt tillfälle har använt denna form av retorik så måste det ha varit riktat mot den lilla gruppen anitfeminsiter som jag konstant debaterar mot på detta forum eftersom ja!......
dessa har jag bildad mig en uppfattning om.....och nej den är inte speciellt positiv kring deras IQ nej.

Vet du det går faktiskt behandla andra hederligt, även om man inte gillar deras politiska ståndpunkter.
Finns bara en anledning att övergå till ohederligt bemötande och det är när man själv blir konstant bemött med detta.
2017-04-29, 22:01
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Det skulle öka din trovärdighet om du någon endaste gång kritiserade feminister i forumet när de (enligt mig mer frekvent än andra sidan) sjunker till personpåhopp och förolämpningar generellt.

Jag har nämligen aldrig sett någon av forumets manliga feminister göra det.

Ser väldigt sällan antifeminister reagera på andra antifeministers grodor och personpåhopp.

Vet att jag har sagt emot Merapi ett par gånger. Micro ett antal gånger. Och den där statisten tycker jag mest är full av trams.

Merapi tycker jag dock oftast är väldigt vettig.
2017-04-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ser väldigt sällan antifeminister reagera på andra antifeministers grodor och personpåhopp.

Vet att jag har sagt emot Merapi ett par gånger. Micro ett antal gånger. Och den där statisten tycker jag mest är full av trams.

Merapi tycker jag dock oftast är väldigt vettig.

Jag är inte feminist.

Svårt att inte hålla sig ifrån trams dock på ett forum som det här.
2017-04-29, 22:03
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Men så får du bara umgås med likasinnade o då blir det ju ingen diskussion.
Jag kräver ingen specialbehandling mer än att inte dumförklaras.

Alla dumförklaras här.
Det händer mig regelbundet. Det enda sättet att minska på det är att bevisa att du inte är dum.

Varför ska dumma på riktigt specialbehandling?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in