Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-21, 22:22
  #37
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det kommer vi aldrig veta. Som det ser ut nu är det nog svenska män som kommer fly till Asien.

SÅ blir det nog, första vågen kommer sticka när de inser (Efter valet), att ingen egentlig skillnad kommer ske.

Andra vågen, nu med resten av PK-packet när de insett att allt varit en lögn de trott på senaste åren.

Men något större antal blir det givetvis inte då de flesta är fast i ekorrhjulet och ligger pyrt till som överbelånade skatteslavar.
Citera
2017-04-22, 12:12
  #38
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Feminism --> Relationer och samlevnad: allmänt
/Moderator
Citera
2017-04-22, 12:33
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det kommer vi aldrig veta. Som det ser ut nu är det nog svenska män som kommer fly till Asien.
Ne inte på det sättet men poängen var att svenska vita Svenska kvinnor i dag har en ganska nedvärderande syn på män som håller sig med asiatiska kvinnor och är inte ett dugg bättre än mäns syn på kvinnor som har svarta män.
Att det i dag syns mer av det ena föraktet beror (enligt min syn på saken) inte på att den ena eller andra könet är bättre, den finns bara mer av den ena sorten i landet, men skulle det varit det omvända ..tja ja du fattar.
Citera
2017-04-22, 13:06
  #40
Medlem
jenny1990s avatar
Inre direkt jag har ju själv haft sex med en svart person. Jg var hemma hos honom låg omhand säng o han tog me handen innanför mina byxor och trosor det va det enda som hände jag vågade inte göra något på honom jag var oskuld men han hade haft många tjejen innan. Men det bryr jag mig inte om att det skulle vara en svart person
Citera
2017-04-22, 21:31
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av personkemi2.0
Ni har kanske sett på flera håll hur män, förmodligen "sverigevänner" men ändå, tydligt uttrycker att de aldrig skulle kunna bli ihop med någon tjej som haft sex med en svart (neger). Är det samma sak för er tjejer, spelar det någon roll för er om fittan er pojkvän slickat för 2 år sen var svart eller vit?

Du de finns inga svarta människor eller vit människor möjligen svart hår och än och annan som färgat håret vit som snö.
Citera
2017-04-22, 21:37
  #42
Medlem
Katzyns avatar
Nej, färgen på föredettingar bryr jag mig inte om. Däremot om han importerat en kvinna från ett fattigt land för att utnyttja så är det tack och hej. Jag hoppas att alla som går i sådana tankar har klart för sig att chansen att någonsin röra en svensk kvinna efter något sådant är obefintlig.
Citera
2017-04-22, 21:41
  #43
Medlem
Jag skulle aldrig dejta en man som legat med en svarting. Herregud, jävla landsförrädare som härjar i denna tråden.
Citera
2017-04-22, 21:41
  #44
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Nej, färgen på föredettingar bryr jag mig inte om. Däremot om han importerat en kvinna från ett fattigt land för att utnyttja så är det tack och hej. Jag hoppas att alla som går i sådana tankar har klart för sig att chansen att någonsin röra en svensk kvinna efter något sådant är obefintlig.

Ser ingen skillnad mot svenska män som importerar kvinnor jämfört med svenska kvinnor som importerar svartskallar aka flyktingar. Kvinnor är listigare och låter kollektivet stå för denna import. Men det är sak samma, Sverige som nation kommer inte finnas om 20 år, jag har svårt att se att nuvarande samhällsordning kommer finnas om 10 år ens.
Citera
2017-04-22, 21:44
  #45
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Ser ingen skillnad mot svenska män som importerar kvinnor jämfört med svenska kvinnor som importerar svartskallar aka flyktingar. Kvinnor är listigare och låter kollektivet stå för denna import. Men det är sak samma, Sverige som nation kommer inte finnas om 20 år, jag har svårt att se att nuvarande samhällsordning kommer finnas om 10 år ens.

Skillnaden ligger i relationen, där den importerade kvinnan är direkt beroende och därmed utnyttjad av mannen ifråga, medan en invandrad man har sin frihet att klara sig även om han avslutar relationen med kvinnan.
Citera
2017-04-22, 21:46
  #46
Avstängd
Jag som man, som har satt en svart tjej skulle ändå inte röra en icke-svart tjejer som varit med en svart man

Hycklare, jag vet. Men vi men har mer logik
Jag hade logik att inte visa upp henne, att inte skaffa några jäkla barn med henne

Kvinnor saknar helt logik och kan skaffa barn med dom

Men inget problem för oss Svenskar vi har knappt svarta, isåfall kanske om du dejtar rökande förortstjejer
Jag skulle inte bry mig om dom varit med nån arab/balkan kille
Jag har själv spanskt blod i mig så vi e inte för olika

Det är endast om det är en helsvart från Afrika
Citera
2017-04-22, 22:14
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Nej, färgen på föredettingar bryr jag mig inte om. Däremot om han importerat en kvinna från ett fattigt land för att utnyttja så är det tack och hej. Jag hoppas att alla som går i sådana tankar har klart för sig att chansen att någonsin röra en svensk kvinna efter något sådant är obefintlig.

Men snälla nån. Till och med våldtäktsmän, mördare och återfallande kvinnomisshandlare lyckas skaffa svenska flickvänner. Kvinnor är inga PK-poliser som använder sin sexualitet till att bestraffa dåligt beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Skillnaden ligger i relationen, där den importerade kvinnan är direkt beroende och därmed utnyttjad av mannen ifråga, medan en invandrad man har sin frihet att klara sig även om han avslutar relationen med kvinnan.

Både män och kvinnor importerar partners. Det är ej utnyttjande.
Citera
2017-04-22, 22:21
  #48
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodriguez89-3
Men snälla nån. Till och med våldtäktsmän, mördare och återfallande kvinnomisshandlare lyckas skaffa svenska flickvänner. Kvinnor är inga PK-poliser som använder sin sexualitet till att bestraffa dåligt beteende.



Både män och kvinnor importerar partners. Det är ej utnyttjande.

Om det rör sig om att man tar in en fattig person som i praktiken säljer sig till relationen för att försörja sig och sin familj så utnyttjar man någon i en utsatt situation jo. Kan säkert finnas kvinnor som befattar sig med sådana individer, men inte fan tror jag det är normalt eller vanligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback