Citat:
Ursprungligen postat av
har-du-ens-betyg
Man kan inte enbart vara politisk mot hatare "det krävs ett monster för att slå ett monster". Själva idén med gruppen är att man upplyser sina landsmän att inte hamna som offer för politisk propaganda och lögner, de som går via Fria Tider blir mindre upplysta än de som väljer att läsa varje tidning för att kunna få en glimt av sanningen. JÄH är skapade p.g.a påföljden utav hat-spammande extremister i Sverige och existerade inte fören dem spreds över många sociala medier.
Vilket inte har med saken att göra alls, du svarar på något helt annat igen. Det jag påstår är att gruppen sysslar med politisk aktion när det gäller åsikter som de stödjer och saboterar diskussioner om åsikter de inte stödjer. Det har inte med näthat alls att göra eftersom de välkomnar kända näthatare bland sina medlemmar.
Citat:
Ursprungligen postat av
har-du-ens-betyg
Fria Tider är inte seriösa eftersom dem går utan att forska i bakgrund och avhandling i sina texter och hoppar direkt över till analysen t.ex. så bötfälls nån av dem av en somalisk polis och sedan skriver en artikel om att "Muhammed har tagit över polisen i Sverige, väpna er bröder!".
Jag har inte påstått att någon är seriös eller inte och bryr mig inte om Fria Tider. Det handlar om att du bekräftade att syftet är just det jag påstår, dvs att sabotera för de som står för enligt gruppen felaktiga åsikter. Eller att "skita på Fria Tiders Facebooksida". som du så träffande uttryckte det.
Vi är alltså överens om följande:
* Gruppen motverkar inte näthat utan vissa åsikter
* En del av strategin är att attackera oliktänkande genom att "skita på" deras sociala medier