2017-04-25, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Men du vet som globalist vad som är "rätt" sorts syn på människoliv? Lite som globalisten Zaida som var där som infiltratör för att predika värdegrunder för kongoleserna. Som tur var så känner kongoleserna till det här judesnacket och vägrar att bli koloniserade på nytt av det utvalda folket som förr i tiden.

Ja naturligtvis har väst en mer civiliserad syn på människoliv än vad Kongo har. Med det sagt så tycker jag inte att väst ska rota för mycket i dessa länder då det har visat sig åsamka mer skada än gott.
Vad menar du med globalist? Har du sett hur de länder som inte är "globalistiska" ser ut? Är det en tillfällighet att de globala länderna har bättre levnadsstandard? Bara för att man är för samarbete mellan länder och tycker att omvärlden ska engagera sig i främjandet av mänskliga rättigheter överallt i världen så är man inte internationalist.
Citera
2017-04-25, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast man suddar för att det handlar om ett brott i Sverige. Dessutom suddas inte alls ansikten alltid innan förövarna är tagna.

När det handlar om folk utanför Sverige visar inte Sverige någon hänsyn.

Nu handlar det om ett brott i Kongo -- har du sett att Kongo kablat ut videon till svenska tittare...?

Är det här brutalt nog för dig

Joakim, 22, dog - tre män hoppade på hans huvud
http://www.expressen.se/nyheter/joakim-22-dog---tre-man-hoppade-pa-hans-huvud/

Jag antar att jag får ta tillbaka det jag skrev då. Dåligt att jämföra kanske. Hemskt hur som helst. De hade kunnat visa ansiktena så att förövarna kunde identifierats men de behövde inte visa själva mordet tycker jag inte.
Citera
2017-04-25, 22:32
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Att hon blev våldtagen är ju ställt utom all rimlig tvivel. Frågan är bara om hon blev det både före och efter halshuggningen.
Före är jag nästan säker på. Afrikaner är som haitier, mkt magi o sånt o det ogillas vet jag i flera afrikanska stammar att ens röra en kropp efter halshuggning. Då är den typ oren o ses som en del av underjorden.

Till skillnad från exempelvis mellanöstern, asien där man tom kan posera med huvuden o kropp.
Citera
2017-04-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feuer
Ja naturligtvis har väst en mer civiliserad syn på människoliv än vad Kongo har. Med det sagt så tycker jag inte att väst ska rota för mycket i dessa länder då det har visat sig åsamka mer skada än gott.
Vad menar du med globalist? Har du sett hur de länder som inte är "globalistiska" ser ut? Är det en tillfällighet att de globala länderna har bättre levnadsstandard? Bara för att man är för samarbete mellan länder och tycker att omvärlden ska engagera sig i främjandet av mänskliga rättigheter överallt i världen så är man inte internationalist.

Vad innebär "civiliserad i sammanhanget? Vem säger att detta är den rätta vägen att gå för alla andra? Vilka har rätten att predika för ett folk hur de skall leva i sitt egna land?

De länder som inte är globalistiska är självständiga med homogena och sunda befolkningar. Att de har problem beror på att judiska globalister med sina nyttiga idioter och lakejer blandar sig i deras angelägenheter. Men vi ser att icke-globala länder har det allt bättre, medan länder som Sverige är på dekis.

"Gloabala" länder har en bättre levnadsstandard för tillfället, men detta är en bubbla. De har en bättre levnadsstandard tills vidare, pga de exploaterar fattiga länder på deras naturresurser.

Länder som är globalistiska är förlorade nationer. Sverige är ett exempel på en nation som snart är utrotad och i händerna på ljusskygga varelser.

Globalist är inte detsamma som internationalist. Du får lära dig begreppens vedertagna definitioner innan du använder dem.

Vad betyder "mänskliga rättigheter"? Ännu en judeterm som folk som dig slänger er med när ni inte kan argumentera. Vem ser till vita människors "mänskliga rättigheter" när judarna släpper in alla möjliga invandrare till våra nationer och suger ut oss på alla sätt och vis, inte minst genom våld och terror?
Citera
2017-04-25, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Vad innebär "civiliserad i sammanhanget? Vem säger att detta är den rätta vägen att gå för alla andra? Vilka har rätten att predika för ett folk hur de skall leva i sitt egna land?

De länder som inte är globalistiska är självständiga med homogena och sunda befolkningar. Att de har problem beror på att judiska globalister med sina nyttiga idioter och lakejer blandar sig i deras angelägenheter. Men vi ser att icke-globala länder har det allt bättre, medan länder som Sverige är på dekis.

