2017-04-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
provat båda.. dock bara Ogbonna nån enstaka match..båda är bra men Ogbonna känns lite vassare

Tack! Vem skulle du säga är mest värd pengarna? Ogbonna går för ca 100K och Reid för 30k.

EDIT: Ogbonna går för ca 85K.
Senast redigerad av Tsatzoiki 2017-04-22 kl. 14:06.
Citera
2017-04-22, 14:09
Medlem
Jäklar va kluven man är.. Ska man sälja allt nu i helgen. Neymar. Bale if av massor av dess gubbar... Mm med miljonförlust och sen köpa på mån eller tisdag och ändå tjäna in? Då priserna troligtvis kommer fortsätta ner?
Citera
2017-04-22, 14:26
Medlem
Två TL paket resulterade i Chiellini och Anderson Talisca, fick även Iago Aspas som untradeable i gulduppgradering. Får anses som ok, Chiellini går inte för så mycket som jag hade hoppats på så bygger nog ett matigt Calcio-lag
Citera
2017-04-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsatzoiki
Tack! Vem skulle du säga är mest värd pengarna? Ogbonna går för ca 100K och Reid för 30k.

EDIT: Ogbonna går för ca 85K.

ogbonna helt klart
Citera
2017-04-22, 14:45
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Hur kan jag förbättra mitt spelande?
Kommer till Div 6 men inte högre... ibland stannar jag kvar och ibland ner till 7:an för att nästan alltid gå upp direkt igen.
Förutom att jag ofta har ett skott i ribba/stolpe i princip varje match, samt nästan alltid en jävla massa skott på mål som inte vill gå in.

Bara lirat sedan september, kom in i ett flow och tog mig till 6:an men nu står jag fan stilla.
Känner ni igen er? Vad gjorde ni för att ta "nästa steg"?

Lär dig att ta skott i rätt lägen. Ett vanligt problem hos många är att dom slänger iväg skott som har 5-10 % chans att gå in. Sen så ser dom statistiken och tycker att dom dominerar matcher med 10-3 i skott och ändå förlorar.

Ta bara skott när de finns en realistisk chans att de blir mål. Annars håll i bollen.
Citera
2017-04-22, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Hur kan jag förbättra mitt spelande?
Kommer till Div 6 men inte högre... ibland stannar jag kvar och ibland ner till 7:an för att nästan alltid gå upp direkt igen.
Förutom att jag ofta har ett skott i ribba/stolpe i princip varje match, samt nästan alltid en jävla massa skott på mål som inte vill gå in.

Bara lirat sedan september, kom in i ett flow och tog mig till 6:an men nu står jag fan stilla.
Känner ni igen er? Vad gjorde ni för att ta "nästa steg"?

Gör ett snabbt mål, dabba, sedan parkera bussen och kampa vid hörnflaggorna
Citera
2017-04-22, 19:29
Medlem
RolfRolands avatar
Fan nu behöver jag experthjälp från er här inne.

Hade tur i går och packade Dybala så har fått loss en hel del coins att leka med. Har tidigare låst mina coins till Zlatan, David Luiz och Suarez SBC-kort.
Nu har jag förutom de tre ca 1 660 000 att leka med och vill ha all hjälp jag kan få till en grym hybrid. I värsta fall kan jag tänka mig offra Zlatan som en sub eftersom jag inte tycker han bidrar med så mycket ingame förutom en jäkla massa mål som CAM, ST är han genomusel.

Förutsättningar:

PS4

Vill helst inte byta formaion IG eftersom jag har fått för mig att det har patchats bort och kemin blir sämre när man byter, det går i alla fall asdåligt just nu när jag byter formation IG.

Helst 4-3-1-2, 4-1-2-1-2 (2) eller i nödfall 4-3-2-1. Men är givetvis öppen för förslag. Vet att 4-2-2-2- är en bra formation för hybrid men har aldrig riktigt givit den formationen en chans.

Har även Fernandinho SBC att slänga in om coinsen börjar ta slut. Han är helt ok men lite seg mot de bästa så tappar mycket boll.
Citera
2017-04-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland

Hade tur i går och packade Dybala så har fått loss en hel del coins att leka med. Har tidigare låst mina coins till Zlatan, David Luiz och Suarez SBC-kort.
Nu har jag förutom de tre ca 1 660 000 att leka med och vill ha all hjälp jag kan få till en grym hybrid. I värsta fall kan jag tänka mig offra Zlatan som en sub eftersom jag inte tycker han bidrar med så mycket ingame förutom en jäkla massa mål som CAM, ST är han genomusel.

Förutsättningar:

PS4

Vill helst inte byta formaion IG eftersom jag har fått för mig att det har patchats bort och kemin blir sämre när man byter, det går i alla fall asdåligt just nu när jag byter formation IG.

Helst 4-3-1-2, 4-1-2-1-2 (2) eller i nödfall 4-3-2-1. Men är givetvis öppen för förslag. Vet att 4-2-2-2- är en bra formation för hybrid men har aldrig riktigt givit den formationen en chans.

Har även Fernandinho SBC att slänga in om coinsen börjar ta slut. Han är helt ok men lite seg mot de bästa så tappar mycket boll.

Svårt att få in både Zlatan och Suarez med tanke på deras hemländer men här är 2 alternativ iaf

https://www.futbin.com/17/squad/3322697

https://www.futbin.com/17/squad/3322992 (Fick inte till kemin på David Luiz..)
Citera
2017-04-22, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland

Förutsättningar:

PS4

https://www.futbin.com/17/squad/3324945 så kanske?
Citera
2017-04-22, 21:33
Medlem
Någon som testat Ivan Perisic IF 87 CAM?

Tror fan det är det bästa kortet jag spelat med, vräker in mål och assist.
5* week foot är rätt smutt det med...
Citera
2017-04-22, 22:11
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevlig123
Svårt att få in både Zlatan och Suarez med tanke på deras hemländer men här är 2 alternativ iaf

https://www.futbin.com/17/squad/3322697

https://www.futbin.com/17/squad/3322992 (Fick inte till kemin på David Luiz..)
Tack! Hur är Torres och Griezmann?
Citera
2017-04-22, 22:15
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
https://www.futbin.com/17/squad/3324945 så kanske?
Grymt lag! Liknar de jag försökt få fram under dagen. Två saker som stör bara: Alba sköter inte defensiven och Costa känns som en nedgradering av Zlatan. Men helt klart ett alternativ!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in