2017-04-25, 19:21
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Blir så trött när ni rekommenderar random person att blanda med alkohol.

Tycker inte man ska blanda dem överhuvudtaget men det är ju min ensak... Är ju i alla fall bättre än att blanda med Alvedon :-)

Varför inte köpa mer alkohol eller ta en annan benso som Xanor istället?

Varför ställa en sån fråga på FB överhuvudtaget? Med all respekt, men ganska många här inne missbrukar ju, vill man berättiga att man blandar?

Fast å andra sidan, det kanske är bättre att ni blandare/missbrukare pratar med varandra än inte.

Jag moraliserar inte, tycker man ska få knarka om man vill, men är utbudet på droger verkligen så dåligt att man måste blanda medicinen Norflurazepam med alkohol?

Xanor är bra mycket potentare än dessa. Så att rekommendera att dricka på Alprazolam i stället för Norflurazepam är idiotiskt. Alprazolam och för mkt alkohol slutar alltid med kaos och det kan nog många här på forumet hålla med mig om. Titta bara i tråden på vad det dummaste folk gjort på benso så toppar Xanor listan enormt, Dessa tappar iaf jag inte ens förståndet av. Medans Xanor i höga doser kan få mig så pass lost att jag knappt vet vad jag håller på med. Rekommenderar heller ingen att blanda benzo och alkohol eller något annat. Utan jag säger vad jag gjort bara och det har funkat fint,. Jag har slängt i mig 400MG Tramadol och en mängd Norflura och klarat mig bra då med. Det gäller att känna sin kropp och veta var gränsen går. Ska man blanda med alkoholen bör man käka Norfluran runt 1-2tim innan man börjar dricka. Då kommer man iaf snabbt se när det börjar bli för mycket. I stället för att tex dra en flaska kosken och en näve piller efter. Men som sagt,. Vill man blanda får man vara varsam. Det är upp till var och en, jag tycker blandningen vart bra iaf. Men jag skulle inte direkt säga att det kanske passar alla.
Senast redigerad av Mommejr 2017-04-25 kl. 19:25.
Citera
2017-04-25, 20:04
Medlem
esants avatar
Sorry för bump men folk kan lätt missa en fråga i en het tråd:

Upplever ni som använder denna kontinuerligt att den sänker blodtrycket en del? Ni som har möjlighet att mäta sånt hemma då, eller som på andra sätt tycker att det verkar så (t ex yrsel när man reser sig upp fort).

Frågan går även till sporadiska användare men det är kanske lättare att få en uppfattning för dem som tar regelbundet.
Citera
2017-04-25, 20:10
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Sorry för bump men folk kan lätt missa en fråga i en het tråd:

Upplever ni som använder denna kontinuerligt att den sänker blodtrycket en del? Ni som har möjlighet att mäta sånt hemma då, eller som på andra sätt tycker att det verkar så (t ex yrsel när man reser sig upp fort).

Frågan går även till sporadiska användare men det är kanske lättare att få en uppfattning för dem som tar regelbundet.

Ska svara på tidigare inlägg, men ska lägga mig så tar detta först: mäter pulsen varje dag. Och ja, men inte mycket. Och ingen ojämn puls eller så.

Använder Samsungs prylar och en S8+ för pulsmätning.
Citera
2017-04-25, 20:13
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Ska svara på tidigare inlägg, men ska lägga mig så tar detta först: mäter pulsen varje dag. Och ja, men inte mycket. Och ingen ojämn puls eller så.

Använder Samsungs prylar och en S8+ för pulsmätning.

Du menar att du mäter blodtrycket? (Eftersom du skrev puls ville jag bara försäkra mig).

Så det handlar bara om några enheters sänkning då eller?

Tack för svar!
Citera
2017-04-25, 20:34
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Xanor är bra mycket potentare än dessa. Så att rekommendera att dricka på Alprazolam i stället för Norflurazepam är idiotiskt. Alprazolam och för mkt alkohol slutar alltid med kaos och det kan nog många här på forumet hålla med mig om. Titta bara i tråden på vad det dummaste folk gjort på benso så toppar Xanor listan enormt, Dessa tappar iaf jag inte ens förståndet av. Medans Xanor i höga doser kan få mig så pass lost att jag knappt vet vad jag håller på med. Rekommenderar heller ingen att blanda benzo och alkohol eller något annat. Utan jag säger vad jag gjort bara och det har funkat fint,. Jag har slängt i mig 400MG Tramadol och en mängd Norflura och klarat mig bra då med. Det gäller att känna sin kropp och veta var gränsen går. Ska man blanda med alkoholen bör man käka Norfluran runt 1-2tim innan man börjar dricka. Då kommer man iaf snabbt se när det börjar bli för mycket. I stället för att tex dra en flaska kosken och en näve piller efter. Men som sagt,. Vill man blanda får man vara varsam. Det är upp till var och en, jag tycker blandningen vart bra iaf. Men jag skulle inte direkt säga att det kanske passar alla.

