2017-04-19, 16:51
Medlem
https://www.easports.com/se/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=kMyuB0t6nMBln:FFA17PS4

hur skulle ni bygga om detta? gör vad ni vill, får flipp på cech
Ps4 , taktik spelar ingen roll, gör precis som ni känner
Citera
2017-04-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NativeTongue
Det ser ut som att du får nöja dig med 90-ratad Isco! Ingen Messi ser det ut som! Själv är man småsugen på TIF Thauvin. =)

Isco ser ju fin ut! Bara spelat med hans 88-kort och det var riktigt gött. Ingen plats för honom i något av mina lag nu. Thauvin ser fin ut med! Nog ganska överkomligt pris på honom också.

Sparar nog på mina paket ifrån veckans mm och de nya SBC:erna. Kanske spara till TOTS. Gjorde det inför TOTY, även om jag mest fick skit i alla 50-60 paket då så var det kul att öppna så sjukt mycket paket på samma gång. När drar hela TOTS-grejen igång förresten??
Citera
2017-04-19, 16:54
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/3240722
tror ni om det laget? har alla spelare men IF Seri gör ju hybriden bättre
Citera
2017-04-19, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Isco ser ju fin ut! Bara spelat med hans 88-kort och det var riktigt gött. Ingen plats för honom i något av mina lag nu. Thauvin ser fin ut med! Nog ganska överkomligt pris på honom också.

Sparar nog på mina paket ifrån veckans mm och de nya SBC:erna. Kanske spara till TOTS. Gjorde det inför TOTY, även om jag mest fick skit i alla 50-60 paket då så var det kul att öppna så sjukt mycket paket på samma gång. När drar hela TOTS-grejen igång förresten??

19/5 och 6 veckor framåt..tradigt egentligen att de kommer så sent, men samtidigt förståeligt.. FIFA dör ju mer och mer för varje vecka som går
Citera
2017-04-19, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
19/5 och 6 veckor framåt..tradigt egentligen att de kommer så sent, men samtidigt förståeligt.. FIFA dör ju mer och mer för varje vecka som går

Okej tack, exakt en månad kvar då. Jo de e ju det. Dem korten hinner man inte spela med så länge. Kände lite så för någon vecka sen när jag satt med en hel del coins på kontot o ett svingött lag. Lika bra o köra in nästan allt på ett andralag också, inte så många månader kvar o jag vill ju gärna ha två goa lag att varva med. Inte ångrat det en sekund. Har ändå 300k över för trading plus runt 600k i transferlistan. Köpte på mig 6st OTW Niang för 20k efter att någon skrev om det häromdan. Möter ju Hull till helgen så får hoppas på något där. Funderade lite på att köpa för allt jag hade, känns inte så farligt ifall de skulle skita sig nu ändå när man är nöjd med två lag. Mycket att vinna ifall det kommer ett mål... och så mycket mer kan han väl inte gå ner än. Men fega ur lite ändå, fick räcka med 6st. Kanske får infall o köper några till även om det gått upp till 22-23k nu.
Citera
2017-04-19, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
För mig handlar det mycket om att styra motståndaren. Det allra viktigaste är nog att ha mittbackarna där dom ska va, väldigt sällan jag bryter med mittbackarna förutom när jag är säker på att jag ska ta den.

1mot1 är bara att avvakta, Oerhört svårt för dom att komma förbi om du bara avvaktar/ styr ut dom åt ett håll med l2. Överlag så går mitt försvarsspel ut på att ligga rätt och hugga när dom gör ett misstag.

Har teammate contain på default, använder inte det så mycket faktiskt. Tycker de flesta spelarna hamnar ur position då.

Alright alright, ty för svar =)
Citera
2017-04-19, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Okej tack, exakt en månad kvar då. Jo de e ju det. Dem korten hinner man inte spela med så länge. Kände lite så för någon vecka sen när jag satt med en hel del coins på kontot o ett svingött lag. Lika bra o köra in nästan allt på ett andralag också, inte så många månader kvar o jag vill ju gärna ha två goa lag att varva med. Inte ångrat det en sekund. Har ändå 300k över för trading plus runt 600k i transferlistan. Köpte på mig 6st OTW Niang för 20k efter att någon skrev om det häromdan. Möter ju Hull till helgen så får hoppas på något där. Funderade lite på att köpa för allt jag hade, känns inte så farligt ifall de skulle skita sig nu ändå när man är nöjd med två lag. Mycket att vinna ifall det kommer ett mål... och så mycket mer kan han väl inte gå ner än. Men fega ur lite ändå, fick räcka med 6st. Kanske får infall o köper några till även om det gått upp till 22-23k nu.

det var jag som föreslog niang..köpte innan förra matchen han gjorde mål o ass, sålde mina 5 kort för 45-50k köpta för 30-32k så go profit..funderar på att köpa fler
Citera
2017-04-19, 20:27
Medlem
Bastukjells avatar
Bara för mig ultimate menyerna fuckar ut just nu?
Citera
2017-04-19, 20:52
Medlem
Någon på XBOX ONE som har detta kort? Vore en dröm för mig att få tag på det, men finns inga på marknaden och är väl säkert brutalt sällsynt dessvärre.

http://www.futhead.com/17/players/50985/andreas-johansson/
Citera
2017-04-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Någon på XBOX ONE som har detta kort? Vore en dröm för mig att få tag på det, men finns inga på marknaden och är väl säkert brutalt sällsynt dessvärre.

http://www.futhead.com/17/players/50985/andreas-johansson/

Det kortet kom ut efter allsvenskans slut förra året, Allsvenskan MVP. Det var bara tillgängligt genom en SBC under en veckas tid (tror jag). Det går alltså inte att få tag på nu i efterhand. Du får tyvärr glömma det kortet.
Citera
2017-04-19, 21:32
Medlem
Någon som köpt coins detta året?
Isåfall
1. Hur mycket?
2. Vilken sida?
3. Hur förflyttar man coins på säkraste sätt?
Citera
2017-04-19, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avtb
Någon som köpt coins detta året?
Isåfall
1. Hur mycket?
2. Vilken sida?
3. Hur förflyttar man coins på säkraste sätt?

3.5 miljoner på PC för 500kr

MMOGA

Jag lät dom logga in och sköta det, pallade inte lägga upp massa spelare. Detta kallas för Comfort Trade. Har gjort det ett flertalet ggr på FIFA 16 med. Annars för du lista spelare med hög pricerange, ja du kommer förlora coins men bättre och säkrare än att lista bronzespelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in