Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-22, 22:22
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rodriguez89-3
Men snälla nån. Till och med våldtäktsmän, mördare och återfallande kvinnomisshandlare lyckas skaffa svenska flickvänner. Kvinnor är inga PK-poliser som använder sin sexualitet till att bestraffa dåligt beteende.



Både män och kvinnor importerar partners. Det är ej utnyttjande.

Men snälla nån. Till och med våldtäktsmän, mördare och återfallande kvinnomisshandlare lyckas skaffa svenska flickvänner. Kvinnor är inga PK-poliser som använder sin sexualitet till att bestraffa dåligt beteende.


Haha, det mest roliga, träffsäkra jag någonsin läst
Din jävla kung
Citera
2017-04-22, 22:27
  #50
Medlem
Wounderingtwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Skillnaden ligger i relationen, där den importerade kvinnan är direkt beroende och därmed utnyttjad av mannen ifråga, medan en invandrad man har sin frihet att klara sig även om han avslutar relationen med kvinnan.

Nu ska du inte vara så snabb på att döma. En storebror till min mycket nära barndomsvän drog till Thailand och kom hem med en Thailändsk tös. Jahopp tänkte vi, du har en sliskig storebror som lyckats lura hit en stackars liten thailändare. De gifte sig snabbt och hon blev på smällen. När barnet var fött så sa hon tack för det svenska medborgarskapet och drog, lämnade både karl och barn.

Nu har hon bosatt sig i Göteborg och dit har hon tagit halva sin thailändska familj. Så kan det gå
Citera
2017-04-22, 22:36
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Om det rör sig om att man tar in en fattig person som i praktiken säljer sig till relationen för att försörja sig och sin familj så utnyttjar man någon i en utsatt situation jo. Kan säkert finnas kvinnor som befattar sig med sådana individer, men inte fan tror jag det är normalt eller vanligt.

Om kvinnor hade ställt något jämställdhets-krav för att ha sex hade inte män från patriarkala kulturer uppfattat svenska tjejer som enkla. Du hade inte haft sexresor till Turkiet.

Och i de flesta importrelationer till Sverige där kvinnan ej fått välja själv helt fritt så är jag övertygad om att mannen ej är etnisk svensk.
Citera
2017-04-23, 07:02
  #52
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wounderingtwo
Nu ska du inte vara så snabb på att döma. En storebror till min mycket nära barndomsvän drog till Thailand och kom hem med en Thailändsk tös. Jahopp tänkte vi, du har en sliskig storebror som lyckats lura hit en stackars liten thailändare. De gifte sig snabbt och hon blev på smällen. När barnet var fött så sa hon tack för det svenska medborgarskapet och drog, lämnade både karl och barn.

Nu har hon bosatt sig i Göteborg och dit har hon tagit halva sin thailändska familj. Så kan det gå

Jaha? Så han försökte exploatera en fattig kvinna, blev blåst och fick smaka på sin egen medicin? Låter ju som en väldigt attraktiv grabb eller?
Citera
2017-04-23, 08:55
  #53
Medlem
Egentligen inte, bara det inte är en neger som ser som han precis har klättrat ner från ett träd. Har egentligen inget emot dem, men tycker att de har så förtvivlat gnällig musik och inte någon direkt stil överlag. Hade själv en dejt med en superläcker negress för några år sedan, men kände att det fungerade inte riktigt med snacket oss emellan.
När det kommer till kvinnor, så tycker jag det viktigast är att de inte har haft alltför många män överlag. För det första har jag lite bacillskräck och vill helst inte behöva använda massa alcogel. Sedan undrar man ju också liksom varför ingen velat ha dem eller de fortfarande snurrar runt. Tyvärr tycker jag detta beteende känns mest vanligt hos svenska kvinnor.
Citera
2017-04-23, 09:32
  #54
Medlem
Wounderingtwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jaha? Så han försökte exploatera en fattig kvinna, blev blåst och fick smaka på sin egen medicin? Låter ju som en väldigt attraktiv grabb eller?

Nej. Han var faktiskt kär i henne och tog det väldigt hårt. Barnet är idag 5 år och han lever fortfarande ensam. Det var alltså vi och våra fördomar som trodde att han var idioten.
Citera
2017-04-23, 09:34
  #55
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wounderingtwo
Nej. Han var faktiskt kär i henne och tog det väldigt hårt. Barnet är idag 5 år och han lever fortfarande ensam. Det var alltså vi och våra fördomar som trodde att han var idioten.

Att hon var en ännu större idiot gör ju inte honom till ett helgon. Att ha bottenusel smak för kvinnor är inget adelsmärke.
Citera
2017-04-23, 10:38
  #56
Medlem
Wounderingtwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Att hon var en ännu större idiot gör ju inte honom till ett helgon. Att ha bottenusel smak för kvinnor är inget adelsmärke.

Du förstod alltså inte alls min poäng? Bara för att en man kommer hem med en asiatisk kvinna så betyder det inte att hon är hitlurad.
Citera
2017-04-23, 11:06
  #57
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wounderingtwo
Du förstod alltså inte alls min poäng? Bara för att en man kommer hem med en asiatisk kvinna så betyder det inte att hon är hitlurad.

Jag har aldrig sagt något om att hon skulle vara lurad? De allra flesta är säkert införstådda med att det är ett arrangemang där mannen köper sex, närhet, hushållsservice och eventuellt barn i utbyte mot att kvinnan kan försörja sig familj i hemlandet. Jag bara vill inte befatta mig romantiskt/sexuellt med män som känner sig bekväma med att köpa någon till det.
Citera
2017-04-23, 14:56
  #58
Medlem
Bravidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verum.ariolum
Nej, min uppfattning är att det finns mycket färre rasistiska kvinnor än rasistiska män.

Kvinnor är mer naiva och godtrogna samt saknar samma konsekvensanalys som män har.
Citera
2017-04-23, 15:33
  #59
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av personkemi2.0
Ni har kanske sett på flera håll hur män, förmodligen "sverigevänner" men ändå, tydligt uttrycker att de aldrig skulle kunna bli ihop med någon tjej som haft sex med en svart (neger). Är det samma sak för er tjejer, spelar det någon roll för er om fittan er pojkvän slickat för 2 år sen var svart eller vit?
Med hänsyn till att vi varit gifta i snart 30 år ... så ja - absolut.
Citera
2017-04-26, 11:29
  #60
Avstängd
tror de flesta svennar som inte har blattevänner skulle känna sig förminskade och små. svarta män är ju läskiga så jag förstår dom
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback