2017-04-27, 14:42
Medlem
Brainstreams avatar
Igår var det sämsta jag någonsin sett i fotbollsväg, fyfan. Inte ens fyllan kunde bota den fruktansvärt dåliga känslan man hade igår påväg från GU. Allsvenskans två sämsta lag i anfallsväg(kanske lite att ta i). Hade på riktigt nästan hellre tagit en torsk igår för att vara ett steg närmare att JL får foten.
Nu får det vara nog.
Citera
2017-04-27, 15:38
Medlem
1840 vilsna själar på AFC Franchise hemmamatch.
Vilket sjukt skämt.
Brinn AFC,brinn.
Citera
2017-04-27, 15:57
Medlem
Harry_Palmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
1840 vilsna själar på AFC Franchise hemmamatch.
Vilket sjukt skämt.
Brinn AFC,brinn.

1840 känns inte som en korrekt siffra, knappt ens 1000 om man tittar på bilder från matchen.
Citera
2017-04-27, 16:12
Medlem
Astrorbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_Palmer
1840 känns inte som en korrekt siffra, knappt ens 1000 om man tittar på bilder från matchen.

Tror nog, ett par hundra gick hem efter första halvleken.
Citera
2017-04-27, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Måste ju kännas extra pissigt när sju av era startspelare igår också har kontrakt som går ut antingen i sommar eller efter säsongen. 8 om man räknar med Albaek som antagligen hade startat om han inte varit skadad.

Jag ser det mest som en bra chans till en nystart, vi har haft många spelare på långa och dyra kontrakt, senaste gången vi var panka, satsades det på egna spelare, och då vann vi hela skiten, sådant resultat kanske man inte skall förvänta sig dock hehe, men jag ser det snarare som en god möjlighet att börja på något nytt.

Vi måste få fram fler spelare från de egna leden, och vi borde vara det självklara första valet för alla ungdomar i vår region, inte bara för att vi har Sveriges bästa anläggningar, utan för att vi är Blåvitt, så är inte fallet nu. Kolla på t ex Ackermann, han spelade i Blåvitt först, men nu är han i Häcken.
Citera
2017-04-27, 16:42
Medlem
Harry_Palmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Tror nog, ett par hundra gick hem efter första halvleken.

Huvudläktaren var inte direkt proppfull vid matchstart heller.

https://pbs.twimg.com/media/C-WpzPmWAAAQz4a.jpg:large
Citera
2017-04-27, 16:54
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Huvudläktaren var inte direkt proppfull vid matchstart heller.

https://pbs.twimg.com/media/C-WpzPmWAAAQz4a.jpg:large
Hur kommer det sig att Eskilstuna har så stor arena? Dom har väl aldrig haft nåt lag i nån högre serie?
Citera
2017-04-27, 17:43
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:

Jag tror nog den officiella publiksiffran stämmer bättre än din uppskattning efter att ha tittat på bilder. Lite grann som att försöka gissa sig till hur många myror det finns i en myrstack.
Citera
2017-04-27, 17:49
Medlem
Harry_Palmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Jag tror nog den officiella publiksiffran stämmer bättre än din uppskattning efter att ha tittat på bilder. Lite grann som att försöka gissa sig till hur många myror det finns i en myrstack.

Det tror jag inte. AFC höll på med samma sak när de låg i superettan, friserade publiksiffrorna ganska rejält.
Citera
2017-04-27, 17:51
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Det tror jag inte. AFC höll på med samma sak när de låg i superettan, friserade publiksiffrorna ganska rejält.

Källa?
Citera
2017-04-27, 18:16
Medlem
Harry_Palmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Källa?

Mig själv, bor ganska nära Skytteholms IP så går på matcher där i bland.
Citera
2017-04-27, 18:32
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Mig själv, bor ganska nära Skytteholms IP så går på matcher där i bland.

Så, istället för att se på fotboll så står du och räknar antalet personer i publiken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in