2017-04-20, 11:33
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i
aa jag vet men drog dit mikki för kemin på ibra, å rooney e fan för trög haha , men ibra har ju varit magisk för mig , 124blajor på 98 matcher, 14 asist om jag inte minns helt fel.

men jag vet inte, därför jag ger er fria tyglar då det känns som jag har kört fast som fan.
Fattar inte varför jag hjälper dig när du inte svarar på mina frågor. Men är uttråkad så byggde ändå.

https://www.futbin.com/17/squad/3258068 där har du ett lag för ungefär samma pris. Och med några spelare som du redan har.
Citera
2017-04-20, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Här är en 4-3-3 variant: https://www.futbin.com/17/squad/3257962

Här är en 4-5-1 variant: https://www.futbin.com/17/squad/3257805

Du kan ju såklart byta ut spelare men tror du får idén hur du kan bygga ihop laget med de spelarna, utan Varane hade det nog fan varit omöjligt

Tack!!! kör nog på 433 varianten och byter isco mot inform casemiro
Citera
2017-04-20, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Tack!!! kör nog på 433 varianten och byter isco mot inform casemiro

Du tappar chemen på Torres om du tar casemiro
Citera
2017-04-20, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Fattar inte varför jag hjälper dig när du inte svarar på mina frågor. Men är uttråkad så byggde ändå.

https://www.futbin.com/17/squad/3258068 där har du ett lag för ungefär samma pris. Och med några spelare som du redan har.

Precis, tack som fan asså grejen e att jag egentligen inte behöver behålla någon utav spelarna, vill bara mest veta hur folk tänker och tycker, å vilka förändringar ni skulle gjort, så för att svara på din fråga är det mer bara att jag vill se hur folk tänker och vad dom skulle ändra
Citera
2017-04-20, 12:33
Medlem
Citat:
aa jag vet men drog dit mikki för kemin på ibra, å rooney e fan för trög haha , men ibra har ju varit magisk för mig , 124blajor på 98 matcher, 14 asist om jag inte minns helt fel.

men jag vet inte, därför jag ger er fria tyglar då det känns som jag har kört fast som fan.

F.ö. står det genom länken du skickade att Zlatan gjort 87 mål på 111 matcher.

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Aja kör kvar som jag har det. Även om Shawcross är långsam (även med shadow) så är han bra.Tänker aldrig spela med äckliga Smalling. Typ han som gör att jag knappt pallar med Fifa. Tänker inte vara äcklig som alla andra och spela med honom. Vill ha lite originalitet i lagen jag bygger.

Mjo. Har inte spelare till Europa 2. Då den inte tar slut lär den vara billigare om några veckor. Så ska ta paketen därifrån till Tots. Håller på med Eredivisie nu till att börja med också.

Inte spelat med Shawcross, kan säkert va bra men brukar själv föredra lite mer speed. Han kompenserar väl det på andra stats. Jo samma här, finns inte på kartan att använda Smalling. Bryr mig inte om att andra spelar med honom men finns roligare alternativ själv att spela med. Samma med Butland, aldrig i helvete att spela med honom. Tycker för övrigt inte han är så övermäktig att möta, ser hellre att jag möter honom än Lloris/De Gea/Buffon mfl.

Ja precis, började med att köpa några ryssar men gav upp. Då jag ändå inte skall öppna dem nu är det lika bra vänta o låta marknaden sjunka lite på den fronten. Gjort många liga-sbc innan? Har gjort MLS, Pro League, Ligue1, Liga NOS, Super Lig, La Liga. Sedan gjort ett 5-6st lag i 3 ligor till. Så redan tömt en hel del... men borde finns ganska många mer lag med prisvärda paket. Inför TOTY gjorde Frysen tror jag, en lista på alla de prisvärda paketen i dåvarande League-SBC. Mycket uppskattat Även om det är ganska lätt att kolla upp själv...

Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Lyssnade på folket här (som oftast brukar betala sig )

Köpte på mig en 60 Brooks för runt 16k stycket (ps4) Ska försöka lite If trading innan tots. Lägger upp dem för 24k fått sålt 3 stycken redan sedan igår otroligt att det fungerar men kan tänka mig att det också fungerar bättre när han redan har en 82 If så svårare för folk att hålla koll på hur mycket billigaste ligger på.

Sugen på att chansa med Fif Dybala med känns ju jäckligt billigt under 900k nu. Vågar dock inte för finns väl en risk han får motm kortet sen första cl-matchen mot Barca.

Har sparat mitt Birthdaypacket till Tots dock osäker om det hjälper. Tänkte faktiskt också lösa alla ligaSbc under Tots för då kommer man ju kuna få alla kort jäckligt billigt antagligen.

Tvek om det kommer en MOTM Dybala så här lång efteråt. Tror även att hans FIF kom lite baserat på den matchen även om det inte skall påverka. Han stod bara för 1 ass den helgmatchen som TOTW skall baseras på. På tisdagen mötte dem Barca o på onsdagen kom FIF Dybala. Skall förvisso varit bra i matchen mot Chievo men att få en FIF med 1 assist brukar inte vara vanligt. Sen vill jag inte lova att det inte kommer en MOTM, ifall det skulle göra det o så får jag skit... just sayin
Citera
2017-04-20, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Inte spelat med Shawcross, kan säkert va bra men brukar själv föredra lite mer speed. Han kompenserar väl det på andra stats. Jo samma här, finns inte på kartan att använda Smalling. Bryr mig inte om att andra spelar med honom men finns roligare alternativ själv att spela med. Samma med Butland, aldrig i helvete att spela med honom. Tycker för övrigt inte han är så övermäktig att möta, ser hellre att jag möter honom än Lloris/De Gea/Buffon mfl.