Jag var kanske otydlig, uppmanade inte att blanda alkohol med Xanor, utan att köpa mer alkohol eller använda Xanor istället...

Jag ska inte lägga mig i....Blanda på ni om ni tror det är en framgångssaga...
Citera
2017-04-25, 22:34
Medlem
Antiseptisks avatar
100% inaktivt som levererades senast alltihop

30 x 4mg utan tolerans på en kompis vi lyckades övertyga om att det var safe pga inaktivitet bekräftar.....

0% aktivt substans i den 1000 packen..... tur man delade med ett gäng
Citera
2017-04-25, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
100% inaktivt som levererades senast alltihop

30 x 4mg utan tolerans på en kompis vi lyckades övertyga om att det var safe pga inaktivitet bekräftar.....

0% aktivt substans i den 1000 packen..... tur man delade med ett gäng

Många som klagat på deras 4mg.

Finns andra shoppar som har den inne, starkare och som fungerar om man läser i tråden.
Citera
2017-04-25, 22:59
Medlem
smusselkurts avatar
Någon som lyckats klura ut hur många dagar det tar innan AT:n gör sig till känna? Hur många dagar innan effekten släppt helt?
Citera
2017-04-26, 04:30
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smusselkurt
Någon som lyckats klura ut hur många dagar det tar innan AT:n gör sig till känna? Hur många dagar innan effekten släppt helt?

Om du menar effekten av substansen (och inte AT:n) så bör du inte behöva vänta mer än 20 dagar förrän du har mindre än 1 mg kvar i systemet även om du sätter i dig hästdoser på 30 mg/dag.

Detta förutsatt att halveringstiden är 60 timmar som tidigare hävdats. Den kan ju variera mellan personer men som nån sorts "medianvärde" såg jag 60 skrivet här nånstans. Är den längre tar det förstås längre tid innan du är under 1 mg. Jag vet inte om just 1 mg är ett viktigt värde men bara för att utgå från något eftersom jag inte vet vad man måste ligga under för att det inte ska vara detekterbart på prover och så.
Citera
2017-04-26, 10:52
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Många som klagat på deras 4mg.

Finns andra shoppar som har den inne, starkare och som fungerar om man läser i tråden.

Skickade klagomål till Asken efter köp av 25st 4mg som inte gav nån effekt alls.
Fick svaret att deras batch är samma hela tiden. Beställde nämligen 3veckor tidigare 25st 4mg och dom funkade riktigt bra.
Fick svar att det kan vara tolerans. Men helt sjukt om man får hög tolerans på bara 8mg om dagen. Med ett par dagars mellanrum.
Beställt sista gången nu. 25st 4mg och 10st 8mg. Ber till Gud att dom ska funka.
Många shoppar med benz är inte noga med förvaring skulle jag tro. Alla benz är värmekänsliga. Dessa och Ksalol m.m.
Återkommer med recension!
Citera
2017-04-26, 11:52
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Skickade klagomål till Asken efter köp av 25st 4mg som inte gav nån effekt alls.
Fick svaret att deras batch är samma hela tiden. Beställde nämligen 3veckor tidigare 25st 4mg och dom funkade riktigt bra.
Fick svar att det kan vara tolerans. Men helt sjukt om man får hög tolerans på bara 8mg om dagen. Med ett par dagars mellanrum.
Beställt sista gången nu. 25st 4mg och 10st 8mg. Ber till Gud att dom ska funka.
Många shoppar med benz är inte noga med förvaring skulle jag tro. Alla benz är värmekänsliga. Dessa och Ksalol m.m.
Återkommer med recension!

Om du hållit dig till den dosen vore kanske en lite toleransökning möjligt. Men att de skulle bli verkningslösa? Hmm, verkar nästan bli för många som klagar nu?

Asken kanske gav upp, om folk skriver att våra tabbar är verkningslösa så kan vi likaväl göra dem det :-)

Fan vad underligt, kanske Norflurazepam inte är en stabil "förening molekyler" och förlorar verkan efter ett tag?

Bara spekulationer... Jag äter dem inte själv längre så vill inte prova tabbarna jag har kvar..
Citera
2017-04-26, 15:10
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Om du hållit dig till den dosen vore kanske en lite toleransökning möjligt. Men att de skulle bli verkningslösa? Hmm, verkar nästan bli för många som klagar nu?

Asken kanske gav upp, om folk skriver att våra tabbar är verkningslösa så kan vi likaväl göra dem det :-)

Fan vad underligt, kanske Norflurazepam inte är en stabil "förening molekyler" och förlorar verkan efter ett tag?

Bara spekulationer... Jag äter dem inte själv längre så vill inte prova tabbarna jag har kvar..

Tror dom.är bra i börjsn men sen minsksr t.styrkan. är ju tryckta svsrt. Så är inte konstigt. Hoppas det kommer en ny rc brnz snart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in