Citat:
Ursprungligen postat av
PSYK1i
aa jag vet men drog dit mikki för kemin på ibra, å rooney e fan för trög haha , men ibra har ju varit magisk för mig , 124blajor på 98 matcher, 14 asist om jag inte minns helt fel.
men jag vet inte, därför jag ger er fria tyglar då det känns som jag har kört fast som fan.
F.ö. står det genom länken du skickade att Zlatan gjort 87 mål på 111 matcher.
Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Aja kör kvar som jag har det. Även om Shawcross är långsam (även med shadow) så är han bra.Tänker aldrig spela med äckliga Smalling. Typ han som gör att jag knappt pallar med Fifa. Tänker inte vara äcklig som alla andra och spela med honom. Vill ha lite originalitet i lagen jag bygger.
Mjo. Har inte spelare till Europa 2. Då den inte tar slut lär den vara billigare om några veckor. Så ska ta paketen därifrån till Tots. Håller på med Eredivisie nu till att börja med också.
Inte spelat med Shawcross, kan säkert va bra men brukar själv föredra lite mer speed. Han kompenserar väl det på andra stats. Jo samma här, finns inte på kartan att använda Smalling. Bryr mig inte om att andra spelar med honom men finns roligare alternativ själv att spela med. Samma med Butland, aldrig i helvete att spela med honom. Tycker för övrigt inte han är så övermäktig att möta, ser hellre att jag möter honom än Lloris/De Gea/Buffon mfl.
Ja precis, började med att köpa några ryssar men gav upp. Då jag ändå inte skall öppna dem nu är det lika bra vänta o låta marknaden sjunka lite på den fronten. Gjort många liga-sbc innan? Har gjort MLS, Pro League, Ligue1, Liga NOS, Super Lig, La Liga. Sedan gjort ett 5-6st lag i 3 ligor till. Så redan tömt en hel del... men borde finns ganska många mer lag med prisvärda paket. Inför TOTY gjorde Frysen tror jag, en lista på alla de prisvärda paketen i dåvarande League-SBC. Mycket uppskattat

Även om det är ganska lätt att kolla upp själv...
Citat:
Ursprungligen postat av
guanta
Lyssnade på folket här (som oftast brukar betala sig

)
Köpte på mig en 60 Brooks för runt 16k stycket (ps4) Ska försöka lite If trading innan tots. Lägger upp dem för 24k fått sålt 3 stycken redan sedan igår otroligt att det fungerar men kan tänka mig att det också fungerar bättre när han redan har en 82 If så svårare för folk att hålla koll på hur mycket billigaste ligger på.
Sugen på att chansa med Fif Dybala med känns ju jäckligt billigt under 900k nu. Vågar dock inte för finns väl en risk han får motm kortet sen första cl-matchen mot Barca.
Har sparat mitt Birthdaypacket till Tots dock osäker om det hjälper. Tänkte faktiskt också lösa alla ligaSbc under Tots för då kommer man ju kuna få alla kort jäckligt billigt antagligen.
Tvek om det kommer en MOTM Dybala så här lång efteråt. Tror även att hans FIF kom lite baserat på den matchen även om det inte skall påverka. Han stod bara för 1 ass den helgmatchen som TOTW skall baseras på. På tisdagen mötte dem Barca o på onsdagen kom FIF Dybala. Skall förvisso varit bra i matchen mot Chievo men att få en FIF med 1 assist brukar inte vara vanligt. Sen vill jag inte lova att det inte kommer en MOTM, ifall det skulle göra det o så får jag skit... just sayin