Flashback bygger pepparkakshus!
2017-04-26, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnet1
Inlägget ovan mitt har de mesta. Men jag vill bara tillägga att det går alldeles utmärkt att rulla en ren joint med bara gräs i. (Självklart kan du lägga ner några småbitar hash i jointen)
Röker du inte cigg i vanliga fall så finns det ingen anledning till att rulla dina jointar med tobak i. Men röker du redan cigg, då e de bara o köra på :P Då behöver du inte använda lika mycket hash eller gräs för att få en större joint.

Okej, tack! Feströker bara, det är snus som gäller! Ska nog röka en fuling nu i helgen, kanske på valborg, vem vet?
Citera
2017-04-27, 23:07
Medlem
Är det vanligt att klubbarna i Barcelona har koncentrat? (Wax, shatter, dabs, crumble osv).
Citera
2017-04-28, 10:26
Medlem
barnet1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passtb
Är det vanligt att klubbarna i Barcelona har koncentrat? (Wax, shatter, dabs, crumble osv).
Följer en svensk snubbe på instag som flyttat till Barcelona. Han lägger upp bilder dagligen på olika strains och koncentrat!
Citera
2017-04-28, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnet1
Följer en svensk snubbe på instag som flyttat till Barcelona. Han lägger upp bilder dagligen på olika strains och koncentrat!
Nice! Då borde det alltså finnas på en av dom största klubbarna
Citera
2017-04-28, 16:35
Medlem
barnet1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passtb
Nice! Då borde det alltså finnas på en av dom största klubbarna
Garanterat!
Citera
2017-05-04, 02:18
Medlem
Rökte för första gången förra veckan. Kände tryck över bröstet och blev jävligt nojig. Därefter blev jag glad och skrattade okontrollerat. Är lite orolig för trycket över bröstet som var ganska obehagligt och som har kommit tillbaka senaste dagarna (utan att ha rökt). Vad hände egentligen?
Citera
2017-05-04, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordix
Rökte för första gången förra veckan. Kände tryck över bröstet och blev jävligt nojig. Därefter blev jag glad och skrattade okontrollerat. Är lite orolig för trycket över bröstet som var ganska obehagligt och som har kommit tillbaka senaste dagarna (utan att ha rökt). Vad hände egentligen?

Ångest. Är inte farligt men obehagligt som sagt.
Citera
2017-05-04, 19:20
Medlem
TarzansFarsas avatar
Försvinner thc i gåsen ifall man meckar en och röker den 3 dagar senare?
Citera
2017-05-04, 22:08
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Försvinner thc i gåsen ifall man meckar en och röker den 3 dagar senare?

Nej, det går fint!
Citera
2017-05-05, 08:37
Medlem
Hur gör man för att få tillbaka "fluffigheten" i buds som har blivit vakuumförpackade? Jag fick det vakuumförpackat och har nu lagt det i en burk. Just nu är budsen super-kompakta och hårda, går nästan inte att bryta isär, what do?

Mvh
Citera
2017-05-05, 09:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thuggerfan123
Hur gör man för att få tillbaka "fluffigheten" i buds som har blivit vakuumförpackade? Jag fick det vakuumförpackat och har nu lagt det i en burk. Just nu är budsen super-kompakta och hårda, går nästan inte att bryta isär, what do?

Mvh
Just chillax and get at good grinder. Typ. Sen är ju inte alla buds fluffiga.
Citera
2017-05-05, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Just chillax and get at good grinder. Typ. Sen är ju inte alla buds fluffiga.
Testade att grinda lite vilket funkade utmärkt haha tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in