Ja precis, började med att köpa några ryssar men gav upp. Då jag ändå inte skall öppna dem nu är det lika bra vänta o låta marknaden sjunka lite på den fronten. Gjort många liga-sbc innan? Har gjort MLS, Pro League, Ligue1, Liga NOS, Super Lig, La Liga. Sedan gjort ett 5-6st lag i 3 ligor till. Så redan tömt en hel del... men borde finns ganska många mer lag med prisvärda paket. Inför TOTY gjorde Frysen tror jag, en lista på alla de prisvärda paketen i dåvarande League-SBC. Mycket uppskattat Även om det är ganska lätt att kolla upp själv...

Tvek om det kommer en MOTM Dybala så här lång efteråt. Tror även att hans FIF kom lite baserat på den matchen även om det inte skall påverka. Han stod bara för 1 ass den helgmatchen som TOTW skall baseras på. På tisdagen mötte dem Barca o på onsdagen kom FIF Dybala. Skall förvisso varit bra i matchen mot Chievo men att få en FIF med 1 assist brukar inte vara vanligt. Sen vill jag inte lova att det inte kommer en MOTM, ifall det skulle göra det o så får jag skit... just sayin

ah ok sorry sa fel då, kollade int det, men det e fortfarande ett helt ok snitt!
Citera
2017-04-20, 12:48
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Antar att du redan har ronaldo och pogba, är det rw ronaldo eller striker ?

https://www.futbin.com/17/squad/3259357

Går alldeles utmärkt. Sen om jag hade gjort det är en annan fråga ;-)

Och framförallt bytt till en formation med 4 centrala mittfältare med det här gänget.

Bytt plats på Herrera och pogba in game hade jag gjort dock.
Citera
2017-04-20, 13:05
Medlem
Citat:
ah ok sorry sa fel då, kollade int det, men det e fortfarande ett helt ok snitt!

Absolut det tycker jag. Jag kör 4-4-1-1 och min anfallare och brukar snitta 0,7 mål/match och ca 1 poäng per match. Min CF snittar också 1 poäng per match. Bäst för mig är SBC Suarez som på 14 mål 14 ass på 22 matcher. Sjukt nöjd med det men de finns ju många här på forumet som har betydligt bättre snitt. För mig är det bra iaf. Ligger ju som en jojo mellan div 1 och 2 så det blir en del matcher jag blir nollad och inte har ett skit o säga till om.
Citera
2017-04-20, 13:21
Medlem
Tips på MM SBC man kan fylla på med till helgen?
Köpt upp lagen som har FA cup semi, kanske lite el classico spelare också?
Citera
2017-04-20, 14:08
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Ja precis, började med att köpa några ryssar men gav upp. Då jag ändå inte skall öppna dem nu är det lika bra vänta o låta marknaden sjunka lite på den fronten. Gjort många liga-sbc innan? Har gjort MLS, Pro League, Ligue1, Liga NOS, Super Lig, La Liga. Sedan gjort ett 5-6st lag i 3 ligor till. Så redan tömt en hel del... men borde finns ganska många mer lag med prisvärda paket. Inför TOTY gjorde Frysen tror jag, en lista på alla de prisvärda paketen i dåvarande League-SBC. Mycket uppskattat Även om det är ganska lätt att kolla upp
Kör med Butland då jag har han på lån. Kanske köper Koscielny och Lloris istället. Fast kul att ha IF-kort och ja Shawcross är grym defensivt även fast han är slö. Får ju 99 i defending med shadow. Har ju Manolas och Alonso bredvid också som är snabba.

Får se om jag överlever WL. Aldrig tagit guld fast jag legat i div1 ett tag (är i div2 nu) tagit 17 vinster några gånger. Brukar få psykbryt när man spelar WL haha. Men nu har jag två nya lag jag är ganska nöjd med. Sparar mina 2m (som blir lite mindre när jag gör league-SBC) till TOTS.

Jag har gjort MLS, Ligue 1 och skotska. Men då var det primärt för jag ville använda spelarna man fick därifrån. På futbin kan man se vad det kostar per lag och vad man får för paket. Eredivisie får du ju en skitpelare men hyfsade paket för drygt 50k (medräknat att man får tillbaka 22500 om man klarar alla)

Funderar på att göra Premier League. För kan få in Kane i mitt andralag. Kostar runt 140k att göra PL (medräknat att man får 40k tillbaka för att klara alla) och t.ex. man utd kostar 16-18k att klara och då får man ett megapack som väl är ett 45k pack eller nåt sånt. Men gäller att ha tur då med paketen om man inte ska gå minus.

Är SBC Kane nåt att ha? Funderar på att göra PL och öppna paketen därifrån redan innan tots. Så jag kan ha han i mitt andralag.
Citera
2017-04-20, 14:19
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Tips på MM SBC man kan fylla på med till helgen?
Köpt upp lagen som har FA cup semi, kanske lite el classico spelare också?

Celtic Rangers....garanti
Citera
2017-04-20, 14:27
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Celtic Rangers....garanti

Inte alls garanti, tyvärr.

De möts i cupen William Hill Scottish Cup. I oktober möttes de i Betfred cup och alla trodde de skulle komma med i MM, men matchen uteblev:

http://www.futhead.com/squad-building-challenges/sets/69/marquee-matchups/

Svårt att veta med andra ord. Men absolut läge att köpa några Rangers. Sen Barton lämnade och Krancjar fick downgrade finns inga guld kvar, så dumt att vara utan kort om den kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in