Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Jennifer och Charlie gjorde nog slut direkt efter resan eftersom de insåg att de var alldeles för olika och inte passade ihop. Det förstod ju tittarna från första början. Charlie var väl bara ute efter att vara med i tv. Varför skulle han vara intresserad av Jennifer?
Per och Carola separerade också ganska snabbt, deras olika livsstilar gick väl inte ihop.
Hur det är mellan Erik och Linnea vet jag faktiskt inte. Tror inte det kommer funka för dem i längden.
Spännande att se hur årets säsong blir. Sigrid dyker ständigt upp i nya sammanghang. Hon älskar all den uppmärksamhet hon får.
Ja jag hade för mig att det inte varade speciellt länge för Jennifer och Charlie, var det inte direkt efter gruppresan som han drog till Asien och sen knappt hörde av sig till Jennifer? Sen dök han upp på gården till Lindas uppföljning på hösten för "syns skull"?!
Per verkade ju osäker på alla damerna och han kanske inte ens var säker på Carola, var väl hennes yttre han gick efter och sen krockade väl andra saker i vardagen.
Såg nåt inlägg om Linneas blogg att hon och Erik fortfarande var ihop, då lär det väl bli barn där snart kan jag tro...
Ja den dagen inte Sigrid får uppmärksamhet längre i pressen eller IRL så går väl hennes lilla värld under