2017-04-26, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Usch vad tråkig TOTW predictions ser ut. De enda som kommer ge bra med cash är Messi och Martial. Icardi, Matuidi, Bonucci, Benteke, Balde Diao och Giovinco kan säkert ge en liten slant också - men resten är ju discard. Jag sparar mina TOTW-packs en vecka till...

tycker det ser rätt kul ut.. Diao som striker osv.. Tror att ju längre du väntar desto större chans är det att värdet på spelarna är låga.. TOTS runt hörnet också...
Citera
2017-04-26, 12:48
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
tycker det ser rätt kul ut.. Diao som striker osv.. Tror att ju längre du väntar desto större chans är det att värdet på spelarna är låga.. TOTS runt hörnet också...

Tja, kanske det. Slutet på säsongen också, TOTW under sommarmånaderna är väl typ MLS, sydamerika, korea och annan skit. Men jag hoppas ju på ett totalt OP TOTW med typ KDB, Aguero, CR7, Naingolan, Dybala osv för att öka chansen att dra ett magiskt kort. Men men, kanske kör ikväll kl 19.01 då. Lär ju bli ny MM TOTW SBC denna vecka, antar jag. Som sämst får jag ju 23-25k för IF-kort oavsett.
Citera
2017-04-26, 12:56
Medlem
Citat:
Tja, kanske det. Slutet på säsongen också, TOTW under sommarmånaderna är väl typ MLS, sydamerika, korea och annan skit. Men jag hoppas ju på ett totalt OP TOTW med typ KDB, Aguero, CR7, Naingolan, Dybala osv för att öka chansen att dra ett magiskt kort. Men men, kanske kör ikväll kl 19.01 då. Lär ju bli ny MM TOTW SBC denna vecka, antar jag. Som sämst får jag ju 23-25k för IF-kort oavsett.

Messi kan ju tänkas få ett specialkort då det var hans 500:e mål...
Citera
2017-04-26, 12:58
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Messi kan ju tänkas få ett specialkort då det var hans 500:e mål...

Och min chans att packa det kortet? Inte fan är den 2/23
Citera
2017-04-26, 13:10
Medlem
Citat:
Och min chans att packa det kortet? Inte fan är den 2/23
haha nä sant men trodde inte jag skulle få Heung Min Son i mitt pack ...plötsligt händer det
Citera
2017-04-26, 16:19
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Sådär uppe i div1 igen efter att ha varit nere i 4an nästan och vänt. Har dock problem då spelarna "flimrar" då jag spelar på en annan TV nu än jag brukar. Alla andra spel ser bra ut men spelarna på fifa ser konstiga ut i rörelse. Någon som känner igen det?

Får se hur många matcher man orkar i WL. Tagit 17 två gånger och 16 en gång. Förra helgen var fjärde och då orkade jag bara med 6 vinster på 9 matcher.

Fy fan vad jag kommer sakna POTY-Kanté och Dele Alli som jag hade på lån Vann 4av5 med dom.
Citera
2017-04-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Sådär uppe i div1 igen efter att ha varit nere i 4an nästan och vänt. Har dock problem då spelarna "flimrar" då jag spelar på en annan TV nu än jag brukar. Alla andra spel ser bra ut men spelarna på fifa ser konstiga ut i rörelse. Någon som känner igen det?

Får se hur många matcher man orkar i WL. Tagit 17 två gånger och 16 en gång. Förra helgen var fjärde och då orkade jag bara med 6 vinster på 9 matcher.

Fy fan vad jag kommer sakna POTY-Kanté och Dele Alli som jag hade på lån Vann 4av5 med dom.

På vilken position körde du Alli och hur funkade han? Är det värt ca 600k att göra han? Har Poty-Kante redan och tänker att Alli hade vart ett fint tillskott bredvid honom som CM. Saknar dock 100k för tillfället innan jag kan fixa honom :/
Citera
2017-04-26, 17:26
Medlem
EnLitenFryss avatar
Både Alli och Kante lär väl komma med i TOTS - vet vi om deras TOTS-kort kommer vara bättre, sämre eller likvärdigt med POTY-korten?

Köpte nyss på mig några OTW Bailly och OTW Sane. Båda lär starta i Manchester-derbyt imorgon och ligger snuskigt lågt historiskt sett. Enda risken är skador (som alltid med OTW-kort) och fåtalet matcher kvar på säsongen. Men jag räknar med profit när elvorna släpps, exponentiellt profit om ngn av dem gör mål eller assist.
Citera
2017-04-26, 17:48
Medlem
Helt sjukt vad CR7 droppar i pris, under 900k på Xbox atm. Innan price dropet låg han på +1,3m.
Citera
2017-04-26, 17:59
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
På vilken position körde du Alli och hur funkade han? Är det värt ca 600k att göra han? Har Poty-Kante redan och tänker att Alli hade vart ett fint tillskott bredvid honom som CM. Saknar dock 100k för tillfället innan jag kan fixa honom :/
Som CM i 4321. Funkade bra, 1 mål och1 assist är kanske inte så imponerande men gör sällan poäng med mina CM och så har han ju fått en bra boost defensivt. Kanté kändes lite bättre men inte en chans att det känns som 85 i skott på Kanté, sköt lika dåligt som 81-kortet. Men skulle aldrig göra en untradeable för 600k (med reservation att man kan ha tur med paketen)

Vill också ha Kanté men väntar till tots och ser vad hans tradeable-kort (om han får ett) kommer kosta.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-04-26 kl. 18:03.
Citera
2017-04-26, 18:13
Medlem
Weird.s avatar
Fan vilken flopp. Messis nya hero-card (lila kortet) går inte att få i mitt 11informs rewards pack
Citera
2017-04-26, 18:39
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Fan vilken flopp. Messis nya hero-card (lila kortet) går inte att få i mitt 11informs rewards pack

Det betyder att han inte går att få i Sbc totw pack heller? Hur vet du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in