"Gloabala" länder har en bättre levnadsstandard för tillfället, men detta är en bubbla. De har en bättre levnadsstandard tills vidare, pga de exploaterar fattiga länder på deras naturresurser.

Länder som är globalistiska är förlorade nationer. Sverige är ett exempel på en nation som snart är utrotad och i händerna på ljusskygga varelser.

Globalist är inte detsamma som internationalist. Du får lära dig begreppens vedertagna definitioner innan du använder dem.

Vad betyder "mänskliga rättigheter"? Ännu en judeterm som folk som dig slänger er med när ni inte kan argumentera. Vem ser till vita människors "mänskliga rättigheter" när judarna släpper in alla möjliga invandrare till våra nationer och suger ut oss på alla sätt och vis, inte minst genom våld och terror?

Länder som inte är globalistiska är fattiga. Man behöver inte ha massinvandring för att man är globalist. Jag förstår inte varför du attackerar mig som inte ens är en multikultiförespråkare. Se mina inlägg så förstår du att jag är Sverigedemokrat. Jag är inte för massinvandring, jag förstår inte alls varför du attackerar mig som om jag skulle vara någon slags miljökämpe från FI.

Sen är inte jag moralrelativist. Jag anser givetvis att vi har en mer högtstående kultur, civilisation och moral än Kongo, det är inget jag för tillfället orkar diskutera dock, dessutom är det OT.

Vad menar du med "folk som dig"? Så bara för att jag sympatiserar med en meningsmotståndare och beklagar hennes död, då är jag en multikultivurmare/judelakej? Det går inte att vara kritisk till invandringen och samtidigt se fördelarna med globalism, och samtidigt kunna känna medlidande med sina motståndare? Tröttsamt att vi vettiga kritiker hamnar i skuggan för att aggressiva fanatiker som du tar upp all plats.
Citera
2017-04-25, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LovableGoofball
Hemskt. Obehagligt med folk som är glada över att en annan människa har dött en så hemsk död.

Din dummajävel, fattar du hur många som dött utan anledning tack vare att det funnits sånna självgoda jävlar som henne i politiken, när en sån egoistisk själ får smaka på sin egen medicin, den medicin hon trodde hon var immun mot, som bara fick hända andra men inte sig själv.
Citera
2017-04-25, 23:07
Medlem
Nosemonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Jag vet, det var därförjag reagerade eftersom han gjorde anspråk på medmänsklighet. Att då uttrycka sig som att det är värre för att hon är snygg...

Var uttryckte jag "att det är värre för att hon är snygg"?
Citera
2017-04-25, 23:16
Medlem
Zloths avatar
Det är väl självklart att dom förnekar att hon har blivit våldtagen. Om dom skulle gå ut med att Zaida blev fullständigt sönderknullad av 30 brunstiga apor så skulle ju vi hemska dödsnazister få vind i seglen.

Det är som sagt lika givet att extremt många negrer våldtar allt mellan lik och fostervatten när dom får chansen som att en gunghäst har träkuk.

Det finns inte en jävla chans att hon inte blev våldtagen. Hur kan man förneka detta?

Vad är oddsen på att hon blev tillfångatagen av 30+ homofilnegrer?
Senast redigerad av Zloth 2017-04-25 kl. 23:18.
Citera
2017-04-25, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto
Hon skulle ha läst Conrads böcker - tex "mörkrets hjärta" -

Eftersom det är kunskapsförbud som råder inom MP och kommunisterna så vore det väl att hoppas på för mycket.

Mörkrets hjärta beskriver Kongo för 100 år sen - och det är exakt likadant idag. Om ni jävla kommunister bara öppnade era naiva ögon så hade hon levt idag.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Mörkrets_hjärta

Låter som att du inte riktigt har förstått innebörden av den boken på något sätt! Har du verkligen läst den och tyckt om den med hänsyn till din kommentar? Det här var bland det sjukaste jag läst på länge!
Citera
2017-04-25, 23:18
Medlem
HGs avatar
Inget har framkommit som säger att svenskan skulle ha blivit våldtagen av sina förövare.
Citera
2017-04-25, 23:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Inget har framkommit som säger att svenskan skulle ha blivit våldtagen av sina förövare.
Nej, det enda alla vet är att man inte vet. Men i vanlig ordning tycks just tankarna på sånt uppta ett rätt stort utrymme hos somliga.
Synd att inte tråden håller bättre kurs.
Citera
2017-04-25, 23:30
Medlem
Länk till klippet?
Många snackar om ha sett den, men har ni länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in