2017-04-21, 21:11
Medlem
Fick en buffon av team of the tournament. Verkar ligga runt 150 k. Värt att sälja eller spara? Ökar den i värde om de går längre CL?
Citera
2017-04-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Fick en buffon av team of the tournament. Verkar ligga runt 150 k. Värt att sälja eller spara? Ökar den i värde om de går längre CL?
Sälj direkt! Kommer massa på marknaden nu. Så priset lär rasa.
Citera
2017-04-21, 22:38
Medlem
Fet ångest över prisraset nu. 1,5 mille i prissänkning på mina lag o spelare i transferlistan. Har mer eller mindre alla mina coins investerade i mina två lag nu och lite annat, endast 140k på kontot. Nu när jag kollade youtube nyss som jag inte gjort på hela dan så har flera jag prenumerar på sålt av det mesta av värde i sina klubbar idag och gett rådet att börja göra detsamma. Dem hade förvisso inte räknat med TOTKS utan det blev bara bra tajming. Önskar jag sett det innan o sålt av med. Så mycket trading som bara går upp i rök....

Tror ni marknaden hinner repa sig en aning innan den går ned igen innan TOTS eller är crashen här för att stanna tro?
Citera
2017-04-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Sälj direkt! Kommer massa på marknaden nu. Så priset lär rasa.

Fick 150 för honom. Återstår att se om det var klokt
Citera
2017-04-21, 22:54
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Fan va fint att man får en walk out och Casemiro i andra TL paket man gör och i ett av dem vanliga guldpaketen fick man Mallo ...tänkte satsa på att göra en massa av dessa TL paket då jag sitter på många billiga IFs i klubben just nu, allt jag behöver är bara någon form av lista eller formula på billiga 82-81 rated players , några tips?
Citera
2017-04-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Fet ångest över prisraset nu. 1,5 mille i prissänkning på mina lag o spelare i transferlistan. Har mer eller mindre alla mina coins investerade i mina två lag nu och lite annat, endast 140k på kontot. Nu när jag kollade youtube nyss som jag inte gjort på hela dan så har flera jag prenumerar på sålt av det mesta av värde i sina klubbar idag och gett rådet att börja göra detsamma. Dem hade förvisso inte räknat med TOTKS utan det blev bara bra tajming. Önskar jag sett det innan o sålt av med. Så mycket trading som bara går upp i rök....

Tror ni marknaden hinner repa sig en aning innan den går ned igen innan TOTS eller är crashen här för att stanna tro?

Känns som detta var årets crash och tur jag inte köpte Fif Dybala gått ner en halv mille nu ungefär

Får vara nöjd att jag bara gick back runt 70-80k på Cavani och Lahm jag köpte för några dagar sedan.
Repa sig lite kanske marknaden kan göra men tror inte vi ser samma priser på spelare som igår igen.
Citera
2017-04-21, 23:12
Medlem
Raxies avatar
Haha ^^ vafan! Här går man ut å dricker öl på jobbresa och kommer tillbaka till hotellet och märker att mina lag tappat flera 100k i värde och att det kommit ny Ibra, Vidal & Casemiro jag borde uppgradera till för coinsen man tänkte spara till TOTS..

Kanske var it för mig i år. Helt rätt av EA för att hålla liv i det framöver, men tror inte jag orkar engagera mig.
Senast redigerad av Raxie 2017-04-21 kl. 23:14.
Citera
2017-04-21, 23:15
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Har också sån jävla ångest.. Har förlorat svinmycket coins på min 90 IF Dybala och 89 IF Chiellini.. har alltid sån jävla oflyt med mina spelarköp så fort jag köper någon så rasar dom nästa dag.. så jävla less på skiten.
Citera
2017-04-21, 23:33
Medlem
HAHAHAHA ASSÅ PÅ RIKTIGT WLLLLLL. Jävla skämt, ska ea ha detta då får deras fucking serverar klara av detta. HERREJÄVLAR VAD DÅLIGT.

80% annat spel än andra spelvarianter på FUT. fyfan säger jag bara
Citera
2017-04-22, 00:12
Medlem
max02s avatar
Kommer inte in här (Xbox).
Citera
2017-04-22, 00:17
Medlem
Hwals avatar
Har nu spelat några säsonger och Ultimate team har verkligen potential att vara svinroligt men det blir aldrig så skoj. Jag gillar att ha blandade spelare från alla världens hörn eftersom jag vill göra MITT ultimate team men den här kemigrejen gör ju att det är en fördel att ha spelare från samma klubbar och ligor och då försvinner ju hela grejen, då kan jag likagärna spela med de riktiga lagen om man ändå missgynnas av att hitta spelare från hela världen.

Sedan så verkar det vara allt för mycket hets på att ha rätt och bäst spelare, vilket gör att man möter ungefär samma spelare hela tiden vilket gör det svintråkigt. Det verkar också ganska tydligt att EA vill att jag skall använda riktiga pengar för att köpa paket då jag när jag nu samlat upp mig till ett 4 stjärnigt lag nästan bara får möta femstjärniga . Jag vill möta lag som är i nivå med mitt lag, speciellt när man är så långt ned som i div 9/8/7.

Jag vill också spela med spelare som jag tycker är roliga och vill ha på mitt lag men pga det jag skrivit ovan så straffas jag.

Kommer nog inte fortsätta med detta och absolut inte lägga pengar på det, tyvärr för det är en jävligt rolig idé. Synd att EA inte verkar gilla att man kanske inte vill spela som alla andra, men det är väl mig drt är fel på antar jag.
Senast redigerad av Hwal 2017-04-22 kl. 00:20.
Citera
2017-04-22, 00:17
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
HAHAHAHA ASSÅ PÅ RIKTIGT WLLLLLL. Jävla skämt, ska ea ha detta då får deras fucking serverar klara av detta. HERREJÄVLAR VAD DÅLIGT.

80% annat spel än andra spelvarianter på FUT. fyfan säger jag bara

Inte ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in