Citat:
Ursprungligen postat av
Lars1989
Godkväll! Behöver hjälp med ett lagbygge. Jag har SBC-Suarez och dryga 1,8 miljoner coins. Kan någon kunnig pyssla ihop ett välkomponerat lag i valfri uppställning som funkar med Suarez. Glöm Bale för han är fan sämst. Ronaldo sålde jag för ett tag sen också.
Tack på förhud.
Lättare om du säger vilken eller vilka formationer du kan tänka dig och vilken konsol du sitter på. Så kan jag försöka pilla ihop något gött.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grobar01
Ni som spelar med pogba är han värd de där 300k(x1)?
Spelar 4312 och måste verkligen byta ut matuidi!!
Spelar även med Clichy och funderar på att byta ut han bara koscielny inte tappar kemi. Spelar med 8 i kemi med griezman men det funkar fortfarande jävligt bra
Griezman cavani
Pogba?kante verrati
Clichy koscielny bailly aurier
Lloris
Vet inte riktigt hur du ställer upp, du har bara listat 10st spelare ovanför. Vem kör du som CAM? Budget? Jag kör SIF Marcos Alonso på vänsterbacken och han är riktigt stabil, bästa vänsterbacken i PL tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Ingen? Tänkte spela med det som andralag i WL.
Vad tror ni om att göra de billigare SBC-ligorna och spara paketen till TOTS? Väntar med att byta in lagen ifall de skulle passa för någon Marquee matchups.
Fler som tycker som du, men själv tycker jag målvakterna gör stor skillnad. Skulle aldrig ställa en 75-rated målvakt. För o byta målvakt så måste väl Reid bort för kemin. Skulle hellre spelat med Koscielny och Lloris/Cech. Mustafi och Cech. Komapny/Alderwierdeld och Courtois. Smalling och De Gea.
Jag funderar på samma sak nu. Alla paket ifrån MM och andra SBC:er skall sparas till TOTS. Samt göra alla prisvärda League-SBC:er. Borde kunna samla ihop minst 60-70 paket tills dess. Säkert mer.