2017-04-22, 00:18
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
HAHAHAHA ASSÅ PÅ RIKTIGT WLLLLLL. Jävla skämt, ska ea ha detta då får deras fucking serverar klara av detta. HERREJÄVLAR VAD DÅLIGT.

80% annat spel än andra spelvarianter på FUT. fyfan säger jag bara

Fungerat perfekt för mig hela dagen.
Citera
2017-04-22, 01:09
Medlem
Inte lirat ut på ett tag, men idag kände jag suget. Har länge velat ha SBC Jonas då jag älskar det vanliga kortet, men orkade aldrig fixa honom. Såg att han fått ännu en IF och ta mig fan så bra det kortet är.

https://www.futbin.com/17/squad/3300488

Vad tycks?
Citera
2017-04-22, 01:44
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Sjukt att man packar TL Thiago 90 och ändå är typ lite besviken , går för ynka 160k..ingen risk att han stiger jättemkt efter denna veckan är över eller? sjukt vad priserna har rasat på ett dygn.
Citera
2017-04-22, 02:21
Medlem
max02s avatar
Kommer till slut in, lirar 3 matcher och kan konstatera att FUT inte är sig likt längre. "Uppdaterat" jo tack. Allt är bara hafsigt, inget blir som man utför/tänkt sig. Spelarna är bara klantiga och sega i vändningarna. Håller mig till Samarbetssäsong framöver, på gott och ont. FUT hade kunnat vara riktigt kul men så som matcher utspelar sig är det bara frustrerande sitta spela, oavsett resultatet. Kryssar hellre en normal match än vinna med några bollar så här.

Nån mer som är less?
Citera
2017-04-22, 05:09
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Hyfsad packluck man haft inatt Packade Casemiro 2 gånger, Vidal och Thiago . hyfsad utdelning på 8 paket. Tog bara en jävla stund o konvertera alla non rare guld spelare man hade till rare men det var det värt , Inte spenderat någonting förutom dem 100 tals nonrare guldkorten som bara låg o skräpa i klubben ändå och dem TL gubbarna för 20k som krävdes för o lösa. Hoppas bara värdet på dessa Turneringens lag spelare håller i sig.
Senast redigerad av ItsmeGlenn 2017-04-22 kl. 05:12.
Citera
2017-04-22, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Fan va fint att man får en walk out och Casemiro i andra TL paket man gör och i ett av dem vanliga guldpaketen fick man Mallo ...tänkte satsa på att göra en massa av dessa TL paket då jag sitter på många billiga IFs i klubben just nu, allt jag behöver är bara någon form av lista eller formula på billiga 82-81 rated players , några tips?

https://www.futbin.com/17/players?page=1&player_rating=81-82&sort=ps_price&order=asc
Citera
2017-04-22, 08:04
Medlem
EnLitenFryss avatar
Jäklar vilken krasch. Jag har ganska få dyra lirare i laget så nu är det läge att investera. Men vad beror den på? Vill alla ha spelarna som släpptes igår eller?
Citera
2017-04-22, 08:31
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jäklar vilken krasch. Jag har ganska få dyra lirare i laget så nu är det läge att investera. Men vad beror den på? Vill alla ha spelarna som släpptes igår eller?

Skulle kunna vara 98-Ronaldo. Men läste nånstans, tittar inte själv på streamers, att det är många youtuber som rekommenderat att sälja inför TOTS nu
Citera
2017-04-22, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

finns lägen nu att tjäna coins..i synnerhet på TOTW och de nya blåa korten tror de stiger så småningom..farligt o chansa med de dyrare spelarna dock.. men det var gött med ny SBC som kräver IF kort..blev helt plötsligt discard IF värda 20k igen..
köpt på mig lite 30-80k spelare och se vad som händer vågar inte chansa med för mycket då marknaden kan gå hur som helst..alla har stigit sen jag köpte igår iaf

EDIT: går åt skogen med Balotelli dock..köpt ca 10st för 52-55k..sålt för 69-70k..kört nu när han går för 36...
Citera
2017-04-22, 12:19
Medlem
Funderingar på eventuella kommande leauge sbc? Argentina borde väl ge en tevez?
Citera
2017-04-22, 12:25
Avslutad
Fan fick Mbappe Lottin som untradeable svårt att bestämma mig ifall man ska göra den andra sbc för att få tradeable. Tips annars för ett ok Ligue 1 eller ska man chansa med göra tradeable sbc med Lottin? Vad e chansen att få en bra spelare?
Citera
2017-04-22, 12:35
Medlem
Hur kan jag förbättra mitt spelande?
Kommer till Div 6 men inte högre... ibland stannar jag kvar och ibland ner till 7:an för att nästan alltid gå upp direkt igen.
Förutom att jag ofta har ett skott i ribba/stolpe i princip varje match, samt nästan alltid en jävla massa skott på mål som inte vill gå in.

Bara lirat sedan september, kom in i ett flow och tog mig till 6:an men nu står jag fan stilla.
Känner ni igen er? Vad gjorde ni för att ta "nästa steg"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in