Citat:
Ursprungligen postat av
Judensau
Kom igen, singlestar har bara kommit med dravel. Han har inte punkterat något. Kan du säga en sak han punkterat? En sak?
Jag punkterade alla dina påståenden bit för bit. Jag kollade upp din historia. Det finns ingen med din påstådda historik hos svenska folkbokföringsmyndigheter, ingen med din påstådda historik hos kinesiska folkbokföringsmyndigheter, ingen som har varit brottsutsatt av en kinesisk triad som du har påstått som har varit registrerad hos den kinesiska polisen eller hos det svenska utrikesdepartementet. Ditt påstående om att det skulle vara kinesisk militärpolis som utredde brottet mot dig faller på sin egen orimlighet. Militärpoliser utreder aldrig civila kriminalfall. Allt du säger är lögn, till och med dina påståenden om skopolamin.
Jag kollade upp din webbtrafik genom en allmänt rätt känd persons webbtrafik och upptäckte då vem du var. Jag har till och med postat ut både ditt personnummer namn och adress till dig i ett PM så du vet att jag talar sanning.
Mats Alm är den enda tänkbara mördaren. Det har aldrig funnits någon kinesisk triad verksam i Sverige som du vill påskina. Du blir arg när jag säger att Mats Alm är mördaren och säger att man inte får anklaga någon oskyldig. Själv har du kommit med påståenden om att det kan vara Klarsyn eller Linda Chens son som kan vara skyldig. Du projicerar dina tillkortakommanden friskt och yvigt och du vet att hela ditt liv är en enda lång livslögn.