Citat:
Ursprungligen postat av
beregistain
Hade Ryssland velat avsluta kriget asap så hade man gjort det. Ryssland tjänar mer på att ha det som det är nu, ett överläge, än att kriget var "avslutat" idag, så uppfattar jag det.
Hur tjänar Ryssland på detta? (nu citerade du inte mig blir bara nyfiken)
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Det mest optimala scenariot är att kurder och turkar, sunni och shia osv, folkmördar varandra i så stor utsträckning som möjligt. Problemet dock är att kurdisk nationalism har blivit en stor grej i USA (judarna har lurat i amerikaner att kurder är superhjältar, moralens väktare, västvärldens beskyddare osv), så jag vet inte om Trump bara kommer stå och titta på ifall Erdogan fuckar loss på kurderna.
Låter som slutprodukten av hela den här Yinon Plan, splitta Syrien i flera delar efter linjer med folk som är i konflikt med varandra, och kommer fortsätta vara det. Men du har rätt bland kuderna och hur de spelar med judarnas spel, i hopp om en egen landbit att ockupera.
Att alliera sig med sionister slutar alltid i total katastrof.
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Vi måste komma ihåg att Trump bara säger det hans rådgivare rekommenderar honom att tycka. Under kampanjen var det America First, pro-kristen, pro-västerländsk retorik osv, men detta ändrades ganska snabbt. Idag är Trump en zionistisk zombie, och då är det troligare att han hjälper till att etablera Kurdistan, Osmanska Riket och Eretz Yisrael samtidigt som han förstör både USA och Europa.
Trump är Netanyahus lilla lydhund. Inte Putins och allt som US MSM håller på och försöka få det till.
Tycker de är fascinerande att den flygbas som sköt ner den Israeliska stridsflygplan är samma som fick 23 av de där Tomahawks missilerna som nådde fram.
Skulle inte förvåna mig om det var under falsk flagg och egentligen en vit med Sions Kalla Stjäna på flagga. Dvs. att Netanyahu kunde inte ta det som sades efter man sköt ner deras stridsflygplan så han fick amerikanerna att göra det istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Trump är idag en opålitlig samhällsfara.
Tveklöst.
Men sin lilla israeliska frimurar-kushner som verkar fått fria händer för "fred i Mellanöstern".
Enda fördelen är väl isf att "världen vet" att amerikanerna inte röstade för det här, som de hade varit med Hilary Clinton som President. Liten men viktig skillnad.
..och hur ISIS ber om ursäkt för att ha råkat angripa IOF soldater i Golan Heights.. Otroligt, vilken grannsamverkan de har.
Whose Side Are They On? – Israel Admits ISIS “Apologized” for Attacking IDF Soldiers
http://thefreethoughtproject.com/israel-isis-apologized-communications/#RHVtWpBdwOlx7lGv.99