Citat:
Ursprungligen postat av
Nosemonkey
Vidrigt, hade hoppats att hon redan var död/inte vid medvetande vid halskhuggningen/skärningen men så verkar det ju inte vara om man ska tro på beskrivningen av videon. Fega, äckliga kräk som tror på magi och häxkonster... stenålders"människor".
Så trött på de som tycker att Zaida fick vad hon förtjänade, var naiv, värdegrund hit och dit. Har ni inte fattat att hon knappast brydde sig om värdegrund eller var naiv? Då hade hon väl stannat hemma och yrat om "vita män" som resten av MP/V/F!... Jag skiter i att hon var miljöpartist, hon var väl ändå i första hand en medmänniska? Jag känner stor sympati för henne - hon var vacker, intelligent och modig (trots att jag troligen inte delade hennes åsikter). Hon kunde ha stannat hemma i tryggheten, istället valde hon ett jobb som innebar fara, obekvämligheter osv för att åstadkomma något hon trodde på. Ge henne cred istället för osmakliga, empatilösa kommentarer!
Hur är hennes utseende relevant?
Angående halshuggningen, hons sköts först men inte till döds alltså? Fy fan, jag trodde hon blivit relativt "skonad" först men om hon levde...
Även om jag inte gillar hennes åsikter så förstår jag inte hur man kan vara glad över detta.