2017-04-20, 19:20
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker.
Beroende på dos (och person givetvis) tycker jag dom medicinska fördelarna håller i sig 2-3 dygn.. Du får helt enkelt laborera lite och försöka hitta rätt nivå och intervall, är ju svårt för en främling på nätet att ge bra råd. Men 8-10 mg varannan till var tredje dag kan vara en vettig utgångspunkt tycker jag..

Se där Jonny! Om du kunde följa de kloka råden själv också :-)
Citera
2017-04-20, 19:22
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Tycker inte det är nån större skillnad, så kör det du är bekväm med. Jag själv kör oftast under tungan eller möjligen rektalt för snabbare effekt.

Svälj!
Citera
2017-04-20, 19:24
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Jag tycker de. Men sen är jag ingen som slänger i mig allt för många om dagen heller, så har inte allt för hög tollerans. men jag tycker dom funkar som första batchen jag köpte.

De håller...
Senast redigerad av JanBertilsson 2017-04-20 kl. 19:36.
Citera
2017-04-20, 19:25
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
någon som har erfarenhet av att blanda dessa med xanor? Dosering för att bli lite lagom flöddrad utan att tappa kontrollen? (lättare sagt än gjort, jag vet.)

Är väl inte mycket för att flumma på flödder, men noran är ju rätt schysst faktiskt och nu råkar jag av en slump även ha lite xanor liggandes.

Vad sa vi om detta? :-)
Citera
2017-04-20, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Se där Jonny! Om du kunde följa de kloka råden själv också :-)

Haha jo, om det ändå vore så enkelt

Citat:
Vad sa vi om detta? :-)

Jo jag vet, men försöker ju lära mig behärska suget och knarka "normalt"... Sen är ju benzo ett katastrofalt val förvisso (för mig i synnerhet), men tack och lov innehar jag nästan aldrig benso längre (annat än för att landa efter trippar, men då sköter jag det felfritt).

Har dock petat i mig nora och xanor, samt även ett par imovane, regelbundet under kvällen och känner mig ändå i bra form. Kan skriva normalt, vistas bland folk och känner att jag har koll på läget allmänt. Så den här gången verkar det ju faktiskt gå riktigt bra för en gångs skull
Citera
2017-04-20, 21:19
Medlem
JanBertilssons avatar
Jag sitter och modifierar fram en Norflurazepam.2

Den ska ha halveringstid på 20h och 200h (20h-200h)..

Blandar man den med andra Benso, alkohol eller opiater blir man illamående och alla positiva effekter försvinner.

Planerar att lansera den på läroverket i Kalmar efter sommaren...
Citera
2017-04-21, 18:40
Bannlyst
Citat:
Jag sitter och modifierar fram en Norflurazepam.2

Den ska ha halveringstid på 20h och 200h (20h-200h)..

Blandar man den med andra Benso, alkohol eller opiater blir man illamående och alla positiva effekter försvinner.

Planerar att lansera den på läroverket i Kalmar efter sommaren...

Låter bra men jag tar denna i medicinskt syfte och går på subb. Blir inte benzad når endast bra.
Tror du inte du kan ta bort opioid iaf så man kunnat få en bra medicin.

Denna är underbar. Tar 2-3 om dagen och mår så jävla bra så det inte är sant.

Nu har dom kommit på hur dom kan hitta denna i urin så nu går det inte för er längre som tog i smyg.
Citera
2017-04-22, 00:43
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Låter bra men jag tar denna i medicinskt syfte och går på subb. Blir inte benzad når endast bra.

Nu har dom kommit på hur dom kan hitta denna i urin så nu går det inte för er längre som tog i smyg.

2-3x4mg? Underbart att du hittat nåt du mår bra av...

Du hade väl skaffat dig ett digert förråd också? Hoppas nån är smart på svenska klassningsinstitutet och låter den vara kvar över sommaren i alla fall. Så det slipper bli massa akutvård på ny rc-benso.
Jag vet iofs inte hur det gått för dem som missbrukat denna? Tror de tröttnat vid uteblivet rus? Vet du nåt?
Citera
2017-04-22, 01:03
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13

Det tog dom inte länge att hitta ett sätt. Antar att de läser tråden i smyg
Citera
2017-04-22, 12:08
Medlem
Norflurazepam är grymma, äter 10mg tabbarna, beöver inte min stesolid när jag tar dom här. Hoppas dom inte klassas snart.
Citera
2017-04-22, 18:59
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Nicko
Norflurazepam är grymma, äter 10mg tabbarna, beöver inte min stesolid när jag tar dom här. Hoppas dom inte klassas snart.

Det låter ju som det? Är det någon i tråden som kan bekräfta något klassningsdatum eller om substansen finns på Folkhälsoinstitutets radar än?
Citera
2017-04-22, 19:17
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Det låter ju som det? Är det någon i tråden som kan bekräfta något klassningsdatum eller om substansen finns på Folkhälsoinstitutets radar än?

Den finns vad jag kan se inte med på listan för substanser under utredning än: https://www.folkhalsomyndigheten.se/livsvillkor-levnadsvanor/alkohol-narkotika-dopning-tobak-och-spel-andts/narkotika-och-halsofarliga-varor/klassificering-av-missbrukssubstanser/substanser-under-utredning/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in