2017-04-25, 00:25
Medlem
Osmakligt eller inte, videon visar på vilken sorts bestialisk kultur som miljöpartister som Zaida vill beskydda in-direkt eller direkt genom sin närvaro.
Citera
2017-04-25, 00:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nosemonkey
Vidrigt, hade hoppats att hon redan var död/inte vid medvetande vid halskhuggningen/skärningen men så verkar det ju inte vara om man ska tro på beskrivningen av videon. Fega, äckliga kräk som tror på magi och häxkonster... stenålders"människor".

Så trött på de som tycker att Zaida fick vad hon förtjänade, var naiv, värdegrund hit och dit. Har ni inte fattat att hon knappast brydde sig om värdegrund eller var naiv? Då hade hon väl stannat hemma och yrat om "vita män" som resten av MP/V/F!... Jag skiter i att hon var miljöpartist, hon var väl ändå i första hand en medmänniska? Jag känner stor sympati för henne - hon var vacker, intelligent och modig (trots att jag troligen inte delade hennes åsikter). Hon kunde ha stannat hemma i tryggheten, istället valde hon ett jobb som innebar fara, obekvämligheter osv för att åstadkomma något hon trodde på. Ge henne cred istället för osmakliga, empatilösa kommentarer!

Knappast, hon dog som hon levde, finns inget osmakligt i det. MP predikar dag in o dag ut om värdegrund. Zaida tog till sig detta och åkte iväg för att predika om hur vi sköter det i Sverige och hon hade inte tvekat på att tömma hela Afrika på svarta män för att gå värdegrundskurser i Sverige. Vad var det senaste, 30 miljoner nya svarta brunstiga djungelmän får nog plats i Sverige.
Citera
2017-04-25, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Kan ju fortfarande skett efter de avlägsnade huvudet ifrån kroppen.

Verkar ju dock finnas 0 belägg på det och med att denna video kommit ut så finns det väl snarare bevis som visar motsatsen, ändå så sprider folk rykten om att hon blivit våldtagen på flashback? Detta handlar ju inte om att det är en våldtäkt utan bara att folk ska skita i att sprida falska nyheter de har fått höra av rassistragnar56 på lunchen på jobbet. Bättre att bara hålla käften i så fall, för allas skull.
Citera
2017-04-25, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Hur är hennes utseende relevant?

Angående halshuggningen, hons sköts först men inte till döds alltså? Fy fan, jag trodde hon blivit relativt "skonad" först men om hon levde...

Även om jag inte gillar hennes åsikter så förstår jag inte hur man kan vara glad över detta.

Vackra individer förtjänar inte att bli halshuggna. Fula människor är det inte lika synd om.

Något sånt måste inläggsskrivaren mena med sin kommentar..
Citera
2017-04-25, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vackra individer förtjänar inte att bli halshuggna. Fula människor är det inte lika synd om.

Något sånt måste inläggsskrivaren mena med sin kommentar..

Jag vet, det var därförjag reagerade eftersom han gjorde anspråk på medmänsklighet. Att då uttrycka sig som att det är värre för att hon är snygg...
Citera
2017-04-25, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Jag anser det osmakligt att efterfråga filmen, blir du förolampad av det? Och vad har "Expressen" har sett filmen med något att göra. Du får gärna se den om du vill och får tag i den, det är ändå osmakligt.

Självklart osmakligt!
Det finns dock ett förakt mot våra medier och därför kan det även finnas intresse av att se om de talar sanning.

Enligt mig så skulle det inte förvåna om Kongolesiska statsmän visar en sådan här sak. Kongo är ett land som inte bryr sig om mänskliga rättigheter öht. Och nu sitter svenska politiker och hoppas på en "rättssäker utredning"... Ja, lycka till med det! ...
Citera
2017-04-25, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Självklart osmakligt!
Det finns dock ett förakt mot våra medier och därför kan det även finnas intresse av att se om de talar sanning.

Enligt mig så skulle det inte förvåna om Kongolesiska statsmän visar en sådan här sak. Kongo är ett land som inte bryr sig om mänskliga rättigheter öht. Och nu sitter svenska politiker och hoppas på en "rättssäker utredning"... Ja, lycka till med det! ...

Ja svenska politiker är ju som bekant rätt mesiga. Vågar ju ingenting. Hade svenska regeringen haft lite balls hade man såklart skickat dit ett gäng soldater för att smälla upp lite brunhyade och pangat på lite regeringsfolk där och rensat upp lite.
Citera
2017-04-25, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Ja svenska politiker är ju som bekant rätt mesiga. Vågar ju ingenting. Hade svenska regeringen haft lite balls hade man såklart skickat dit ett gäng soldater för att smälla upp lite brunhyade och pangat på lite regeringsfolk där och rensat upp lite.

Är tyvärr något inte ens USA doppar fingrarna i efter deras fadäs i Somalia
Kongo är skrämmande, Sverige hade gått under om man försökt.
Citera
2017-04-25, 01:22
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Är tyvärr något inte ens USA doppar fingrarna i efter deras fadäs i Somalia
Kongo är skrämmande, Sverige hade gått under om man försökt.
Kanske en bra sammanfattning, man snackar inte bort de svarta afrikanerna. Bildäck och bensindunk finns alltid nära till hands. FN har dock dunkat på stora djungeltrumman och samlat 19.000 krigare! Men inte klarade man att försvara dessa två FN-utsända. Och när rebellerna intog Goma, hade FN fler och bättre utrustade trupper som dock bara flydde.

Jag undrar vad FN sysslar med där? I tråden har jag fått svaret att de dövar vårt samvete, genom sin närvaro i ett oroligt område. Räcker verkligen den förklaringen? (Jag medger dock att jag inte känner detaljer om Kongo och FNs verksamhet där. Jag tycker bara det verkar vara stor truppinsats i ett råvarurikt land.)
Senast redigerad av wwr 2017-04-25 kl. 02:17.
Citera
2017-04-25, 01:28
Medlem
Hitmans avatar
Gör inte Chile några uttalanden i ärendet? Z var väl verksam i området inom FN genom en Chile-kvot då hon hade chilenskt medborgarskap?
Citera
2017-04-25, 01:41
Medlem
Jag undrar var man kan tanka ner avrättningsfilmen i HD?
Citera
2017-04-25, 01:59
Medlem
unikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GirigJude
Jag undrar var man kan tanka ner avrättningsfilmen i HD?

4K eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in