Slog till på några IF kort nu när toty försvunnit. Ser ut att gå upp på vissa kort. Hoppas jag tänker rätt! Fler som tror att IF kort (eller priserna generellt) går upp nu?
slog till på ett nytt lag som innefattade if perisic, gick för 70 för en timme sen. upp mot 80 nu...
Jag har köpt in Higuain också, tycker han funkar utmärkt hittills. Har gjort ungefär 20 matcher i klubben varav 15 i WL och han är en riktig måltjuv, alltid på rätt plats i boxen. Har gjort en handfull enkla "tap-in" med honom när han står rätt på en retur från målvakten. Han gör sig alltid spelbar när man kommer längs med kortlinjen och man vill slå snett inåt bakåt. Parar ihop honom med Aguero och det funkar utmärkt. Rekommenderar verkligen.
Underbar info det var det jag ville höra får köpa han och spela han brevid Gomez IF och se hur det går.
Hallå hallå
Någon som orkar slänga ihop ett lag till mig?
Vill gärna blanda två ligor. Helst inte spelare från ligue 1.
Spelar på ps4. Formation 4-3-1-2 och budget cirka 700 k.
sen anfallarna är bara ett förslag kan ta från vilken liga du vill och slänga ut 350k
båda ytterbackarna har 90+stamina och är snabba vill du dock lägga 200k till på anfallet kan du slänga in Peres istället för Florenzi men han ser galet bra ut.
Jag har köpt in Higuain också, tycker han funkar utmärkt hittills. Har gjort ungefär 20 matcher i klubben varav 15 i WL och han är en riktig måltjuv, alltid på rätt plats i boxen. Har gjort en handfull enkla "tap-in" med honom när han står rätt på en retur från målvakten. Han gör sig alltid spelbar när man kommer längs med kortlinjen och man vill slå snett inåt bakåt. Parar ihop honom med Aguero och det funkar utmärkt. Rekommenderar verkligen.
Kör du vanliga Nif Higuain? riktigt sugen på honom. Körde Sif Higuain på draft och enda bättre jag provat var Toty Suarez men en budget på 200k räcker bara till Nif
Tester igen, hur kommer marknaden utvecklas efter TOTY tror ni?
Exempel köpte Chech för 15k igår, finns fortfarande en del ute runt samma prissumma.
Tittar man på Aspas har han ju ökat ordentligt från de 18-19 jag köpte in 4 av.
Hur länge bör man vänta innan man säljer av?
Bör man spara tills dess att SBC kommer där kort krävs?
Andra tips och idéer för att göra så bra förtjänst på allt man unpacka.
En sak till, kommer det bli fler marknad crasher som vid blackfriday och TOTY?
Mvh
Senast redigerad av MR-Ganjalf 2017-01-16 kl. 20:59.
Tester igen, hur kommer marknaden utvecklas efter TOTY tror ni?
Exempel köpte Chech för 15k igår, finns fortfarande en del ute runt samma prissumma.
Tittar man på Aspas har han ju ökat ordentligt från de 18-19 jag köpte in 4 av.
Hur länge bör man vänta innan man säljer av?
Bör man spara tills dess att SBC kommer där kort krävs?
Andra tips och idéer för att göra så bra förtjänst på allt man unpacka.
Mvh
misstänker att det kan se lite annorlunda ut nu efter Toty än vanligt men jag kommer sälja av allt på Torsdag och köpa nya kort på Söndag.
Kör du vanliga Nif Higuain? riktigt sugen på honom. Körde Sif Higuain på draft och enda bättre jag provat var Toty Suarez men en budget på 200k räcker bara till Nif