Citat:
Kom igen, när skrev du någonsin någonting positivt om kvinnor? Och nej - vilka lyckliga horor de är räknas inte. Som sagt, det är extremt genomskinligt att det finns en agenda bakom dina inlägg. Nej, där kvinnor presterar bättre skriver jag att kvinnor presterar bättre. Dock diskuterar vi ofta förklaringar till varför ex. fler män blir riktigt framgångsrika etc. och då lyfter man i regel fram faktorer som kan förklara detta. Att du sedan tolkar in något misogynt i detta visar ju bara på dina egna tillkortakommanden.
Citat:
Ja... hur föreställer du dig att det fungerar?
Haha, i brist på argument kan du uppenbarligen hitta på egna.
Det är nästan som att du tror att det är dålig etikett att inte copy/pasta samma inlägg om och om igen tills motståndaren tröttnar ur.
Citat:
Nej, den korgades för att det var en idiotförklaring av din person snarare än en seriös frågeställning. Hur var det nu, har korrelationer en riktning Oantastlig?
Vad vi dock kan se är ju att din tråd om mina påstådda tillkortakommande blev slängd i papperskorgen av moderatorn (med din jargong, då de inte uppfyllde grundläggande krav på vetenskapliga belägg). Detta dock efter att flera skribenter i tråden gav mig rätt i frågorna vi diskuterade och som du skulle "rätta" mig i. Humor = )

Citat:
Jag orkar inte med det här tramset. Klicka på din profil, slå upp "alla ämnen startade av Oantastlig" och välj ut ett par trådar på måfå. Man måste vara dum för att inte se att du bedriver en extremt tydlig agenda.
Och jag är inte den enda som sagt att du är en ideologiskt övertygad fåntratt. Gör det detta till mer sant då det är fler människor som kallat dig det än som kallat mig misogyn/rasist? Kan vi inte få ett exempel på där jag sagt något som är misogynt eller rasistiskt?
Citat:
Men nu blev du visst lite förvirrad Oantastlig. Det är du som blivit avstängd från Wikipedia och fått dina inlägg raderade från feminetik på grund av dina ständiga ad hominem-argument. Det är dina haranger som tagits bort från Wikipedia för att du inte klarar av att skriva sakliga texter. Flashback är det enda forum som tolererar att du kallar dina motdebattörer för pedofiler i tid och otid - det är därför du är här, och feministerna är någon annanstans.
Du menar, varför skulle de vilja diskutera på ett ställe där de blir tvungna att belägga sina kunskapsfientliga trams och inte kan ta till ad hominem? Bra fråga, varför skulle de inte vilja det? Kanske för att de, precis som du, omedelbart förlorar diskussionen i så fall.
Kan inte du berätta mer om varför det inte finns någon korrelationen för hela populationen d.v.s. den korrelation man vanligen försöker uppskatta genom att använda sig av slumpmässa urval = )
Du vet ju vilket som är mitt användarnamn där och sist vi diskuterade där handlade det om löner, men det var över ett år sedan.