2017-04-19, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
3.5 miljoner på PC för 500kr

MMOGA

Jag lät dom logga in och sköta det, pallade inte lägga upp massa spelare. Detta kallas för Comfort Trade. Har gjort det ett flertalet ggr på FIFA 16 med. Annars för du lista spelare med hög pricerange, ja du kommer förlora coins men bättre och säkrare än att lista bronzespelare.

Comfort trade känns lite osäkert, vet du hur det funkar?
Känns som att det är större chans att man blir bannad.
Citera
2017-04-20, 03:14
Medlem
Lars1989s avatar
Godkväll! Behöver hjälp med ett lagbygge. Jag har SBC-Suarez och dryga 1,8 miljoner coins. Kan någon kunnig pyssla ihop ett välkomponerat lag i valfri uppställning som funkar med Suarez. Glöm Bale för han är fan sämst. Ronaldo sålde jag för ett tag sen också.

Tack på förhud.
Citera
2017-04-20, 08:42
Medlem
EnLitenFryss avatar
Funderar på om förra veckans MM-Sbc med TOTW var en engångsföreteelse eller om EA skruvar upp tempot nu när säsongen snart är slut. Dvs, totw tradable denna vecka med?

Har fyllt på med spelare från helgens matcher just in case. Sälja discard för 5-8k st är trevligt. Länge sen jag gjorde det, med ca 3000 spelare i klubben brukar de flesta MM gå att lösa med det man har.

Eftersom Messi uteblev från TOTW - hur det nu är möjligt när han gjorde 2+1 i en match Barcelona vann med 3-2 - så sitter jag på mitt TOTW pack. Surt att vänta men ska förhoppningsvis löna sig när det kommer ett par rejält sexiga kort i TOTW. Sen hoppas jag verkligen inte EA knutit packet till TOTW som var när packet släpptes..
Citera
2017-04-20, 09:03
Medlem
Ni som spelar med pogba är han värd de där 300k(x1)?

Spelar 4312 och måste verkligen byta ut matuidi!!
Spelar även med Clichy och funderar på att byta ut han bara koscielny inte tappar kemi. Spelar med 8 i kemi med griezman men det funkar fortfarande jävligt bra

Griezman cavani
Pogba?kante verrati
Clichy koscielny bailly aurier
Lloris
Citera
2017-04-20, 09:12
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
https://www.futbin.com/17/squad/3229922 köra så eller med de två på bänken ist. för west ham-spelarna? Vem man har i mål spelar ingen roll imo. så tog ett kort som såg kul ut. Eller tycker ni det spelar roll? Shawcross är bra men långsam. Kör med shadow på honom och kommer köra det på Reid med om jag väljer honom.

Inget annat ska ändras. Är mitt andralag med några untradeables och orkar inte bara ha Nainggolan liggandes i klubben. För sålt han förut men slutar med att man köper igen (även om han inte alls är så bra som alla verkar tycka)
Ingen? Tänkte spela med det som andralag i WL.

Vad tror ni om att göra de billigare SBC-ligorna och spara paketen till TOTS? Väntar med att byta in lagen ifall de skulle passa för någon Marquee matchups.
Citera
2017-04-20, 09:24
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989
Godkväll! Behöver hjälp med ett lagbygge. Jag har SBC-Suarez och dryga 1,8 miljoner coins. Kan någon kunnig pyssla ihop ett välkomponerat lag i valfri uppställning som funkar med Suarez. Glöm Bale för han är fan sämst. Ronaldo sålde jag för ett tag sen också.

Tack på förhud.
Vilken formation? Vilken konsol?

https://www.futbin.com/17/squad/3256302 (blir 1.3m på PS4 med vanliga Vidal) drog ihop det där lite snabbt. Finns ju massor med lag man kan få in Suarez i.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-04-20 kl. 09:26.
Citera
2017-04-20, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989

Tack på förhud.

Lättare om du säger vilken eller vilka formationer du kan tänka dig och vilken konsol du sitter på. Så kan jag försöka pilla ihop något gött.

Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
Ni som spelar med pogba är han värd de där 300k(x1)?

Spelar 4312 och måste verkligen byta ut matuidi!!
Spelar även med Clichy och funderar på att byta ut han bara koscielny inte tappar kemi. Spelar med 8 i kemi med griezman men det funkar fortfarande jävligt bra

Griezman cavani
Pogba?kante verrati
Clichy koscielny bailly aurier
Lloris

Vet inte riktigt hur du ställer upp, du har bara listat 10st spelare ovanför. Vem kör du som CAM? Budget? Jag kör SIF Marcos Alonso på vänsterbacken och han är riktigt stabil, bästa vänsterbacken i PL tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ingen? Tänkte spela med det som andralag i WL.

Vad tror ni om att göra de billigare SBC-ligorna och spara paketen till TOTS? Väntar med att byta in lagen ifall de skulle passa för någon Marquee matchups.

Fler som tycker som du, men själv tycker jag målvakterna gör stor skillnad. Skulle aldrig ställa en 75-rated målvakt. För o byta målvakt så måste väl Reid bort för kemin. Skulle hellre spelat med Koscielny och Lloris/Cech. Mustafi och Cech. Komapny/Alderwierdeld och Courtois. Smalling och De Gea.

Jag funderar på samma sak nu. Alla paket ifrån MM och andra SBC:er skall sparas till TOTS. Samt göra alla prisvärda League-SBC:er. Borde kunna samla ihop minst 60-70 paket tills dess. Säkert mer.
Citera
2017-04-20, 09:46
Medlem
Vet inte riktigt hur du ställer upp, du har bara listat 10st spelare ovanför. Vem kör du som CAM? Budget? Jag kör SIF Marcos Alonso på vänsterbacken och han är riktigt stabil, bästa vänsterbacken i PL tycker jag.

Så det blir:
griezman och cavani som anfallare
Ben arfa som cam
Matuidi, kante och verrati mittfältet
Clichy koscielny bailly aurier backar
Lloris målvakt!

Har cirka 200k att röra mig med. Sitter och sparar till pogba om det nu blir så! Får annars bli en annan bra mittfältare. Marcos alonso såg intressant ut
Citera
2017-04-20, 09:58
Medlem
https://www.easports.com/se/fifa/ult...nMBln:FFA17PS4

hur skulle ni bygga om detta? gör vad ni vill, får flipp på cech
Ps4 , taktik spelar ingen roll, gör precis som ni känner
Citera
2017-04-20, 10:14
Medlem
Lyssnade på folket här (som oftast brukar betala sig )

Köpte på mig en 60 Brooks för runt 16k stycket (ps4) Ska försöka lite If trading innan tots. Lägger upp dem för 24k fått sålt 3 stycken redan sedan igår otroligt att det fungerar men kan tänka mig att det också fungerar bättre när han redan har en 82 If så svårare för folk att hålla koll på hur mycket billigaste ligger på.

Sugen på att chansa med Fif Dybala med känns ju jäckligt billigt under 900k nu. Vågar dock inte för finns väl en risk han får motm kortet sen första cl-matchen mot Barca.

Har sparat mitt Birthdaypacket till Tots dock osäker om det hjälper. Tänkte faktiskt också lösa alla ligaSbc under Tots för då kommer man ju kuna få alla kort jäckligt billigt antagligen.
Citera
2017-04-20, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i
https://www.easports.com/se/fifa/ult...nMBln:FFA17PS4

hur skulle ni bygga om detta? gör vad ni vill, får flipp på cech
Ps4 , taktik spelar ingen roll, gör precis som ni känner

Din länk fungerar inte för mig iaf. mycket lättare om du använder futbin.
Citera
2017-04-20, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Din länk fungerar inte för mig iaf. mycket lättare om du använder futbin.
ah ok, funkar denna bättre??

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=dXIL7Y3PnMBnt:FFA17PS4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in