2017-04-20, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Ja, ca 250mg cannabis i formen hachhh
Tips: Vattna blommorna, betala eventuella räkningar, styr av eventuella planer i helgen (kanske t om sjukanmäl måndagen redan nu). För när du väl somnar så ska du få smaka på sömn nära besläktad med koma och död! Haha, om du har något viktigt att göra dagen efter så ställ fram en bong med en fet hit metamfetamin så kanske du orkar gå upp ur sängen.

Skämt å sido - är ni fler som är så trötta att tankeförmågan liknade en utvecklingsstörd sengångares de första 10 minuterna?! Sömnen var av högsta kvalitet dock pga den fina muskelavslappningen - nacken kändes lika smidig som om jag vore 8 bast typ.

Även på oförskämt gott humör här på kontoret nu utan att jag känner mig direkt bensad vilket inte hade uppskattats på samma sätt.

Må väl.
Citera
2017-04-20, 12:27
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VackerNatur
Tips: Vattna blommorna, betala eventuella räkningar, styr av eventuella planer i helgen (kanske t om sjukanmäl måndagen redan nu). För när du väl somnar så ska du få smaka på sömn nära besläktad med koma och död! Haha, om du har något viktigt att göra dagen efter så ställ fram en bong med en fet hit metamfetamin så kanske du orkar gå upp ur sängen.

Skämt å sido - är ni fler som är så trötta att tankeförmågan liknade en utvecklingsstörd sengångares de första 10 minuterna?! Sömnen var av högsta kvalitet dock pga den fina muskelavslappningen - nacken kändes lika smidig som om jag vore 8 bast typ.

Även på oförskämt gott humör här på kontoret nu utan att jag känner mig direkt bensad vilket inte hade uppskattats på samma sätt.

Må väl.
Jag somnade aldrig, för mycket saker kom upp.
Men lyckades fixa ledigt idag iom att jag skulle ha jobbat i 14 dagar utan ledighet heltid så skrev jag till chefen att jag gärna är ledig idag, jag är ändå inte så viktig på jobbet.

Men gud va gummiben man får av 16mg och lite hasch...

Kan ju vara så att jag slutade aldrig röka a-pihp'en när jag började känna benson för det kändes underbaaaart hehehe.

Mvh! Sov försök nr 2 ikväll, pihpen kommer ta slut hur som helst innan ikväll
Citera
2017-04-20, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Alltid avskytt xanor, tycker dom är helkassa med. Och något rus är jag inte ute efter heller utan just ångestdämpning. Har trappat ned något fruktansvärt så särskilt hög tolerans har jag inte för stunden heller. Alltid tålt betydligt mer än vad polarna gör och det finns ingenting bra eller roligt med.

Förstår dig då jag är/var likadan.
Jag behövde typ 4-7st 1mg xanor för att bli lite människa och slippa all ångest men dessa Norflurazepam behöver jag Max 1-3st 10mg för att allt ska klippas och jag mår skitbra.
Så du har väll inte funnit vad som e din benzo än. Diazepam och denna är mina.
Citera
2017-04-20, 14:10
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VackerNatur

Må väl.

Det brukar ta några dagar innan de bieffekterna försvinner, även innan den ger positiv effekt.

För mig var det tvärtom, fick ta på morgonen för att kunna sova på kvällen.
Citera
2017-04-20, 14:16
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amazingleonard
Hej,

Väntar på mitt paket från asken as we speak, hoppas den kommer idag.
Vad skulle ni rekommendera för dos av denna för någon som har låg tolerans men en hög daglig ångest? Var ca ett år sedan jag tog någon sorts bens och jag försöker hålla det på en så låg nivå som möjligt och inte köra i utdragna sessioner. Vill helt enkelt ha en hjälp i vardagen, inget annat.

/AL

Vid låg tolerans, testa 4-8mg varannan dag. Jag hade nog kört 8mg(med tanke på din höga ångest) varannan dag och tänk på att ge den tid.
Senast redigerad av JanBertilsson 2017-04-20 kl. 14:20.
Citera
2017-04-20, 14:27
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovesundberg23
Hur är askens 4or är dom lika vassa som i början

Jag tycker de. Men sen är jag ingen som slänger i mig allt för många om dagen heller, så har inte allt för hög tollerans. men jag tycker dom funkar som första batchen jag köpte.
Citera
2017-04-20, 16:08
Medlem
Hur intar jag domma för bästa resultat? Snorta, äta upp dom, lägga under tungan eller rektalt? Kör ej IV längre.
Citera
2017-04-20, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PartyPussy
Hur intar jag domma för bästa resultat? Snorta, äta upp dom, lägga under tungan eller rektalt? Kör ej IV längre.

Tycker inte det är nån större skillnad, så kör det du är bekväm med. Jag själv kör oftast under tungan eller möjligen rektalt för snabbare effekt.
Citera
2017-04-20, 16:39
Medlem
någon som har erfarenhet av att blanda dessa med xanor? Dosering för att bli lite lagom flöddrad utan att tappa kontrollen? (lättare sagt än gjort, jag vet.)

Är väl inte mycket för att flumma på flödder, men noran är ju rätt schysst faktiskt och nu råkar jag av en slump även ha lite xanor liggandes.
Citera
2017-04-20, 18:34
Medlem
amazingleonards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Vid låg tolerans, testa 4-8mg varannan dag. Jag hade nog kört 8mg(med tanke på din höga ångest) varannan dag och tänk på att ge den tid.

Tack! Håller effekten i sig även dag 2 eller hur ser det ut? Hur lång tid bör jag köra i sträck för att inte fylla mina depåer för mycket?
Citera
2017-04-20, 18:47
Medlem
Citat:
Tack! Håller effekten i sig även dag 2 eller hur ser det ut? Hur lång tid bör jag köra i sträck för att inte fylla mina depåer för mycket?

Beroende på dos (och person givetvis) tycker jag dom medicinska fördelarna håller i sig 2-3 dygn.. Du får helt enkelt laborera lite och försöka hitta rätt nivå och intervall, är ju svårt för en främling på nätet att ge bra råd. Men 8-10 mg varannan till var tredje dag kan vara en vettig utgångspunkt tycker jag..
Citera
2017-04-20, 19:19
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:

Jag tror absolut att det räcker att ta varannan dag. Tycker tom det är dumt att ta varje dag nu när jag tror mig veta hur halveringen. Testa 8mg varannan dag och naturligtvis tror jag att effekten sitter i för dig. Testa 12mg varannan dag annars.. Hur länge du ska köra för att inte bli beroende mm är ju väldigt individuellt...

Jag körde CT efter 80 dagar och är helt bensofri..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in