2017-04-27, 18:37
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Rutinerad som man är la man ju en lax på 1X i halvtid till 1.90 men fy kuk vilket bittert mål.

Vi kan verkligen inte vinna utanför Stockholm. Var nästan overkligt när vi ledde så länge, även om man tragiskt nog visste att kvitteringen skulle komma.
Vi har ju ingen pålitlig målgörare heller, lite typiskt att man får lita till att andra laget gör mål i egen bur.
Antingen får man se till att Dibba har en ordentlig anfallskamrat där framme så han slipper springa sig helt slut i varenda match eller också införskaffar man en target som kan spela ensam på topp och kör Dibba på kanten.

Varför inte köra dansken och Dibba på topp i ett 4-4-2? Funkade ju fint med Markan och Herman en gång i tiden.
Senast redigerad av gato12 2017-04-27 kl. 18:59.
Citera
2017-04-27, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
Om du räknar enstaka händelser under en enskild match som ett generellt beteende över en hel karriär är vi mer än 100% överens. Frånsett filmningarna då.
Du har inte ett bra case här, you.
Vad pratar du om?
Citera
2017-04-27, 18:57
Medlem
Harry_Palmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Så, istället för att se på fotboll så står du och räknar antalet personer i publiken?

Har du något problem eller? Du ska väl fullständigt skita i vad jag gör eller inte.
Citera
2017-04-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_Palmer
Mig själv, bor ganska nära Skytteholms IP så går på matcher där i bland.
AFC första fan här? 😁

Linner

Nyholm - Karlsson - Johansson

Sundgren - Blomberg - Olsson - Ishi - Stipe

Thern - Eero

Äntligen känner man igen Norlings oförutsägbarhet.
Citera
2017-04-27, 18:59
Medlem
Harry_Palmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
AFC första fan här? 😁

Nej, knappast, hoppades att bortalaget skulle vinna, vilka nu de än var
Citera
2017-04-27, 19:38
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Vi har ju ingen pålitlig målgörare heller, lite typiskt att man får lita till att andra laget gör mål i egen bur.
Antingen får man se till att Dibba har en ordentlig anfallskamrat där framme så han slipper springa sig helt slut i varenda match eller också införskaffar man en target som kan spela ensam på topp och kör Dibba på kanten.

Varför inte köra dansken och Dibba på topp i ett 4-4-2? Funkade ju fint med Markan och Herman en gång i tiden.

Jag skulle vilja se en nyväckt Khalili tillsammans med Dibba.
Känns som att det skulle funka bra (i teorin).
Men Khalili-mysteriet verkar fortsätta även efter Nanne...
Citera
2017-04-27, 19:39
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Jag skulle vilja se en nyväckt Khalili tillsammans med Dibba.
Känns som att det skulle funka bra (i teorin).
Men Khalili-mysteriet verkar fortsätta även efter Nanne...
Är väl endast Mats Jingblad som sett Khalilis kvaliteter...
Citera
2017-04-27, 19:42
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Är väl endast Mats Jingblad som sett Khalilis kvaliteter...
Vinner man skytteligan så har man väl ändå någon form av kvalitet (objektivt sett)...
Citera
2017-04-27, 19:45
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Vinner man skytteligan så har man väl ändå någon form av kvalitet (objektivt sett)...
Mjoo, han borde väl få chansen att visa sig på styva linan som alla andra i truppen. Sen kanske han är klappusel på träningarna, det vet jag inte. Eller också anser vår nye tränare att han inte är något att hålla i handen. Och då vore det ju trist om han skulle köra en Rami Shabaan och sitta kontraktet ut å dricka espresso och räkna pengar.
Citera
2017-04-27, 20:06
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_Palmer
Har du något problem eller? Du ska väl fullständigt skita i vad jag gör eller inte.

När du skriver lögner på ett offentligt forum är det ett problem. Offentliga publiksiffror har naturligtvis mycket högre trovärdighet än en person som blickar ut över en läktare och gissar sig fram till en siffra. Fattar man inte det är man slut i huvudet.
Citera
2017-04-27, 21:11
Avslutad
Nu ska det bli spännande att se om alla difare är intresserade av att diskutera sin feldömda straff i ett par dagar..
Citera
2017-04-27, 21:15
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Nu ska det bli spännande att se om alla difare är intresserade av att diskutera sin feldömda straff i ett par dagar..

Vi var säkert tio ggr bättre och ska man räkna det över en säsong så vinner uppenbarligen det bästa laget... (mff-logik)

Edit: Det första jag ser på facebook av en DIF-polare: "Helt felaktig straff, skäms över att vinna på gnagarsätt."
Senast redigerad av Salorm 2017-04-27 kl. 21:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in